Njaa, xedos 9, aizmirsti jeedzienu - apdroshinaataaja nauda. Man bija tas gods panjemties ar baltu un nozagtajaam miglaam, piesoliija laikam 2x mazaaku summu nekaa reaali maksaaja, taa ka pilniigi garaam. Lai taisa pashi.
Interesee, kaadaa veidaa ir iespeejams nopirkt JAUNU cx-9 shtatos un oficiaali dabuut uz shejieni, cik maksaa un kaadi nodoklji? Muusu galaa shitaadu autinju veel ilgi neredzeet veicii...
Thx
Dodies uz uscars.lv vai tepat pie fordiem(viens gribēja Mustangu īsteno jaunu dabūt šurp)-gari un plaši viss apstāstīts.
P.S.Redzēju USA CX-7 un CX-9 blakus stāvam-no 50 m grūti atšķirt.Tuvumā gan manāma izmēra dažādība.
Nu es jūzoju 9o xedosu 95. gada jau 4 gadus. Par detaļām jūs te džeki sarunājāt pilnas ausis. Nav tik traki, daļas ir dabonamas un par normālām naudām. Nebiedējiet cilvēku. Kalpo ļoti labi, reti kas lūzt, bet nu ēd gan labi. Pa pilsētu savi 15 litri aiziet nepiespiesti Tagad kā reiz sāku prātot par gāzes iekārtu viņam, mok ir te kādam pieredze, cik naudas būtu jāizgāž aprīkojot šamo ar gāzi?
Rezumē, šo auto mainītu tikai uz jaunu, man patrāpījies vēl Japānas ražojums. P.S. Ar BMW esmu braucis, nesāciet salīdzināt
Muļķības, tikko uz skati mainiju mierinātājam gumijas abas, atdevu ar visu darbu 30 Ls. Nu ko var šitā pūst.
Par lukturiem es gan piekrītu, labāk izdarīt visu iespējamo, lai lukturus nenosper, tad gan ir ziepes, bet tas ir vienīgais kosmoss. zobsiksna, ruļļi un viss pārējais - 250 ls pēdējo reizi bij.
Tūdīgi. Man tas autiņš tiek ikdienā ekspluatēts. Ja arī viņu norauj nost, jāzin, kur tālāk ar viņu rokās doties. 6ais xedos diezgan atšķiras no 9ā piekares ziņā.
scorps rakstīja: Nu mēģinās tad virpot ārā kiškas un ķīmiķot 5dien skatīsimies, kas sanāks.
Jā, arī ieteica izraut ārā iekšas un čaulā ievietot no kaut kādiem 80 vai 100 Audi modifikācijām, tiem esot līdzīgs princips.
Čaulai augšpusē virpotu vāciņu un ieteica ieliet eļļu vai tosolu (tjipa lai amortizatora darbības rezultātā silstot neveidojas kondensāts), tik kā nodrošināt, lai nesulo, nesapratu...
DimanC rakstīja: skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.
... - 01/06/1995 - 950601
TA10L1 -101298
01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901
TA10L1101298-101382
01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -
TA10L1101382-
kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F
Handler.lv cena = 140 / 202 / -
Varbūt to lētāko var piemērot?
p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...
Paldies liels par pūlēm sameklēt. Bet nu enīvei izskatās, ja arī būtu par 140 Ls, tas arī ir paliels cīpars. Labajos laikos pirkts autiņš, par tādām lietām tajā laikā nedomāju. Bet nu tagad ir apburtais loks. Varētu paņemt citu auto, bet visa nauda tiek grūsta šajā un nekā.
DimanC rakstīja: skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.
... - 01/06/1995 - 950601
TA10L1 -101298
01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901
TA10L1101298-101382
01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -
TA10L1101382-
kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F
Handler.lv cena = 140 / 202 / -
Varbūt to lētāko var piemērot?
p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...
Paldies liels par pūlēm sameklēt. Bet nu enīvei izskatās, ja arī būtu par 140 Ls, tas arī ir paliels cīpars. Labajos laikos pirkts autiņš, par tādām lietām tajā laikā nedomāju. Bet nu tagad ir apburtais loks. Varētu paņemt citu auto, bet visa nauda tiek grūsta šajā un nekā.
Labajos laikos vajadzēja ņemt hujundaju vai kiju un tad varētu pa šrotiem būvēties kaut no nulles līdz sliktai dūšai.
anonimikis rakstīja: zini kā ir ar tiem sapņiem. vislabāk, ja tie tādi arī paliek, nevis piepildās
Īstenībā šo laiku ar šo auto nenožēloju. 5 gadus rullēju bēdu nezinādams. Bet nu ka sāka birt... tad viss uzreiz un pēc kārtas. Esmu jau finiša fāzē, jānomaina tie **** amīši un varēs rullēt vēl tikpat. Vienīgi šis nav dižķibeles vāģis. Bet dīvāns pakaļai tīri mīksts un komfortabls. + vēl, ka šitādus neviens neaiztiek. Bez signalkas lejā pie 9-stāvenes liku veselu gadu. Izņemot kaijas, nevienam citam viņš nebija interesants, kamēr kaimiņi skraidīja saviem bembukiem spoguļus meklēt. Nu kā visiem auto, ir savi plusi un mīnusi.
brmbrmm rakstīja: Tā tas ir, vairumā servisu to vien zin kā tikai kaut ko nomainīt nevis novērst problēmu. Tāpēc jau arī daru visu pats garāžā.
Nu tur jau dzheki ar virpu rukā tagad. kautko jau saķīmiķos. Galvenais, lai pēc tam uz kādas dižbedres nepalieku uz vēdera Jamie runāja kautko par 100o auģuku un viņu pričendāļu piemērošanu. Redzēs, kas sanāks.
to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?
b)
vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...
c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.
d)tad atliek veel lietuva...
Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.
Njaa, xedos 9, aizmirsti jeedzienu - apdroshinaataaja nauda. Man bija tas gods panjemties ar baltu un nozagtajaam miglaam, piesoliija laikam 2x mazaaku summu nekaa reaali maksaaja, taa ka pilniigi garaam. Lai taisa pashi.