110km/h - tie ir, ja nekļūdos, pēc jaunajiem noteikumiem 10Ls sods. Nē nu, man jau reizēm ir interesanti redzēt ceļa malā tos skrējējus, gaidot protokoli vai dodot kukuli CP, kamēr es uz saviem 100km/h vienmēr tieku laicīgi, kur jātiek.
subaru, tāpēc arī visi velkas! Garozas iela posmā no Cukurfabrikas stacijas līdz otrajai pārbrauktuvei ir krimināla, vismaz kādu laiku bija - tagad tur aizlāpīga tās dziļās bedres, bet tā apraut savus riteņus es tur nevēlējos. Arī Aviācijas iela visā posmā ir sūds ne iela un tur arī neviens neskrien, bet gan manevrē. Un par braukšanu uz Svēti nerunāsim u.c. labiem ceļu posmiem. Un tieši tāpēc jelgavnieki nav dumi, lai lauztu savus auto tajās nolāpītajās bedrēs, kamēr jauniebraucējs iebrauc pāris dziļās bedrēs un sāk braukt tāpat kā visi pārējie.
Nesaprotu, ko jūs tā stresojat, bet neredzu nekādu problēmu Jelgavas satiksmē. Kādreiz man likās, ka spiest pedāli grīdā un sekot ātrākajam braucējam ir forši, bet vairs ne.
Vispirms nepārtraukta dzīšanās uzdzen stresu. Pabraucot pa Rīgu, kur esmu biežs viesies, nepārtraukti ir jāvaktē, vai kāds negribēs ielīst negaidīti priekšā vai veikt citu jauku manevru. Toties Jelgavā var mierīgi aizbraukt, kur nepieciešams, bez spiešanās.
Un no skriešanas atradina vēl viens faktors - iepriekš minētās bedres. Nu, negribu es plēst pa bedrēm uz 60km/h! Ja ir situācija, ka man priekšā dziļa bedre un priekšā brauc pretīmbraucošais, tad es došu pa bremzēm nevis braukšu cauri bedrei! Ja to dara lielā ātrumā, var gadīties nepatīkama sadursme. Pie tam nevajadzīga.
Tā pati skriešana Jelgava-Rīga uz 110