Uhhh, remontēts un darīts pašu rokām ir pietiekami.
Lielākie hīti ...
-pāris reizes mašīna ir nogāzusies no domkrata (zinu jau ka vajag pastutēt papildus, bet vienmēr jau liekas ka man tas nebūs ) par laimi apakšā neviens tai momentā nav bijis.
-LT 28 bija čakars ar degvielu, tjipa pielaid, pabrauc pāris km un šis maita noslāpst, pastāv un atkal pāris kilo iet, mainīja filtrus - tas pats joks, beigās norāvu bāku - a tur sencis lejot dieseli ar lejkannu papildus peli ielējis )
-mainot volkswagenam 2.4 dīzelim zobsiksnu it kā skatījos momentus, saliku, nobraucu 100 km un parādījās dzenis motorā - rezultātā galvai 4 kompensatoru ligzdas nācās remontēt, sadalenei robi, remontiņjsh 2003. gadā uz 300 Ls, servisā džeki sataisīja un bija aizmirsuši pie radiatora lielo trubu pievilkt, laime ka laicīgi noreāģēju uz ceļa un nepārkarsēju ( atbilde no džekiem - nu mēs taču arī neesam mašīnas, visu nevaram),
- to gan ne es pats, bet družka passātam aizmugurējos gultņus pārvilka, rezultātā pazaudēja aizmugurējo riteni,
- liekot tam pašam LT 28 kārbu klāt, neizlēju visu eļļu, rezultātā džeks kurš palīdzēja viss bija vienā eļļā ( māti pieminēja un mani šis diezgan bieži) ,
- mainot Audi 80 aimugurējos amīšus vienu atsperes atbalsta šaibu otrādi uzliku - galvenais ka pats skatos saprotu ka nav kaut kas kā vajag, bet nevaru saprast kas īsti!
Vēl jau ir bijis ne mazums visādu piedzīvojumu, bet to citreiz, pie kāda als atcerēsies )
Notika tais laikos kad bij vēl zaļie/sarkanie benzīni pieejami.
Džekam piederēja 1979 g. Audi 80, 1.6 benzīnnieks. Puisis atbrauc uz Rīgu, pielej te benju - iazbrauc uz mājām~100km, jauda tā kā pie mājām sāk zust, bet nu vēl iet nekas. Otrā rītā mēģina pielaist - nāni, kaujas zirgs miris.
Nu sāk preperēt, kas pa desām?
- dzirkstele tā kā ir
- benzīnu sūknis padod
- paskatoties karburatorā arī var redzēt ka benzīns kamerās nonāk
Bet kā sāc autiņu darbināt - tā šis tā dīvaini grieža un spļauj benju atpakaļ?
Nu ko - kaut kas riktīgi nav normāli!
Skatās zobsiksnas stāvokli - viss it kā OK.
Galva būs vainīga, varbūt vārsti?
Norauj galvu - nu kā jau ne pirmā svaiguma autiņiem, visu ko jau 20 gadīgai galvai var saskatīt.
Galvu vēl nemaina, tik pieslīpē vārstus, samet visu kopā - izmaiņu nekādu, šis tik pūš degvielu pa karbiķi ārā.
Nu nav variantu - galva droši vien kirdik, dabūn lietotu pieslīpē tai ar vārstus, saliek - nāni!
Rokas nolaižās - nu nav variantu.
Beigād džeks ko darīji ko ne mēģina padarbināt brīdī kad nav uzlikts izplūdes kolektors un motors ierēcas uz pusapgrieziena - vain beigās provizoriska, pepelacam bijis vēl neizrauts katalizators, kurš ielejot sarkano degvielu pa 100 km tā aizgājis cauri ka ne gramu nav laidis cauri.
KasparsF rakstīja: Par % neko nepateikšu bet man arī besī laukā ka man 2-3 reizes nedēļā jāpūš trubā. Es katru rītu braucu uz darbu no Ikšķiles ap 6:30 un gandrīz katru rītu man iebraucot Rīgā ir jāpastabulē. Nu nepatīk man tas un viss, vēl jo vairāk ka norītiem viņi noķer nevis tos atsaldeņus kas pievelk mūli un tad taisa sacensības bet onkas kas iepriekšējā vakarā nav pratušies mēru noteikt.
Neviens jau nav pētījis statistiku cik avāijas reibumā tiek izraisītas darbadienu rītos līdz 7 un cik brīvdienu naktīs. Man gan liekas ka brīvdienu naktīs ir daudz bīstamāki dzērāji nekā darbdienu rītos.
Bet galvenais jau nav satiksmes drošība, galvenais ir kabatas, statistika un varbūt budžets.
Galvenais ir nesēsties pie stūres dzērumā!
Btw, cik zinu ir problēmas ar OCTA apdrošināšanu arī tad ja tās promiles ir atļautajās robežās, tas ir, Tev ir tās 0.4, iznāk bucis, kurā Tu neesi vainīgs, izsaucam CP, tie formējot ieraksta ka ir 0.4, a apdrošinātāji var sūtīt Tevi ar visām pretenzijām trīs mājas tālāk.
visi tik nervozi nervozi, nu iepūt tai trubā ... atraduši par ko uzmest lūpu
uupis rakstīja: Motora noslāpšana brauciena vidū da tur var būt da jebkas - sākot ar akumulatora + klemmi kas nav kārtīgi pievilkta. Skaidrs ir viens ka 90% gadījumu pie vainas ir elektrība. Kāds devējs, lodējums kādā blokā, vads kāds puspuvis. Vajag tik rakt.
khmmm khmmmm, ja pie vainas būtu akumulatora klemme, kā tad viņu varētu pēc brīža piešķilt? ( Einšteins)
ticamāk tiešām ka sūknis tos pigorus varētu taisīt.
Bljin, kāpēc nevar izdarīt kā broļukas - pieliek ceļa nodokli benzīna cenā - vairāk izmanto degvielu - vairāk lieto ceļus - vairāk samaksā valstij nodokļos.
tikko bija labi skati - viena bondura aizbrauca uz krasta ielu - otru laikam iegrieza uz maskavenes droshi vien ka turpinās braukt vakarā ap 17padsmitiem
Tu ko pipē ka tev tada doma prātā ienāca? - 1tonas biodizeļa ražošanai vajaga 1t dīzeļdegvielas!!!! - tad jau labāk pārtaisīt motorus uz spirtu un ievākt pieredzi no vietejiem destilatoriem kamēr tie vel dzīvi
man domāt, ka lai to varētu saukt par i BIO, kā minimums 999 litriem soļķa jāpievieno 1 litrs Riso rapšiniece, savādāk tas nebūs nekāds bio!
Nezinu par opeli, bet viens 90 gadu beigu passāts kādu nedēļu gozējas pie Operas. Dšeki bij paspējuši uzlikt un jau arī noņemt rozā zābaku.
Sanāk ka jau ilgāk par sutku noturi ar zābaku uz riteņa, tad džeki ņem nost jamējo. D