Fig zin par opeli, man jau liekas ka shis nav sliktaakais aparaats Kaadus gadus 4 atpakalj radaas vajadziiba iepirkt sievai uz darbu braukaajamu dampiiti, cenas kategorijaa ap shtuku pusotru latiem. Par cik biju jau izbaudiijis divas omegas, par opeljiem vispaar doma vairs nebij. Kaut kaa biju iecikleejies uz 3 golpu vai ko tamliidziigu diizeljaparaatu. Peec nesekmiigas mekleeshanas tepat uz vietas aizlaidu uz Kaunju apskatiities, kas tur piedaavaajas.Izvazaajies visu dienu, dabuujis atskatiities tos shrotus, beigu beigaas izmisumaa nopirku pavisam peec izskata necilu zhopeljastru, kaut kaadu 92 gadu vai.Kaut kas tak BIJ jaanopeerk Maksaaja shams uz 800 lashiem, peec visaam siksnu mainjaam, apskateem, pieregjistreeshanaam ap shtuku nogriezaas. Nu un luuk, dziive sagriezaas taa, ka darbaaa ievajadzeejaas man kaut kaadu aparaatu, ar ko braukt un shamie atpirka vinju no manis. Kaut ko laikam pat nopelniiju uz to pasaakumu, neatceros vairs. Kuriozs bij tas, ka tagad sieva uz darbu brauca ar gjimenes auto, a es dabuuju vizinaaties ar to bambaali Nuja, ko gribeeju teikt - tajos trijos gados, ko nobraucu tika paarmetinaatas atspervietas aizmuguree un kaut kas sliekshnjiem dariits.Viss. vairaak tam opelim netika roka likta klaat, visas triis apskates ko gaaju, izgaaju uz pirmo. norulleeju ar vinju kautkur ap 60 shtukaam,liidz aiztinos no taa darba un mans peectecis veel shodien ar vinju mauc beedu nezinaadams. Vienkaarshi fantastisks aparaats taa astrinja bij. Ja shii astra kas paardodas ir kaut uz pusi tik labaa tehniskaa staavoklii, vinju par 800 rubuljiem ir veerts pirkt nedomaajot.
Ja tu labi paarzinaatu savu mashiinu, tad buutu ieveerojis ka njaudeeshana saakas tik ar marta meenesi un atkariibaa no izneesaatiibas pakaapes pamazaam noklust rudenii. Taa iraid visiem otriem golpiem. Ja saak njaudeet arii pa ziemu, tad ir jaamaina izpuuteejs.
Es nu taadu mizu baidiitos ziemaa likt virsuu. Tas tak vasaras prokjis tiiraakais.
Pieliekot paaris latus var nopirkt pilniigi JAUNAS riepas, kursh tev shamos suudus pirks par 80 ls Kosmosa dziilees esi iekritis veciit. Bet nu, lai veicas, muusu miiljaa dievzemiitee antinju netruukst.
Norauj trubinju no turbiinas spiediena deveeja(maf, vai map, juuk muuzhiigi abi ) un buus tev laime. Autinjsh buus kusls un bezduumains bezgala
Nezinu kaa zefiiram, man kaadreiz bija liidziiga liksta ar dizeljomegu ar bembja motoru - tam taa truba bij pie kolektora pieshtepseleeta. Noraavu nost, da i izgaaju apskati bez probleemaam.
Ja negribaas shaadus ekscesus, dari kaa te ieteikts - paprieksh izgaazee kaartiigi, izravee gaisa filtru, un ielej biodiizeli. Viss buus shtokos.
Par cik pats dziivoju Salduu, zinu ka par pitstopu nu nav galiigi labaakaas atsauksmes.
Pasham saskare ar vinjiem ir bijusi tik vienu reizi - aizdzinu apskatiit suuci kas bij izveidojusies stuures pastiprinaataaja apkaimee. Izraadiijaas trubai valceejums kautkur piljiija garaam un man laipni pazinjoja ka jauna maksaas ls80 + nomainja. Jaa, tas veel bij pirms trekno gadu cenjnjikos. Jebatj kopatj, aizbraucu pie djadjas vasjas, kursh par vienas pumpas ar pusautomaatu uzlikshanu panjeema divus latus
Varbuut, ka pa sho laiku tur ir kas mainiijies, bet klientu saliidzinoshi tur ir ljoti maz, cik redz pie servisa autinjus staavam.
Skaties pats, es labaak tomeer apzvaniitu kaadus Riigas servisus, taapat tev liidz Saldum jaakapaa 100 km, gabals ir tomeer.
Auzinjsh rakstīja: Nu cik man ir tā sajēga no krīzes,da kāpēc viņa radās? Bieziem makiem vajag lai kāposts strādā, un davai dāvāt antiņiem uz %,lai rukā ,a ja antiņš pārlaimē ka var pagrāpt nesaprot ko darīt ar to piķi,lai pašam labi un var arī atdot,ko ņēmis,lūk tur jau arī tā krīze sākās,tik nesaprotu to,vai tiešām tie,kas dalīja,nesaprata,kas notiks? Katrs antons,kam apnīk krāsnaukšā pautus kasīt,aiziet uz banku,paņem piķi,atver SIA Loco,iepērk vismaz 10 pajaunus autosus,un nu tik ražos vārtus un sētas.. ,nu kaut kā dumi,man tīk domāt ka tā krīze ir kādam ļoti pat pa prātam,ja jau mums ļāva tā darīties,es pat tiektu ka stimulēja uz to...
Lohs esi un lohs paliksi...
Iemaacies lempi vaardu kraasns augsha uzrakstiit, un tad nez ko kasot apdomaa, kaa tevi uzmeta.
Tas antons tak leenu garu pautus kasot i tomeer tevi apjaajis.
modena rakstīja: 112. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
113. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
------------
Ja vel bija zīme kas brīdina par nelīdzenu ceļu - tad visticamāk ka uz šo punktu pamatā atrakstīsies...
Ceļu uzturētajiem nav jānodrošina apstākļi lai varētu pārvietoties ar maksimāli atļauto ātrumu....
Būs daudz iesniegumu - uzliks, līdzīgi ka uz citiem ceļiem - ieteicamo ātrumu 70 vai 50 - atkarībā no ceļa tehniskā stāvokļa....
Vo, vo shitaadu deelj ,kas tikai maak citeet likuma pantus mees esam tur kur esam.!
Da tu ampli saproti, ka taam bedreem uz celja NAV jaabuut!!!
No KAA tad buutu jaaprasa atbildiiba - no tevis modenas kungs? Bl.., vadiitaajs vainiigs, ka bedres uz celja saradushaas, pac vainiigs ka kaadaa traapa... Prieksh tam es maksaaju celja un akciizes nodokli, lai taadas mauciibas nebuutu un atbildiiba jaaprasa no celju uztureetaajiem. Un punkts.
Shajaa gadiijumaa laikam vieniigaa izeja tieshaam ir kasko, lai vinji tur peec tam regresa kaartiibaa draazh tos sliimestus. Un nekur neliksies, izdraaziis ar. Ir divas lietas, kas mani muuzhiigi ir izbriiniijushas braucot - dzelzceljnieku un shitie izjaatie celju meistari - kaa paskaties vienc kaut ko slinki kjibina, a paareejie desmit purni staav apkaart un luur. Protams, ka taa straadaajot, nekaadas naudas nepietiks celju uztureeshanai.
Kaads prieks dziivot vienaa lielaa skudrupuuznii, kur uz ielas nevar iziet, lai nedabuutu pa pieri no urljikiem, seedeet dziivokliitii par kuru buus visu muuzhu jaapikjo, aiz septinjreiz aizsleegtaam durviim un aprakstiit netaa savu pieredzi- kaa lai man nenopizdjii autosam ritenjus
nezinu, kur tam raudi atrodas, bet bez gaisa masas meeriitaaja jaabuut arii turbiinas spiediena deveejam(muuzhiigi juuk abi- kursh ir map un un kursh ir maf sensors) man mazdai bij tieshi taadi pashi simptomi, diagnostikaa neko nevareeja pateikt- tad gaaja, tad negaaja. Karoch, taac mazs suudinjsh ar trubinju un shtekeri galaa. meklee rokaa un paarbaudi, vai trubinja nav pushu, vai arii kaa manaa gadiijumaa bij nekontakts shtekerii.kaut kur pie kolektora tai trubelei jaabuut. Jeb apsties kaada internetaa atrodamaa rokasgraamataa kur tavam auto atrodas tas turbo boost sensor - taa laikam viinjsh ar saucaas.
Tad kaa iznaak - shie panjeema sunjuku un veel 10 minuutes seedeeja mashiinaa un shtukoja, ko dariit???
Nu pagalam neticami... Neizskataas peec ljaunpraatiibas. Atkaapjoties no temata, man ar ir gadiijies kaadus 5km no maajaam savaakt sievasmaates pazudusho runci, un aizvedot uz maajaam, izraadaas, ka iistais runcis jau tup ka dziivs priekshaa. Abi divi kaa uudenslaases liidziigi.Kauns pa visu gjiimi, jo cilveeki bij redzeejushi, ka es to runci savaacu, un uz iisu briitinju tiku ieskaitiic kakju zaglju lokaa.
Parasti man domaat, ja kaac kautko nosper, tad neseezh nozieguma vietaa labu laicinju shtukojot ko ar nofendereeto dariit.
Fig zin par opeli, man jau liekas ka shis nav sliktaakais aparaats Kaadus gadus 4 atpakalj radaas vajadziiba iepirkt sievai uz darbu braukaajamu dampiiti, cenas kategorijaa ap shtuku pusotru latiem. Par cik biju jau izbaudiijis divas omegas, par opeljiem vispaar doma vairs nebij. Kaut kaa biju iecikleejies uz 3 golpu vai ko tamliidziigu diizeljaparaatu. Peec nesekmiigas mekleeshanas tepat uz vietas aizlaidu uz Kaunju apskatiities, kas tur piedaavaajas.Izvazaajies visu dienu, dabuujis atskatiities tos shrotus, beigu beigaas izmisumaa nopirku pavisam peec izskata necilu zhopeljastru, kaut kaadu 92 gadu vai.Kaut kas tak BIJ jaanopeerk Maksaaja shams uz 800 lashiem, peec visaam siksnu mainjaam, apskateem, pieregjistreeshanaam ap shtuku nogriezaas. Nu un luuk, dziive sagriezaas taa, ka darbaaa ievajadzeejaas man kaut kaadu aparaatu, ar ko braukt un shamie atpirka vinju no manis. Kaut ko laikam pat nopelniiju uz to pasaakumu, neatceros vairs. Kuriozs bij tas, ka tagad sieva uz darbu brauca ar gjimenes auto, a es dabuuju vizinaaties ar to bambaali Nuja, ko gribeeju teikt - tajos trijos gados, ko nobraucu tika paarmetinaatas atspervietas aizmuguree un kaut kas sliekshnjiem dariits.Viss. vairaak tam opelim netika roka likta klaat, visas triis apskates ko gaaju, izgaaju uz pirmo. norulleeju ar vinju kautkur ap 60 shtukaam,liidz aiztinos no taa darba un mans peectecis veel shodien ar vinju mauc beedu nezinaadams. Vienkaarshi fantastisks aparaats taa astrinja bij. Ja shii astra kas paardodas ir kaut uz pusi tik labaa tehniskaa staavoklii, vinju par 800 rubuljiem ir veerts pirkt nedomaajot.