TA nokauj bembja motoru

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas

Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,

 
1.. 10 11 12 13 14 15
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kādēļ štuku katru dienu? Cik man izmaksās, piemēram, 3 nedēļas nogales braucieni paslēpot uz Gaiziņu, ja tam auto vajadzēs nomāt? Vai atlikušajā laikā sanāks pietiekami ieekonomēt, lai nepaliktu zaudētājos.

Nu tad nenomā. Latvijā baigi maz ģimeņu, kurās ir vairāk par vienu mašīnu?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kā beidzās...

Par 10 Ls dīzeļcentrā saregulēja atgāzes un veksmīgi izgāja tehnisko

Tika cauri ar izbīli

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU tad pacelšu mazliet vēsturi augšā - ši topica kaut kādās 2 un 3 lapā iet runa par AWD netestēšanu uz bremžu stenda.

NU tad lūk ir viens cilvēks izmēģinājis vēl vienu aplamību ar GT4 Sainz celi.

Bija pārslēdzis uz 2WD aka FWD režījumu ( kuru no 2-iem nezinu), kuru var izmantot šo te bremžu testam. Un bija izdomājis pabraukāt 2WD režījumā aºī apkārt pastīties kas un kā (cik benžu rij utml.).

Manos un TOYOTA manuāļos rakstītajos brīdinājumos neklausījās - tagad jauks vaļa sadales kārbu un skatīsies ar ko šie prieki ir beigušies !!! Moš kādam nākotnē palīdz atturēties šis posts - ja nu uznāķ bzdinks un sāk likties ka Toyota ( vai jebkuri citi inženieri ir nejēgas).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Tātad konkretajai celicai 2wd režīms paredzēts tikai ,piemēram, bremžu stendam, etc. ?

Jā šai mašīnai 2WD režījums ir paredzēts tikai ļoti islaicīgai lietošanai, kā piemēram bremžu pārbaudei uz katras ass individuāli.

Kad būs zināms kas nokāvies - tad arī mēģināšu sīkāk kaut kur uzrakstīt.

1.. 10 11 12 13 14 15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti