batka rakstīja: Tāpēc, ka Vācijā daudz sapirkuši Dacias un tagad sak baidities par drošibu uz ceļiem.Saks tirgot Tata Nano vispar skate bus jaiet reizi pusgada
Redz, kur kāds vācietis jau nedaudz vairāk kā divus gadus brauc ar Dacia-Logan. Mašīnai 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motors, nobraukums gandrīz 65 tūkstoši km, vidējais benzīna patēriņš 7,3 litri uz 100 km:
www.spritmonitor.de/...
Hmm, IMO es ar ļoti līdzīgu patēriņu valkājos apkārt ar savu Avensi ar "baudāmu" 1,6 litri 110 Zs ( kad bija jauns) motoru.
batka rakstīja: Tāpēc, ka Vācijā daudz sapirkuši Dacias un tagad sak baidities par drošibu uz ceļiem.Saks tirgot Tata Nano vispar skate bus jaiet reizi pusgada
Redz, kur kāds vācietis jau nedaudz vairāk kā divus gadus brauc ar Dacia-Logan. Mašīnai 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motors, nobraukums gandrīz 65 tūkstoši km, vidējais benzīna patēriņš 7,3 litri uz 100 km:
tik pat kā man.. tikai manam jau ir 186tk nobraukums un pēc šādām tādām darbībām 185zs un 400Nm.. un tas ir \"baudāms\" auto nevis dacīte ar kaut kādu nemotoru pie tāda paša patēriņa.
un TA izgāja ideāli tikko aprīļa sākumā, pa nullēm. klasisko gāzēšanu tam esmu pieradinājis, skatē satraukuma nav
batka rakstīja: Tāpēc, ka Vācijā daudz sapirkuši Dacias un tagad sak baidities par drošibu uz ceļiem.Saks tirgot Tata Nano vispar skate bus jaiet reizi pusgada
Redz, kur kāds vācietis jau nedaudz vairāk kā divus gadus brauc ar Dacia-Logan. Mašīnai 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motors, nobraukums gandrīz 65 tūkstoši km, vidējais benzīna patēriņš 7,3 litri uz 100 km:
www.spritmonitor.de/...
www.spritmonitor.de/...
tik pat kā man.. tikai manam jau ir 186tk nobraukums un pēc šādām tādām darbībām 185zs un 400Nm.. un tas ir "baudāms" auto nevis dacīte ar kaut kādu nemotoru pie tāda paša patēriņa.
un TA izgāja ideāli tikko aprīļa sākumā, pa nullēm. klasisko gāzēšanu tam esmu pieradinājis, skatē satraukuma nav
ja tu saki par gāzēšanu skatē, tātad dīzelis
nesalīdzini patēriņu ar dīzeli.... patreizējam renault 2litru dīzelim jau no zavoda ir 160 zirgi un 380 ņūtonmetri pie deklarētā vidējā zavoda patēriņa 5.8 litri... reāli ir 7...
dacītē ir ne pirmā svaiguma renault benzīnmotors. 8vārstu.... renaultos to pārtrauca likt 1999 gadā.... dacīte praktiski ir 10gadīga renault megane
Kaksis rakstīja: Tāpēc jau tā valsts ir pakaļā, ka neviens nebalstās uz to, ko ir piedzīvojis, uz personīgo pieredzi. Bet rauj visu no zila gaisa, no sausām teorijas grāmatām u.t.t.
Tā kā no savas pieredzes varu teikt, ka bezvārstu divtaktu motori iet lopā. Lopā iet arī vārstīgie, tikai tie prasa lielākus ieguldījumus.
Divtaktu motori ir pilni ar problēmām un izteikti zemu efektivitāti. Degvielā vien ieguldījumi ir daudz lielāki. Pēdējais divtaktnieks ar ko nākas saskarties ir motorzāģis. Pat zālāja pļaušana ir daudz patīkamāka, kopš ir iegādāts agregāts ar četrtaktu dzinēju. Attiecīgi no savas pieredzes varu teikt - ja vien nav kritiski svarīga dzinēja masa un izmērs (kā motorzāģim, ko visu laiku jātur rokā), četrtaktu dzinējs ir daudz labāka izvēle.
Kaksis rakstīja: Tāpēc jau tā valsts ir pakaļā, ka neviens nebalstās uz to, ko ir piedzīvojis, uz personīgo pieredzi. Bet rauj visu no zila gaisa, no sausām teorijas grāmatām u.t.t.
Tā kā no savas pieredzes varu teikt, ka bezvārstu divtaktu motori iet lopā. Lopā iet arī vārstīgie, tikai tie prasa lielākus ieguldījumus.
Divtaktu motori ir pilni ar problēmām un izteikti zemu efektivitāti. Degvielā vien ieguldījumi ir daudz lielāki. Pēdējais divtaktnieks ar ko nākas saskarties ir motorzāģis. Pat zālāja pļaušana ir daudz patīkamāka, kopš ir iegādāts agregāts ar četrtaktu dzinēju. Attiecīgi no savas pieredzes varu teikt - ja vien nav kritiski svarīga dzinēja masa un izmērs (kā motorzāģim, ko visu laiku jātur rokā), četrtaktu dzinējs ir daudz labāka izvēle.
Tu vispār esi redzējis BEZVĀRSTU motoru?
Esmu gan... Izjaucis, pārjaucis, pārtaisījis uz traktora palaides dzinējam nospertu magneto aizdedzi u.t.t. Arī motorzāģim ir sanācis pašam gredzenus mainīt. Ļoti labi zinu kā darbojas divtaktu dzinējs BEZ vārstiem. Un esmu arī apskatījis izjauktu divtaktu dzinēju AR vārstiem...
Bet vai tu zini, ka ne tikai divtaktu, bet arī četrtaktu dzinēju var iedarbināt pretējā virzienā?
Kaksis rakstīja: Interesanti, kāpēc motokrosā jorpojām izmanto divtaktu dzinējus. Vai tāpēc ka viņi ir sliktāki par četrtaktu? Vai tāpēc lai apzināti neuzvarētu?
Tak jau atbildēju - divtaktu dzinējs ir nesalīdzināms, ja ir kritiski svarīgs svars un izmērs. Gribētu gan redzēt kā būtu jāvingro braucējam un kādus amortizatorus jāizmanto, ja lēkāšanai pa gaisu izmantotu atbilstošas jaudas četrtaktnieku.
Kaksis rakstīja: Nezināju gan, ka četrtaktnieku var iedarbināt pretējā virzienā, lai viņš iesūc gaisu un lej atpakaļ bākā benzīnu.
Tas kautkāds rekūperatīvais motors, vai?
Paplašini domāšanu. Benzīns vispār netika pieminēts. Ja degviela tiek padota pa tiešo cilindrā, tad mainās tikai tās padeves moments un principiāli ir diezgan vienalga vai gaiss plūst no gaisa filtra uz izpūtēju vai otrādi.
Konkrēti tas ir izdevies ar diviem lauksaimniecības dīzeļiem. Pirmo reiz ieripinot no kalna T40 ar aizmirstu reversu. Motors darbojās ļoti švaki, bet pietika spēka uzrāpties atpakaļ kalniņā, lai vēlreiz ieripinātu pareizā virzienā.
Otro - nomainot Jeņisejas palaides dzinēja starteri (kurš, kā izrādījās ir paredzēts citam motoram un griežas pretējā virzienā, izdevās palaist gan pašu palaides dzinēju, gan lielo dīzeli. Fakts atkal tika konstatēts tikai pamanot lielā dzinēja negribīgo darbību.
Ozz rakstīja: tvaika mašīnai, ja iet runa par virzuļdzineejiem
un tvaika mašīna nav iekšdedzes dzineejs
Nu nezinu nezinu. Vai tik elektromotoram nebūs vien lielāks?
Un tā pati turbīna – trausls pasākums bet jauda....
Pats jautājums ir principiāli nepareizs. Lielākais griezes moments būs lielākajam dzinējam, neatkarīgi no tā veida. Ir jābūt kaut kādai piesaistei attiecībā pret kuru to griezes momentu jāmēra. Kaut vai motora svaru.
Bet atbildot uz jautājumu formā kā tas tika uzdots - vislielākais grizes moments ir VWfana merivas dzinējam. Konkurenci sastādīja mopēds delta (benzīna dzinējs) un kafijas dzirnaviņas (elektromotors).
Seene rakstīja: Bet atbildot uz jautājumu formā kā tas tika uzdots - vislielākais grizes moments ir VWfana merivas dzinējam. Konkurenci sastādīja mopēds delta (benzīna dzinējs) un kafijas dzirnaviņas (elektromotors).
Ок ок
Tādās lietās nav vajadzīga jurista pieeja. Stāsts ir par to ka lielus smagumus cenšas kustināt ar elektromotoru un turbīnām. Domāju ka auto iekšdedzes dzinējus mainītu uz elektromotoriem, ja būtu atrisināts jautājums ar enerģijas avotu un tā uzpilde aizņemtu 10 minūtes. Naftas magnāti tam ilgi nespētu pretoties...
TA nokauj bembja motoru
Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas
Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,