Kaksis rakstīja: Tajā pašā tramvajā izmanto optisko kabeli par 80 Ls/metrā.
Un es jau sen saku ka tramvajus Rīgā vajag aizliegt ar likumu. Aizņem daudz vietas. Var aizbraukt uz CSDD bet jēga nekāda. Taisa putekļus. Nelabi tirkšķ. Un tagad vēl tērē dārgo optisko kabeli…
Kaksis rakstīja: Nu redz, bet sēne nekādi negrib saprast ka elektromobilis neder nekam.
Ja elktromobīlis būtu tikpat mobils un manevrētspējīgs kā auto, neaizņemtu ar savām sliedēm un drātīm (hi hi – optiskajām) tik daudz vietas, tad pret to man nav nekas pretim. Elektrobīdelim rāviens ir pietiekošs lai kustinātu lielas un mazas masas.
Kaksis rakstīja: Tajā pašā tramvajā izmanto optisko kabeli par 80 Ls/metrā.
Un es jau sen saku ka tramvajus Rīgā vajag aizliegt ar likumu. Aizņem daudz vietas. Var aizbraukt uz CSDD bet jēga nekāda. Taisa putekļus. Nelabi tirkšķ. Un tagad vēl tērē dārgo optisko kabeli…
Nu redz, bet sēne nekādi negrib saprast ka elektromobilis neder nekam.
Kaksis nekādi negrib saprast, ka elektromobīļa vienīgā problemātiskā vieta ir akumulatori. Un tai nav nekāda sakara ar mehāniskās transmisijās aizstāšanu ar elektropiedziņu.
Seene rakstīja: Kaksis nekādi negrib saprast, ka elektromobīļa vienīgā problemātiskā vieta ir akumulatori. Un tai nav nekāda sakara ar mehāniskās transmisijās aizstāšanu ar elektropiedziņu.
Akumulatoru uzlādes laiks un kalpošanas ilgums. Nav vēl izdomāts tāds spainis no kura var ieliet elektrību auto bākā …
Seene rakstīja: Kaksis nekādi negrib saprast, ka elektromobīļa vienīgā problemātiskā vieta ir akumulatori. Un tai nav nekāda sakara ar mehāniskās transmisijās aizstāšanu ar elektropiedziņu.
Akumulatoru uzlādes laiks un kalpošanas ilgums. Nav vēl izdomāts tāds spainis no kura var ieliet elektrību auto bākā …
uztaisīs beidzot Teslas bezvadu enerģijas pārvadi un būs viss kulē
Seene rakstīja: Kaksis nekādi negrib saprast, ka elektromobīļa vienīgā problemātiskā vieta ir akumulatori. Un tai nav nekāda sakara ar mehāniskās transmisijās aizstāšanu ar elektropiedziņu.
Akumulatoru uzlādes laiks un kalpošanas ilgums. Nav vēl izdomāts tāds spainis no kura var ieliet elektrību auto bākā …
Nu tak pajāt par to, ja zam pārsega ir iekšdedzes dzinējs + ģenerators. Labākai efektivitātei vēl pievienot kādu kondensatoru bremzēšanas enerģijas uzkrāšanai un labakam uzrāvienam.
Seene rakstīja: Nu tak pajāt par to, ja zam pārsega ir iekšdedzes dzinējs + ģenerators. Labākai efektivitātei vēl pievienot kādu kondensatoru bremzēšanas enerģijas uzkrāšanai un labakam uzrāvienam.
Nu nav īsti pajāt. Kamēr enerģijas akumulēšanas ietaises nebūs uzpildāmas tik pat ātri kā degviela un kamēr tās būs videi nedraudzīgākas par spaini benzīna ir grūti panāk lai tās ieviestos...
TA nokauj bembja motoru
Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas
Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,