nomiks rakstīja: Pieļauju, ka casuss gadījumā Meriva divu gadu laikā ir nobraukusi 4 reizes vairāk nekā to būs izdarījis VWfans.
Tomēr tik un tā divgadīgam auto šāds bojājums nav normāla parādība. Varbūt ir vērts aizbraukt ne uz Adam Auto, bet uz kādu citu nedlīera, bet arī normālu servisu. Moš nav nemaz tik traki. Dīlerservisi cenšas uzreiz mainīt visu mezglu nevis novērst iespējams sīku kaiti šā mezgla darbībā.
Tā jau būs jādara, jo mašīnai TIKAI 32 000 nobraukums ??
Uznāca tāda impulsīva cemme padalīties savā "sāpē" .
Tātad, 2005. gadā iegādājos jaunu Merivu. Garantijas laiku nobraucu bez problēmām. Garantijas laiks beidzās 2 mēnešus atpakaļ....UN sāku just, ka laikam sāksies manas "laimīgās dienas" ), proti, savu ikdienas režīmu pieskaņot servisu darba laikiem un detaļu piegāžu termiņiem.. Tas pat nebūtu tas cemmīgākais,bet gan, ka pats fakts par izmaksām, kas parādās lamīgajam Merivas īpašniekam .
Stāsts īsumā - braukšanas laikā iedegas lampiņa - "stūres hidrolikas problēmas" un stūre grozīšana jāveic kā 15 kg hantelei. Brīžiem šī "patīkamā" opcija izbeidzas, brīžiem atkārtojas. Aizdzenu uz Adam auto....veči iztaisa diagnostiku.. slēdziens - beigta stūres sistēmas elektroniskā daļa ! Cena 640 lati + darbs. super !