Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
feciic 20.05.2011 12:29

Bucefals rakstīja: Neviens no tiem auto man nav bijis, bet man šķiet, ka var nopirkt ekonomisku arī ar nedaudz lielāku motoru. Savādāk, ka nesanāk jaudas par maz apdzenot.

Viss jau atkarīgs no ta cik mamma ir sportiska un cik ilgi viņa grib braukt ar to auto.

Pazvani vel uz Karlo motors, škodās arī tas mators nāk.

Kaimiņu kantorim ir škodas ar tādu motoru, nu jau visām ap 200k nogriezti pa Latviju, sīki neesmu taujājis bet mātes vārdiem nelamāja, vien to ka ņefiga nerij un pašvaki ar jaudu.

feciic 03.08.2011 10:43

vari palasīties te www.iauto.lv/...

pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.

Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.

feciic 03.08.2011 15:11

1stfreemans rakstīja: c]feciic rakstīja: vari palasīties te www.iauto.lv/...

pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.

Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.

Tai rakstā par Focusa DPF ir ar uzpildāmo šķidrumu, cik es saprot, man ir bez tā.

Atradu,ka Anglijā arī DPF tīra, bet Latvijā pagaidām apzvanot nav sanācis atrast.

Paziņas saka, lai ņemot nost DPF. Bet palasot ārzemju forumos raksta, ka tad motors japārpogramē, jo laikam pie tā DPF ir kādi dačiki...VAi tā ir? Jo no DPF atbrīvoties vispār būtu labākais risinājums.

nezinu par to škidrumu tavējam bet ar kvēpu filtru nekādiem dūmiem ārā nevajadzētu nākt, manējam vismaz bija tīrs izpūtējs-īzpūtēja galā netīrs bija tik cik dubļi aplipuši. Tāka varbūt jau tas kvēpu filtrs fiziski ir izsists.

Filtram ir divi dačiki-viens mēra temperatūru(nosaka vai filtra temperatūra ir pietiekama reģenerācijas procesa veikšanai), otrs mēra spiediena atsķirību ar divām trubiņām, viena ir pirms filtra otra aiz(nosaka cik aizdambējies ir filtrs). pēc kvēpu filtra noraušanas spīdina kļūdu "engine system fault" bet pārbaudot diganostikā uzrāda tikai kļūdu par kvēpu filtru. Pavirši apzvanot auto čipotājus neviens nevarēja nosaukt interesantu cenu tā filtra atslēgšanai tad nu tagad braukāju kā ir. Pieļauju ka to spiediena starpības dačiku var vienkārši apjāt atstājot vienu vai otru trubas galu gaisā.

feciic 03.08.2011 15:18

jebkurā gadījumā neticu ka bloķēta kvēpu filtra dēļ autiņs nelec. manējais bija uber mega aizaudzis bet auto kautkā uz priekšu kustējās. gan jau ka tā ir pēdējā kļūda kas autiņam saglabājusies.

un vispār var jau elemetāri pārbaudīt noraujot izpūtēju nost no turbīnas

Nav gadījumā kādai sparuslai kranti, tas izskaidrotu dūmošanu, un nevar piešķilt jo sprausla stāv vaļā dēļ kā sukni nevar dabūt spiedienu maģistrālē dēļ kā arī autiņš nelec.

Tikai minējums par konkrēto gadījumu.

feciic 05.08.2011 9:56

PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.

Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.

Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.

Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.

Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.

feciic 05.01.2012 15:52

PSA 1,6 HDI kurš zem visādiem nosaukumiem liekas kādā barā autiņu ventiļa cenas svārstās no 36 latiem par pireburg kastītē iepakotu līdz 126 latiem par mazda 3 "oriģinālo" ventili.

Pats priekš Forda pirku iekš MM, izskatās līdzīgs kā VW tikai visas trubas no vienas puses.

Problēma bija ar turbīnas neslēgšanos, konstatēju ka selenoīds iespºudis un vārsts netaisa ciet atmosfēras trubiņu t.i vakumpumpis nevarēja sapumpēt pietiekamu vakuumu lai pievilktu turbo ģeometrijas regulatoru.

Konkrēti manam pirmā truba no štepseļa puses ir pienākošais vakums, vidējā aiziet uz turbo, trešā ar mazu filtriņu galā karājas motortelpā.

OK cik saprotu šim motoram ir parastā turbīna un vakuma selenoīods regulē pārspiediena vārstu?

Ja tā tad piemet tam vārstam pa taisno vakuma trubu un izbraucot mazu, prātīgu līkumu paskaties kas ar to turbo notiek.

Labojiet ja kautkas galīgi garām.

feciic 16.01.2012 16:43
feciic 13.08.2012 11:38

ak rakstīja:

osx5 rakstīja: Problēma atrisināta, šodien ar 4omu pie aliņa pasēdējām papētījām izrādījās spiediena pārveidotājs, tālāk par viņu vakums vai gaiss netiek un tādejādi turbīnas vārstu never vaļa un viņa nedarbojas, tagad uzliekot pa taisno iet zvērā Tik nesaprotu kā tā 2 dīleri neatrada.

Bet tagad sanāk, ka, apejot to spiediena pārveidotāju, spiediens netiek pārveidots. Priekš kam tad viņš bija vajadzīgs, laikam Renault konstruktori kļūdījušies to uzstādot Bet vispār autor, labi ka vismaz kāds risinājums, drusku lētāk sanāca, nekā turbīnas remonts

Tik bēda tāda ka tagad turbīna netiek pievērta sasniedzot darba spiedienu, labākajā gadijumā nospiedīs kādu gaisa trubu sliktākajā izbeigsies turbīna.

feciic 22.11.2012 16:32

Braucu kā darba auto feislifta 1,6 90zs dīzeli.

Divos gados nobraukti 90k kilometri. No remontiem ir bijis bojāts neitrālā pārnesuma devējs(nestrādāja kruīzs), pakaļējais gultnis un ķīlēja rokasbremze, visi remonti pa garantiju.

jā atlikusī vērtība liekas ka viņiem nekāda un lielākā problēma varētu būt ar rezerves daļām-cik kolēģiem kautkas bijis jāmaina vienmēr jāsūta un paskatoties kautvai autospares.lv piedāvājumā lielākoties ir tika oriģinālās detaļas-attiecīgi arī cena ir krietni virs tādas pašas auto klases alternatīvo rezerves daļu cenas.

feciic 27.11.2012 17:35

Fokusam otrajam kas ir tas pats otrais S40 priekšējie gultņi turās ~60 tūkstošus. Abi divi bija oriģinālie, pie kam SKF tolaik bija dārgāks.

Neņem galīgi lēto jo Comline nogāja apaļus divus tūkstošus.

feciic 26.01.2013 21:08

varbūt kāds var apskaidrot par termostatu-ja specifikācijā norādīts ka atvēršanās temperatūra 83grādi tad pie 83 grādiem viņš sāks atvērties vai jau būs atvēries pilnībā?

feciic 29.01.2013 11:30

DekstersFF rakstīja: Ir kāda starpība? Pie 83 grādiem sāk nodrošināt cirkulāciju palieloloku.

tur jau tā lieta ka truba uz radiatoru paliek silta jau tad kad dzesēšanas škidruma temperatūra knapi pārkāpj 70 grādus.

Gribu saprast vai nomainot termostatu būs jūtami siltāks salonā.

feciic 21.02.2013 15:42

To skriemeli gan labāk nomaini, jo ja ļurināties ir sācis tad drīz sāks kustēties arī pa labi un kreisi.

personīgi "ielaists" skriemelis beidzās ar izberztu caurumu sadalenes siksnas vākā un palikšanu uz ceļa jo nobeidzās kloķvārpstas stāvokļa devējs. Itogo evakuātors, lieku reizi nomainīts zobsiksnas komplekts=naudas vējā.

feciic 22.04.2013 15:41

Kia Cee'd SW 1,6 66kw crdi no 5 siltā pavasarī līdz 6,5 aukstā ziemā.

Renault Megane II grandtour 1,6 benz, 7,5 ja uz šosejas nebrauc ātrāk par 100km/h katri nākamie 10km/h maksā 1 papildus litru uz simts kilometriem.

Ford Focus 1,8TD 66kw 6,5l neatkarīgi no braukšanas stila.

Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80kw 5,5-6 litri.

Ar visiem nobraukti vismaz 50k kilometri.

feciic 06.12.2013 12:27

Debica Frigo2, nobraukti divi komplekti, par to cenu ļoti labas riepas, klusa, sniegā turas labi, uz ledus nu tā. Nav nekādas vainas ari vasarā.

Graspic 3-ļoti slikti uz slapja un sausa, uz šosejas visu laiku jāpiestūre. Ne pārāk labi putrā un dziļā sniegā. Uz ledus patika paredzamā un savāktā izslidēšana, kopumā ļoti paredzama riepa jo nebija dižas atšķiribas saķerē mainigos ceļa apstākļos.

Hankook W440-kautgan nosaukumā iekļauts "Icebear" pilnigi nepiemērotas Latvijas ziemām. Ja uz sausa asvalta neatpaliek no vasaras riepas tad sniegā un uz ledus galigi garām. Noteikti neiesaku.

Nokian WR D3-kā jau centrāleiropas ziemene uz ledus un sniegā nu tā, braukt var bet baigās pārliecibas nav.

Hakka 7-tikko uzliktas, jā ir troksnis ātrumos virs 50 neko vairāk nevaru komentēt.

feciic 09.12.2013 13:44

Kārtiga Latvieša uzskats par ceļiem ar trim joslām:

1. josla sēnēm un smagajiem

2. josla normālajiem (aka pašam)

3. atsaldētajiem lidotājiem

Cik reizes nav pieredzēts ka pa to pašu jūrmaleni pirmā josla ir vistukšākā un bez stresa var tikt garām visiem "normālajiem" un "atsaldētajiem", kuri principā brauc ar +/- 5kmh. Tāpat daudz reizes ir redzēts kā lauku opaps no venstpils šosejas izbraucot uz jūrmalenes automātā ieņem otro joslu kaut šoseja ir tukša. Tas pats ari uz salu tilta-kā nāk no mūkusalas apļa tā otrajā joslā, kaut tilts praktiski tukš.

feciic 10.12.2013 12:07

Bucefals rakstīja:

feciic rakstīja: ... automātā ieņem otro joslu kaut šoseja ir tukša.

Ja 3 joslu (vienā virzienā) šoseja ir tukša, tad arī es braucu pa vidējo joslu. Sajūta, ka labāk pārredzi abas puses, piedevām plašākas manevrēšanas iespējas abos gadījumos, ja kāds pēkšņi uzrodas no pretējās brauktuves vai izlido no meža.

Parasti kautkā liekas ka pieskatīt vienu auto pusi spoguļos ir vieglāk nekā visu aizmuguri, jo brīdī kad uzradīsies kāds vēl ātrāks braucējs nebūs jāzīlē pa kuru pusi tad šamais to trajektoriju izdomājis-vieglāk un paredzamāk visiem.

vienīgā vieta kur varētu attaisnot sēdēšanu vidējā joslā par attaisnojumu minot vairāk vietas negaidītiem manevriem ir pilsēta.

feciic 12.06.2014 13:02

Auto-Apkope rakstīja: Sveiks, turbokompresoru var arī remontēt, tas mēdz būt pat līdz divām reizēm lētāk. Mēs varam jūsu automobīlim veikt šo remontu. Garantija remontētam turbokompresoram ir viens gads.

t. +371 67703303

Ar kuru no turbīnu remonta kantoriem sadarbojaties?

Vai varat dot garantiju ka dīzelis ar VNT turbīnu nepaliks tups kā zābaks?

feciic 28.07.2014 14:41

Interneta diagnostika rullē...mainam tikai sensorus un vadus.

Autorei ieteiktu apmeklēt normālu servisu, kurā māk arī diagnosticēt nevis izdrukāt lapiņu ar kļūdu kodiem.

feciic 22.01.2015 18:09

Vēl jau nevar aizmirst faktu ka operatīvo līzingu lielākoties dod tikai jaunam autiņam.

Man kautkā liekas ka labākais price/performance ir pērkot ~4 gadus vecu autiņu ar 100-150k noskrējienu. Ok garantija lielākoties ir beigusies bet auto maksā ~40% no jauna cenas. Vēl nav sākušās problēmas ar turbīnām/sprauslām/kārbām un ja arī kautkas notiek tad remonta izmaksas kopā ar auto iegades izmaksām noteikti ir zem jauna auto vērtības. Protams polo ar 1,2 dzinēju pie 150K būs jau krietni saguris.

feciic 23.01.2015 12:15

Protams ir auto un dzinēju modifikācijas kam problēmas sākas krienti ātrāk-kā Tavā gadījumā ar DCAT, vai VW 1,4 TSI, kuriem ķēde mēdz pārlekt arī pie 60tūkstošiem.

feciic 21.04.2015 10:23

Skaiti vienkārši-pirmajos piecos gados 200k, tātad 40k gadā, šobrīd auto vecums 16 gadi=640k būtu reāls cipars tik vecam dīzelim. Tas ka piekarē vēl ir oriģinālās daļas nozīmē to ka drīz būs jāmaina un neko vairāk.

Nobraukums kautko spēlē auto vecumā līdz 5-6 gadiem-pēc tam jau ir jāskatās reālais stāvoklis.

feciic 21.04.2015 17:33

Kā Tev liekas cik ļoti dilst pedāļi un durvis ja vienā piegājienā tiek nobraukti 100-150km pa šoseju?

Rietumeiropā cilvēki nobrauc daudz vairāk kilometrus-strādāju starptautiskā firmā un reģionālie vadītāji brīnās par mūsu nobraukumiem 20-30 tūkstošiem gadā, kā varot tik maz nobraukt.

Protams var atrast arī mašīnas ar maziem noskrējieniem bet kā jau te minēja viņas nebūs lētas, itsevišķi premium brendu dīzeļversijas.

feciic 22.04.2015 12:31

Cik bieži brauc uz Meze un cik bieži uz darbu.

Algu līmenis pieļauj vairāk naudas iztērēt transportam-tātad var atļauties dzīvot tālāk no darba vietas.

Bet ne par to ir stāsts.

Cilvēks nopircis padsmitgadīgu dīzeļaudi un meklē pierādijumus tam ka no Beļģijas caur Lietuvu nākušais auto būs ar negrozītu, brīnumaini mazu, nobraukumu. Ja būtu pircis pa taisno no pādevēja Beļģijā, kurš savukart pircis pa tiešo no pirmā samnieka tad vēl tam nobraukumam varētu +/- ticēt.

feciic 27.05.2015 10:33

Cik ir plānotais nobraukums ja tik ļoti vajag dīzeli?

Katrā ziņā ar šādām prasībām un budžetu visdrošākais bezremontu auto būtu knapākas komplektācijas benzīnauto ar izsekojamu vēsturi.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti