vari palasīties te www.iauto.lv/...
pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.
Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.
Bucefals rakstīja: Neviens no tiem auto man nav bijis, bet man šķiet, ka var nopirkt ekonomisku arī ar nedaudz lielāku motoru. Savādāk, ka nesanāk jaudas par maz apdzenot.
Viss jau atkarīgs no ta cik mamma ir sportiska un cik ilgi viņa grib braukt ar to auto.
Pazvani vel uz Karlo motors, škodās arī tas mators nāk.
Kaimiņu kantorim ir škodas ar tādu motoru, nu jau visām ap 200k nogriezti pa Latviju, sīki neesmu taujājis bet mātes vārdiem nelamāja, vien to ka ņefiga nerij un pašvaki ar jaudu.