Kā arī par jauniem noteikumiem, ar tiem velosipēdistiem ar kreiso pagriezienu no kreisā malējā stāvokļa ir parakstīts nāves priedums.. vai tik nesanāks tā ka automātiski uz viņiem neatieksies 4.6.10 CSN punkts???
Stadamies priekšā kas notiks krustojumos, nerunājot par ārpus apdzīvotām vietām braucot uz 90km/h pēkšņi kāds ar riteni radīsies ceļa vidū veicot šādu manevru un vel nedod dievs būs pretim braucošais????
Kā arī salīdzinot ar Eiropas pieredzi, tur nemaz tā nevien neslāj pa braucomo daļu un riteņ braucēji nebūt nevar pārvietoties pa visiem kategorījas ceļiem...
Merķtiecīgi tiek pildīta noziedzīga politika, nevaru nepiekrist Vernonam....
Labi attieksies uz apdzīvotu vietu, bet Rīga šitas princips nestrādās, viņi apdraudēs sevi un citus un bojā braucēji velisopēdisti palielināsies, kā arī satiksmes plūsma samazināsies...
Pēc šiem likum grozījumiem velisopēdisti reāli sačakarēs satikmi, tiesības zinās, bet par pienākumiem būs aizmirsuši...
Kā ar ieskrējiena joslām un bremzēšanas joslām ,kad tās sāks būvēt????
Atstarojošās vestes ir vienīgais sakarīgais priekšlikums!!!
Vis jau ir jauki, ka jūs protat kaut ko salīdzināt ar R-Eiropas attistītām valstīm, bet tur kaut kā riteņ braucēji nav manāmi uz maģistrālām ielām, ka arī tur ir stingri noteikts kur drīkst ar velosipēdu mīties, kur nedrīkst tas pats ir ar gājējiem...
Paladaidnieks ir šoferis amatieris kurš ir iedomājies, kad ir super erudīts, tad es tev palaidniek varu pateikt, kad šoverim talbraucējam tu ūdeni neesi cienīgs pienest......
vispari,jau musu CSN to paredz,priekša braucošam jagarentē drošību, šeit Vernona oponenti cenšas neizprast csn noteikumus, bet tik maļ par distanci, tad kur ir mūsu noteikumos ir rakstīts ievero distanci??? Pastastiet , ka pilsētā var nepartraukti ievērot šo mistiski drošo distanci??
Vai jus te visi Vernona kritiķi brauciet kā klauni ieverojot savu mistisko distanci, neiekļaujoties satiksmes plūsma un kavejat to???
Es uzdrikstos sevi saukt par profesionālu autovadītāju, ar to sev pelnu iztikai un uz ceļa ir redzēts pietiekami daudz visādu stulbumu, bet pie vienā virzienā braucošo sadursmes pilīgi atsakos vainot tikai aimugurējo.
GARANTĒT, nu nemaz nebūtu parak skaļi teikts, ar to es saprotu ,ka ir domāts ievēro CSN un skaties spoguļos tad šada veida negadījumi praktiski nebūs iespejami.
Bet ta distance ir izrauta no konteksta , no viena CSN punkta. Nu nav tā distance konstanti izsakama ar kaut kādiem skaitļiem metriem.
Jā priekšā braucošais ieveros CSN prasības un laikus brīdinās par sevis iecerēto manevru, lietos atpakaļ skata spoguļus, tiem paredzētajam nolukam. neuzvedīsies pēc principa es pa priekšu man par visiem nospļauties, vai es griežu pa labi, man spoguļos nav jastas virzien rādītāji nav jaslēdz, atrumu samazināsu kā gribēšu, vienvārdu sakot pretiesiski, pretēji visiem CSN,tad šāda veida negadījumi ir izlēkti.
Bet ja jus gribat iestāstit, ka pie visa ir vainīga distance, tad no CSN ir jaņem arā jaizsvītro vesela virkne citu noteikumu punkti.
Mani kaut kā netraucē aizmugure braucošie un viņi man nespiež nekur, priekš pakaļa vai citur.
Un uz gajeja parejām man jau auto skolā iemācija būt piesardzīgam, spēju jau analizet iepriekš gajeja rīcibu, ka ari nav nācies strauji nepārdomāti bremzet pie gājeju pārejas, gruti spriest par tādiem indivīdiem kuri nervozi parvietojas un pie katras izdevības strauji apstājas..
Par luksoforiem, tur avarījas vis biežak notiekas ,ja luksofors maina signālu un vadītājs strauji bremzē lai itkā neparkāptu noteikumus, bet par šadu pretiesisku rīcibu ir ari japasaka mūsu CP.
Par Luksoforiem man ari auto skolā mācīja ja nevari laideni apstaties, pie signala maiņas brauc pāri krustojumam, protams saprata robežās baidos samelot bet minēja ari metrus, pie kuriem nav ieteicams bremzēt pie signala maiņas.
Cienam sevi un citus tad šāda veida negadījumi nenotiks.
Šāda loģika kāda ir Didzim ari parāda to, ar kādu attieksmi ik dienas uz ceļiem izbrauc neskaitāmi zombeti autovadītāji, kuri pat tic, ka vinam attieciba pret aizmugurejo nav jaievēro CSN. Pat atklati pasaka , ja tu piebrauksi par tuvu darišu visu ,lai tiktu pie jauna busa!!!
Nonsens kaut kāds, kur te loģikas un veselais saprāts?
Kam tad mēs ejam auto skolās, kam tādu CSN gramatiņu, kam CSDD eksamenu kartot, ja pari visam stāv distance?
Esmu izgajis cauri visiem auto apmacibas kvalifikacijas posmiem, esmu ieguvis A,B,C,D,E +95+ADR
Tad sanak ,ka tās visas apmācibas, pavaditās stundas auto apmacības klasē ir bijušas velti?
Jo šeit redz individi paziņo pāri visam stav no CSN119 punkta konteksta, izrautā Distance!
No jusu loģikas sanāk priekšejam ir atļauts ignoret visus iespējamos CSN punktus, bet ja notiks sadursme, par to bus jaatbild aizmugurejam.
Ivi, tu esi visu ļoti rožaini aprakstijis, pat skaisti!!!
bet paskaidro, to kāda dēļ CSN ir šādi punkti, CSN 4,6,10,70,75,77,negribu iedziļinaties 113, 119 punkta prasibas, ok ignorejam vienu CSN punktu lai varam parkapt citu, tas ir tavs merķis???
Latvijas teritorija ir tik viena liela pilseta, kura ja neiklausies satiksme bus problemas,...........
Bet te Liepajnieki, kuri ne velna nezin par satiksmes problemām sāk audzināt citus , vot tā manliekas ir problēma. Iemacieties sava izmirstosā pilsēta organizet satiksmi , un tad pamacat citus...
CSN ir tādi, lai neviens tos neidomātos parkāpt, bet šeit klatesošie uzskata vienu punktu parkapsim, bet ja tas otrs parkaps citu ,par to atbildes viņš!!!!!!!!!! vai tas nav viss lielaikais nesakartotais jautajums musu CSN gramatiņa!
nevis nemitīgi traucē, bet gan neizpidla vienkāršus CSN.
Tu nu esi diezgan neaptēsts, tavu slimo demagoģiju daudzi liek lieta un ar to taisa naudu, jo redz priekša braucošam pēc tavas loģikas CSN nav jaievero.
Kad beidzot ši tumsonība beigsies un CSN priekšā visi būs vienādi?
Padomā loģiski, nevis ar vienvirziena domāšanas modeli!!!!
Nedēļu atpakaļ Klaipēda Statoil aplī, leitis uztaisīja LV furai ta saucamo reāli LT spēkrats ar sabuktētu aizmuguri, auto aprīkots ar piekabes āķi, fūres priekšā nobremzēja ,neko daudz jau nevajadzēja LV vadita fure nedaudz leiti pastūma ar piekabes āķi, leitis sāka aurot kā palaidnieks un gribēja uzkārt savu sabuktēto aizmuguri letiņam.
Velāk runajot ar leišiem uz prāmja šie sāk stāstīt, ka nezin kā lai cīnās ar šo sērgu, jo Klaipedā, leišos šādi gājieni esot jau normāla parādiba...
Un tagad palaidnieks šeit lecas, kā gailēns un cenšas šos parkapejus aizstāvet.
Pastāsti ,kā tu pilsēta vari ievērot šo mistiski drošo distanci?
Ja to var izdarīt, bet tiklīdz tu ieturēsi sev drošo distanci, kāds uzskatīs ka viņam ir tai sprauga jāielien tev atkal jāsamazina ātrums lai būtu ideāla distance ar to kurš tevi apdzina, tad sanāk no rīta stundu ātrāk tev jāizbrauc uz darba utt. stundas vieta maršruts jāveic divas stundas....
Un sabiedriskais transports vispār nekādos grafikos pēc tavas loģikas neiekļausies.
izbrauc kādreiz ar ko lielāku nevis savu alfu, jeb kas tev tur un sapratīsi cik grūti ir braukt ar ko lielāku, kad tev visu laiku zog distanci..
vienā virziena braucošiem saskrienoties ir jāstas priekša braucoša rīcība, un tad tik var vainot aizmugurē braucošo.
jūs metat akmeni profesionālo šoferu laiciņā, ok vienmēr visur gadās pa melnām avīm ,to pašu var teikt par auto instruktoriem,csdd, CP darbiniekiem un lukstiņiem...
Palaidnieks , kā vienmēr izceļas ar savam prata spējam un sadistiskiem tekstiem.........
tādi kā Palaidnieks noteikumus cenšas izkropļot līdz arprāta, murga līmenim.
Par gajejiem , ja runā tad viņiem pirms gajēju parejas šķērsošanas ari ir vesela virkne CSN jāizpilda, nevis kā svetai govij jaslampa pāri pār ceļu.
Redzi, kas ir palaidniek no taviem komentāriem secinu, ka pietrūkst tev tas prakses uz ceļa, maz tu ko saproti no satiksmes.
Tādi ka tu būtu gatavi ierakstīt CSN punktu ja ieskriesi aizmugure vainīgs bez nekādiem variantiem , nu nožēlojams cilvēks tu esi. Vel nožēlojamāk ir tas ka ar šādu pārliecību daudzi autovadītāji, katru dienu atrodas uz ceļa.
Gadā nobraucu pie 100000km un šādi domājošie kā palaidnieks netrūks uz ceļiem apdzen, apsteidz pēc 100m pa bremzēm kaut kādus manevrus neizprotamus veic. Jeb pēkšņi aceras , ka bulciņu vai degvielu vajag, vai noguļ pagriezienu, nu tad bremzē nereiķinoties ar citiem satiksmes dalībniekiem.
Nu un ja sanak aizķert kādu tādu mūlāpu, egoistu ej pierādi ka neesi ēzelis!!!!!!!!
CSN ir tādi kādi tie ir, un tie nu nekādi neattaisno priekšējā rīcību, bezatbildību, kā to cenšas iegalvot anarhists palaidnieks.
Šie manevri ar ceļa nogriešanu, nerēķināšanās ar pārējiem ceļa satiksmes dalībniekiem, strauja nepamatota bremzēšana , savlaicīgu signālu nelietošana, UTT ir tavas sakropļotās ideoloģījas piekritēju sekas, nesodāmības sajūta dara savu
98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
tas 127p īsti loģisks jau nav.......
Par jurmaleni, tur jau ir darbs mūsu izcilai CP viņi jau varētu preventīvi izglītot kādreiz autovadītājus, nevis tik ar radaru un trubiņu sraidāt apkārt!
Vispār jau pie mums , ja visi ievērotu CSN tad apsteikšana pa labo pusi nebūtu iespējama(ir aizliegta), tas ir ārpus apdzīvotām vietām..
CSN 98.127