Pelnutrauks pilns - jāmaina tačka
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pelnutrauks pilns - jāmaina tačka
viņiem to pilsēteli ar skanīgo nosaukumu Bender vajag apmēram tikpat cik mums Pitālovu. Nu, paņemt jau varētu, ja nenāktu komplektā ar xx tūkstošiem vatņiku.
Muldi bez seguma. Ja par mūsu tēvzemi, tad degvielas akcīzes nodoklis + tr. līdz. ekspl. nodoklis= ar aptuveno summu, kas nonāk līdz valsts un pašvaldību ceļiem.
Tas, ko mēs dzirdam publiskajā telpā, ka naudas nav, ka tā nenonāk līdz ceļiem, tie ir PR meli, kur parasti kaut kas ir noklusēts!
Atceries, ka jāskaita kopā gan valsts, gan visu pašvaldību ielas un ceļi, gan remonts, gan ikdienas uzturēšana, tas pats ar tiltiem!
msh rakstīja: www.nzta.govt.nz/vehicles/road-user-charges/ruc-for-electric-vehicles/ nu ko, Jaunzēlande laikam pirmā ievieš akcīzi, jeb kā te nosaukts, ceļa lietošanas maksu elektromobīļiem - 76 Jaunzēlandes dolāri par 1000 kilometriem kas sanāk 42 eiro par 1000 km jeb 4,2 eiro par 100 km.
ja pareizi atceros, tad viņiem tur tāda maksa jau ir dīzeļauto, jo dīzelis pie uzpildes ar nodokli netiek aplikts (vai arī tas ir būtiski mazāks, nezinu). Tā ka šiem kiwi jau ir pieredze, kā un kāpēc šādu nodokli administrēt.
Kāda sakarība ar ekoloģiju?
GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...
Jābrauc Saulkalne - Birži , mierīgāka braukšana.
GB12 rakstīja: Bet overall - tagad pēc tam, kad visu Poliju var izbraukt pa bāņiem, vakar ceļš no robežas ar Čehiju līdz robežai ar Lietuvu aizņēma 7.5 stundas ar vienu čuru pauzi pie Varšavas un stundu ilgām pusdienām Lomžā... ar visu to, ka pie Varšavas bija neliels sastrēgums. Izbraucām 8:30 no rīta, Lietuvas robežu šķērsojām īsi pirms 16.00 pēc Polijas laika. Faktiski Polijai cauri var izbraukt apmēram 6.5 stundās. Atceroties 2007. gadu, kad braucu pirmo reizi un tas aizņēma apmēram 11 stundas...
Mana Polijas pirmā reize bija šķiet 1998. gadā. Oho, tas tik bija piedzīvojums. Galapunktā Prāgā bijām otrās dienas novakarē. Pusnakti nomaldījāmies pa Varšavu. Objazd te, objazd tur....
Tu nepārtraukti "nolaidies" līdz līmenim.
Un kāpēc gan nesalīdzināt lielumus? Naftu, gāzi, ogles iegūst un sadedzina, miljoniem tonnu un kubikmetru iepumpējot atmosfērā - tas tev šķiet normāli. Litijs tāpat kā citi metāli tiek izmantoti par vairākām kārtām mazākos apjomos. Līdz ar to taču ir vairāk kā skaidrs, ka litija ieguve ir ar nesalīdzināmi mazāku ietekmi uz vidi.
Nemaz nerunājot par to, ka litiju, tāpat kā citus metālus, var izmantot atkārtoti. Ogles, naftu, gāzi var?
Kā tad. Vēl kāds arguments ir?
mana auto baterijas sver 400 kg. 400 kg ir arī naftas produktu daudzums, ko es nesadedzinu katrus trīs mēnešus. tajos 400 kg tā briesmīgā litija, kura dēļ nupat visi kongo bērni nomirs, ir veseli 10 kilogrami. Desmit. Kilogrami.
Bradypus rakstīja: Pag... Tu jau esi tas, kas tic tam, "ko lej pa ausīm un acīm iekšā". Es tikai reālistiski aptveru problēmas un tādi kā tu, kas izliekas tās neredzam, nevis ir gatavi objektīvi pamatot, ka tās nav problēmas, tikai pierāda savas aklās ticības spēku un manu taisnību.
Tieši to pašu var apgalvot par tevi.
Ko tu raudi savas krokodila asaras, neļauj skriet? Nabadziņš...
Nē, es tā domāju. Tev arī derētu padomāt, un beigt ticēt tam, ko lej pa ausīm un acīm iekšā.
Bradypus rakstīja: Cik liela būs akumulatoru kaudze pa šiem gadiem? Kādas ķīmijas no tim noplūdīs? Cik postoši būs akumulatoru krātuvju ugunsgrēki un kas tajos ies bojā?
nesalīdzināmi mazākas, kā ekoloģiskās sekas naftas un ogļu ieguvei, transportēšanai, dedzināšanai, avāriju seku novēršanai.
Domā ka fiziķis nevar būt uzpirkts vai muļķis, vai uzpirkts muļķis?
imzz rakstīja: Katrā ziņā mazāka, nekā lietoto vēja turbīnu lāpstiņu kapsētas. Nu, ES ir ideālistiski mēķi attiecībā uz pārstrādi. Nedomāju, ka tie ir realizējami
Pilnīgi pajāt, vai un cik PAŠLAIK pārstrādā, atslēgas vārds ir, ka VAR pārstrādāt - lai krauj čupās, vēlāk pārstrādās.
Sadedzinātu naftu var otrreiz izmantot?
No gada sākuma neesmu ielējis un sadedzinājis ap 500 litrus naftas produktu. Gadā - 2000 litri, jeb ap 1,5 tonnas. Latvijā ir ap 10 000 elektrisko auto (vispārinam vienkāršākiem aprēķiniem) - NEimportējam 15 000 tonnas degvielas.
1) nesadedzinam, neveidojam siltumnīcefekta gāzes,
2) ietaupam ap 9 milj eiro NE importējot degvielu un uzlabojam ārējās tirdzn. bilanci - elektrība izmaksātu uz pusi lētāk, ap 4,5 milj.
3) cik tas būs, kad vēl vairāk pāries uz EV? un desmit, trīsdesmit gadu griezumā?
Volx rakstīja: 5 varianti Francijas iesaistei karā. Kurš variants expertiem pieņemamāks?
twitter.com/antiputler_news/status/1772569341084553688?t=Nl2THEiL-EOHeraPgc91dQ&s=19
Nezinu, kur tu atradīsi kādu ekspertu. Šeit noteikti nē.
Ja slimo ar vēzi, piemēram, ar auto nosisties nevar?
jo tu bez jēgas un saprašanas kaut ko bliez iekšā, kam nekāda sakara nav ar kovid vai deviņpadsmit, vai Latviju.
Volx rakstīja: Bergs brīdina
Atsipies ar savu bergu. Lētticīgo masu klikšķu / peļņas ģenerātors.
iAuto rakstīja: Krievija paziņo par plāniem būtiski palielināt bruņoto spēku skaitlisko sastāvu www.tvnet.lv/7984359/krievija-pazino-par-planiem-butiski-palielinat-brunoto-speku-skaitlisko-sastavu?
2023.gadā diktators Vladimirs Putins parakstīja rīkojumu par bruņoto spēku skaitliskā sastāva palielināšanu līdz 2,209 miljoniem cilvēku. Tieši kareivju būšot 1,32 miljoni.
“Līdz gada beigām plānots izveidot divas jaunas vispārējās armijas un 30 vienības, tostarp 14 divīzijas un 16 brigādes,” pavēstīja Krievijas aizsardzības ministrs šoigu
Saskaitāmos mainot vietām, summa nemainās.
EGR vārsts sāk nenoslēgt - DPF pašattīrīšanās nenotiek - parādās lielāks spiediens izplūdes sistēmā - EGR aizsērē vēl vairāk - DPF cieš vēl vairāk.
Blīves? Ja ieplūdē piesūc klāt lieku gaisu, tad it kā arī var visādi brīnumi notikt.
mans 1 centa viedoklis, ko var neņemt vērā.
WALA rakstīja: Kodolenerģētika ... tad slikta, vai tomēr laba:
www.theguardian.com/environment/2024/mar/20/nuclear-plant-closure-carbon-emissions-new-york
Eh, tu atkal gribi saredzēt melnbaltu bildi tur, kur tā ir krāsaina...
Vai tas padara Brēmani par tādu, ko ir vērts klausīties?
Vienojās. Atmaksāja kaitējumu.
"Ārlietu ministrijas (ĀM) kā cietušās institūcijas materiālā kaitējuma kompensācija ir 85 298,96 eiro – starpību Brēmanis ir valstij jau atmaksājis."
Jautājums paliek - kur šams ņēma naudu, kas viņam deva, un kam viņš tagad atstrādā?
Vangoju, ka kremlis deva, un kremlim atstrādā...
Kārtējie NRA pārpublicētie sviesti, lai popularizētu viedokli "vissirslikti.lv". Protams, kaut kādam Ilmāram var ticēt, bet CSDD, kur darbības tiek dokumentētas - nē.
Pilnīgi iespējams, ka tas drapaks, piemēram, dūmoja zilu Rīgā, un tad, kad bija kārtīgi izgāzēts un uzsilis, vairs tik zilu, lai Ogres cilvēciņš pamanītu, vairs nedūmoja.
Un viss.