kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer
Atkarīgs cik ietilpīgu vajag trešo rindu. Dacia tā ir diezgan laba, c4 spacetourer, touranam vai S-max tā ir mazāka un būs OK pusaudžiem līdz kādiem 150-160cm.
3. rinda Dacia labāka, bet vidējā rindā nav daudz vietas kājām. Citroeniem un tourāniem ir bīdāmi ķebļi, aizbīdot atpakaļ piecatā ir ļoti daudz vietas kājām, regulējama atzveltnes slīpums aizmugurē.
Dacia LPG un mazā pašmasa maciņam varētu būt draudzīgāka par 1.5 dīzeli
kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer
wexrtf rakstīja: 15k ir pārlieku optimistiski. Gan dīlera datos, gan pašā mašīnā servisa intervāls ir 30000km. Un kas vēl labāk - pēc nopirkšanas uzzināju, ka firma ir vēl nokavējusi otro apkopes intervālu, attiecīgi pirmā apkope bija pie 30k, otra pie 62k. Otrais īpašnieks (privātais) gan esot teicies, ka elļu mainījis ik pēc 10k, bet kas lai to zina.
30 vai 32kkm tur nav nekas nokavēts. Visticamāk eļļas gredzeni iekoksējušies
Nortel rakstīja: Šeit gan vajadzētu pielikt klāt tos "labākos" pircējus - kādi ir viņu pašu parametri (augums/svars) un kāds ģimenes stāvoklis. Lai cik tie auto būtu labi, es tagad ar saviem gandrīz 2 metriem nevienu pat par velti neņemtu, kaut ar 6-to golfu universāli esmu diezgan nobraucis. Bet aiz manis sēdēt pat suns negribēja.
Kompaktklase nav domāta megaērtai 4 pieaugušu cilvēku braukšanai. Bet daudz kas no braucēja sēdekļa iestatījumiem atkarīgs - ja pacaniski nolaiž atzveltni pusguļus, un tad saliecies ar pirkstgaliem knapi aizsniedzot stūres apakšmalu, tad nevienā dampī nebūs vietas aizmugurē.
Kāpēc startera mehānisks defekts būtu atkarīgs no temperatūras. Varbūt kāds temperatūras sensors beigts un dzinēja vadība siltu dzinēju mēģina piedarbināt kā aukstu?
GTD2 rakstīja: bieži nav tapēc , ka nav nepieciešamības ja ir sensori priekšā pakaļā un rāda uz ekrāna attālumu līdz šķērslim neredzu iemeslu lai būtu kamera. Taatās kamera dranķīgos laika apstākļos bieži ir aizkakāta
Tā kamera ir absolūts must!
Kkad ierāpos auto bez kameras... Nu bļin cik sarežģīti bija ietilpt šķirbā.
Savukārt sensori mēdz noklāties. Ir bijuši neveiksmīgi brīži 1 noklājušos sensoru, čomam bija milzu atgadījums, kad visa josla bija izbeigusies un brīdinājuma nekāda.
Kamera ir daudz labāks risinājums. Un to var notīrīt, ja vajadzīgs
Ja ir pieklājīga izmēra spoguļi, kā busiem vai amerikas auto, tad kameru nevajag. Ar eiropas ekospoguļiem kamera ir noderīga
Domāju, ka jaunu B4 atslēgu piekodēt var katrs otrais serviss, atšķirībā no seksa ar pajaunas mazdas? atslēgu tikai dīlerservisā blaukus diskusijā. Līdz ar to 90. beigu imobilaizeri ir jāliek pēdiņās
imzz rakstīja: Pēc fizikas hibrīds nevar būt ekonomiskāks vienmērīgas braukšanas apstākļos, jo hibrīda spēka agregāts ietver papildu enerģijas konversijas elementus ( mehāniskā-elektriskā-ķīmiskā baterijā, no kuras atkal atpakaļ elektriskā un mehāniskā ), no kuriem nevienam l.k. , saprotams, nav 100%.
Hibrīda priekšrocības ir kā bremzēšanas enerģijas uzkrājējā sastrēgumos un kalns-leja, kā arī paātrinoties apdzenot, ja tas notiek bieži.
Iekšdedzes dzinējam lietderības koeficients ir stipri atkarīgs no apgriezieniem un droseles stāvokļa - var paskatīties brake specific fuel map dažādiem motoriem. Hibrīdam motors var daudz ilgāku laiku strādāt visefektīvākajā režīmā, piemēram uzlādējot bateriju un slēdzoties elektriskajā režīmā
nomiks rakstīja: Vienādas braukšanas nodrošināšanai iekšdedzes motors elektrības ražošanai patērē mazāk degvielas nekā tas būtu nehibrīda variantā.
Hibrīdam ir nebaudāms bet ekonomiskāks iekšdedzes dzinējs, kas optimizēts baterijas uzlādēšanai, un var darboties līdzīgi kā ekobraukšanas pump&glide bez gemoroja
Otrā svaru kausā liekais hibrīdagregātu un baterijas svars, gan jau ka arī lielāki zudumi sarežģītākā transmisijā
spainis rakstīja: Nav nekāda 10km/h pielaide! Par +10km/h sods ir brīdinājums, tāpec arī neko nesūta. Kādreiz bija 7€, tad dabūtu arī par +10km/h. Kāds bija pamatojums šo atcelt, grūti pateikt. Droši vien ekipāžai stādinot un iekasējot 7€ izmaksas ir lielākas, kā ieguvums. Radariem jau varēja atstāt, tad būtu tikai radara kļūda +/-3km/h.
Bradypus rakstīja: Pirmkārt tās oglekļa nanodaļiņas nav nemaz tik viegli izkāst - vai nu eļļa pati neies cauri vai arī ies ar visām daļiņām. Otrkārt tās ir diezgan abrazīvas - sākot ar tādām, kas vienkārši rada papildus berzi un beidzot ar tādām, kas ir cietākas par alumīniju. Un kā īsti tā eļļa ar degvielu šķaidās tā, ka eļļas apjoms nepalielinās?
Bet tā vispār - normāli cilvēki vienkārši laicīgi nomaina eļļu. Ekofrīki izliekas, ka izglābs pasauli, lietojot long-life eļļas tikai tāpēk, ka tā eļļa ilgāk nenonāk atkritumos. Bet NEKAD nav painteresējušies kādu ietekmi uz vidi atstāj tās piedevas, kas to long-life nodrošina.
Tāpēc arī vag dīzeļmotors neēd eļļu, ka normālos eļļas zudumus kompensē dīzelis
Bradypus rakstīja: Tīras eļļas mūžs, ja vien to nepārkarsē, ir daudz ilgāks par tās kalpošanas laiku un parastā motorā ir citas - par eļļu mazāk karstumizturīgas detaļas - viena no ierastajām - galvas blīve. "Širpotreba" auto dzinējs nav spējīgs izturēt tādas temperatūras pie kurām būtiski degradējas modernās eļļas. Toties filtrs atdala tikai lielākās piemaisījuma frakcijas - iespējams būsi pārsteigts, bet eļļa pēc lietošanas ir diezgan melna... Nez no kā.
Nu var jau izkāst caur filtrpapīru un liet atpakaļ. Melnais ir kvēpi/ogleklis, nav nekas ļauns.
Modernajā dīzelī, kur ietaupīts uz atsevišķu dpf dedzināšanas sprauslu, eļļa šķaidās ar degvielu, to mājas apstākļos nevarēs atdalīt, ja nu vienīgi kādā kandžas aparātā
WALA rakstīja: Muļķiem tikai ļaut izpausties, tātad tehniski viņa pie reizes grib teikt, ka vecākiem biežāk vajadzētu lietot kontracepciju un "ražot" mazāk bērnu, ēst sūdīgāku pārtiku, lai neaugtu 2 metri gari utt. utjpr.
Galvenais jau ir mēģināt ierobežot eiropiešus, kuri tāpat jau dzīvo vairāk kā pietiekami pieticīgi, un turpināt atbalstīt ķīniešu "mēslu" importu ... Nu nebūs franči konkurenti ķīniešiem mazauto ražošanā, nebūs ... un ķīniešus gaisa utml. piesārņošana nerausta ...
Lai izglābtu okeānu no plastmasas, eiropa aizliedza salmiņus uz traukus, kurus 99% izmeta normālā izgāztuvē. Kamēr indija un āfrika visu plastmasu turpina bērt upē
Eparlamentā ir daaaudz deputātu, starp tiem ir pa kādam, kas grib ar kaut ko izcelties. 8 gadus apspriedīs, nosūtīs darba grupas uz austrāliju un Dameriku, un beigās atstās kā ir
kontradmiral rakstīja:
anoagask rakstīja:
kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer
Atkarīgs cik ietilpīgu vajag trešo rindu. Dacia tā ir diezgan laba, c4 spacetourer, touranam vai S-max tā ir mazāka un būs OK pusaudžiem līdz kādiem 150-160cm.
3. rinda Dacia labāka, bet vidējā rindā nav daudz vietas kājām. Citroeniem un tourāniem ir bīdāmi ķebļi, aizbīdot atpakaļ piecatā ir ļoti daudz vietas kājām, regulējama atzveltnes slīpums aizmugurē.
Dacia LPG un mazā pašmasa maciņam varētu būt draudzīgāka par 1.5 dīzeli