Ja pērc mašīnu pa 15k Euro, vai tik svarīgi ir tie pāris litri benzīna???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pērc mašīnu pa 15k Euro, vai tik svarīgi ir tie pāris litri benzīna???
Cik maksā Omegai ādas salons??
Loms rakstīja:Berģos (laikam braucot uz Siguldu, labajā pusē) veči strādā ar Opeļiem... (čoms tur pirka B Omegai ādas salonu (krēslus durvis, koka nakladkas) par ļoti sakarīgām naudām.....
Smalkāk uzzināšu pēc nedēļas, čoms šodien uz DE aizbrauca...
Man arī tāds varētu interesēt...
Interesē Omegas B ādas salons.
sintris rakstīja:
Schaize!!!
Ist kaputt!!!
Bez lieka bazara par normālu cenu nopirkšu B Omegas gaismas slēdzi.To,kurš slēdz gabarītus,tuvos un salona gaismu.Nepieciešama tā versija kurai iraid divas pogas zem grozamā kloķa.
Kāds bija iemesls, kapēc mainīji?
Man viņam ir nodzis apgaismojums, pareizāk sakot raustās, kad piestartē autiņu kādu brīdi padeg pēc tam paraustās un pazūd.
ormans rakstīja:Vajag vectrai vadiitaaja puses spoguli.
Nospēra vai??
Ērts jau viņš ir, bet pirkt neieteiktu, tad jau labāk paskatīties kaut ko jaunāku...benzīna kapsēta pamatīga un uz priekšu iet visai gausi. (Priekš tās kubatūras) Braukt gan ar viņu bija ērti...pašam tāds nav bijis, bet ir pietiekami daudz paziņu, kuriem bija.
Par to dinamiku, (neesmu BMW fanāts) bija man 325, nu neturēja tas Skorpis līdz...kaut, kad ieskrējās gāja labi
Smiekli parāva par vienu dirsēju, ka 325 ēd 6.5L
Visas mašīnas (līdz 4L) braucot konstanti uz 90, ēd mazāk pa 10L, bet līdz ko sanāk aptāties un uzsākt tā pizdec...
Tas vis ir tāda pincīša stapīšanu 1sek 2sek, kāda starpība, 3xx bembis ir jauniešu mašīna, ar mazu komforta līmeni, vienvārsakot skrienamais...
Scorpis ir tā laika Ford luksus klases mašīna, kas galīgi nav paradzēta skriešanai, tā ka nevajag salīdzināt divas nesalīdzināmas lietas.
325 varētu salīdzāt ar RS Escort, tas jau būtu interesantāk...
Es tagad braucu ar Omegu un necenšos nevienam pierādīt, ka viņa var uz slapja asfalta nospolēt
Meklēju vasaras riepas 225/55 R17.
Kā arī pārdodu Nokian Hakepelite 195/65 R15 ar dzelzs diskiem no peugeot 307, labā stāvoklī nobraukts ar viņām ir ap 10t.km.
DzelziS rakstīja:
Motorolers rakstīja:Meklēju vasaras riepas 225/55 R17.
Kā arī pārdodu Nokian Hakepelite 195/65 R15 ar dzelzs diskiem no peugeot 307, labā stāvoklī nobraukts ar viņām ir ap 10t.km.
Kas Nokianam par modeli?
Ir interese & vajadziiba!!!
ja ir foto - iesuuti zelzis1@inbox.lv" target="_new">dzelzis1@inbox.lv
Protams peraksti cenniku & kontaktinfo
Foto nav...zvani 9235045...sarunāsim....
A ko tad tu gribi, pāri pa 200 lopiem un patēriņu zem 10L, domā ko runā
NEW rakstījaārdodu KUMHO radžu riepas 185/70/14 uz alumīnija diskiem ar skrūvēm 5x100. Der dažādām Toyotām un VW un vēl visādiem auto. Riepas gandrīz jaunas, vēl neviena radze nav izkritusi.
Ja ar visiem diskiem, komplekts 150 LVL, ja tikai riepas - 90 LVL
9185941
Saspiedies esi??? Cenas kā veikalā!
Kāda starpība..nobraukums tāpat nereāls, parasti 2000.gadam ir ap 200-250K, a šim 30K, brīnumi jau notiek, bet jau viņš stāv Rumbulā, tad tur kaut kas ir apakšā
edzulis rakstīja: Pilnīgas muļķības... Šodien vilku Ventspils-Rīga ne lēnāk kā pa 120 un neviens mani neapdzina un nevienam arī netraucēju apdzenot pats.
Vienkārši atkal kādam gribējās pateikt ko sliktu par BMW un to useriem
Neļaut apdzīt var tikai tad, ka reāli zini, ka turpmāk brauksi ātrāk nekā tas, kurš mēģināja apdzīt... un darīt to tikai vienu reizi.
Tie, par ko ir pirmais posts , ir idiņi un stulbeņi. Neredzu, kāds viņiem un viņu "BMW" ir sakars ar normāliem BMW un to braucējiem.
Kompleksainais cilvēks ar 12 gadīgo super auto ir klāt un villa gaisā Paskatījos nesen raidījumu pa vienu no TV kanāliem..tika apspriests M3 CSL vai kādi tie burti tur bija..iet jau lopā..bet priekš ikdienas braukšanas atdzīts par pilnīgi nederīgu..jo tur pat kondišaka nav paradzēta un skaņas izolācija vienkārši nav....izaudz vienreiz no pusaudža pamperiem
Ar piezīmi, ka esmu braucis ar m3...galva jumtā dūrās..vietas nav vispār!!
Par Bosch toč neko labu nevaru teikt, 2 ir bijuši un abi nav nokalpojuši pat garantijas laiku Vēl ir starpība kur tu braukā, ja garos gabalus, tad aķīša kvalitātei nav tik liela nozīme, cik ja vizinies pa pilsētu, kur aķis nokaujas daudz ātrāk.
Es braucu uz Atlasu. Jāpierakstās gan tur ir iepriekš. Cenas normālas, kvalitāte +/- ok.
Čomam ir 3.5L...pagidām viss OK nobraucis 30K.
Tirgoju 4gab 195/65R15 Nokia WR, praktiski jaunas. 80Ls
Petka rakstīja: par 300C ar 2.7 nevienam nav nekas zināms?
Un kā ir ar to veco 4-pakāpju automātu, kas nāk uz 2.7 un 3.5?
Tas ir viens no mīnusiem tam auto...prasās biš vairāk to robu
2.7L NEPĒRCIET!
Pa šoseju ir OK tas 3.5L, bet pilsētā, pie argresīvākas braukšanas ai kā garšo
Kindzulis rakstīja: domaajams ka H6 motoriits to starpiibu aatri noeediis...degvielaa
www.avtomarket.ru/...
www.avtomarket.ru/...
plashajaa krievzemee tautai kaa vienmeer i ko teikt...
Audi tomēr soli priekšā, pārsteidz, ka Subary griezes moments ir tikai 297 Nm, tad jau man 300 jam ir 340Nm, bet Audi ir 450!
Arī ieskrējiens audi 7.1, Subaru 8.5, kaut ir vieglāks par 250 kg!!!!
Chomam ir 9-5 Aero 2001.gada 230hp, baigi apmierinātais. Par Griffin neko nemācēšu pateikt, cik esmu pētījis ka viņiem iekšā ir tāda lieta, kā ventilējamie ādas beņķi...eleganti, karoče pilna "pakete".
Aero pilsētā ēd ap 13L, šoseja līdz 10L, pat braucot 160-170km/h tahometrs ir tikai ap 3000apgr. Gadu čoms ir nobraucis un nekādas problēmas nav bijušas, cik nu pats tikai apskrāpējis. Mašīnas nobraukums kaut kas ap 130t.km. Piekare nav nemaz tik cieta, esam laiduši pat pa meža ceļiem, bet stabila gan...par dinamiku nerunāsim