domāju lidot ar lētajiem caur Milano, dzīvot kādā hostelī (cerams, var netālu no rallija vietas atrast) Sardīnijā nedēļu no 12-20 maijam. mož satiksies kādā kalnu takā. inho tērēt laiku un naudu busam ir nevajadzīgi, ir jālido.
Maijs Sardinijā ir baigi smuki - daba zied, jūra un vējš matos super
a tas ir taisnība ka Alfām ir Opeļu motori? Vismaz es tādu stāstu dzirdēju par Breru 2.2 JTS 185 Hp. Brīnos, kā Opels pamanās iekļūt smukākajos auto - Saab un Alfa ...
man tā Metzingena gan nepatika, biju gan tur rudenī - varbūt ne īstā sezona, bet cenas bija augstas. Atrast gan taisnība - tikai ar GPS var attālums laikam kādi 90 km no Munich
es arī ar prātu nespēju saprast, kā no bezmaz nekustīga stāvokļa var tā sākt slīdēt ... vai nu ir baigais slīpums, ko no augšas neredz, vai kaut kas cits ...
Piekrītu, ka liels ātrums nav problēma, vismaz tas lielākoties sagādā problēmas tikai pašam ātrbraucējam, ne citiem.
Lielākā problēma ir idioti, kuri apdzen tā, ka pretim braucošajiem nav vietas, kuri apdzen veselu rindu uzreiz, tad pēkšņi met pa mēmajiem un spraucas atpakaļ rindā, un protams, tie, kuri sēžas pie stūres dzēruši.
Hei, es tā arī nesapratu vairākas konkrētas lietas:
1. vai, ja amerikāņu automašīnai ir vienā sarkanā blokā aizmugurējie lukturi (par piemēru ņemam Buick Riviera) un pagriezieni, tad kā ir iespējams pārbūvēt tos lukturus atbilstoši ES/LV prasībām? Ķā es to sarkano varu pārkrāsot oranžu, vai atdalīt 2 lampiņas? sarkanas?
2. kur var smelties informāciju par prasībām, 'pieredzi, informāciju par konkrētiem modeļiem, pārbūves firmām?
3. varbūt kādam ir pieredze ar konkrēto auto Buick Riviera ne tikai no lampu viedokļa, vēlos šādu iegādāties.
ja kāds no UScara var palīdzēt ar konkrētāku linku, būtu priecīgs, citādi pats vevaru atrast. nu bet vispār neticās par to pārfrēzēšanu un plastmasas liešanu
kā jums nav kauna aplikt prezidenti - cilvēku, kurš mūsu valsts labā ir darījis 100x vairāk nekā mēs visi kopā ņemti? turiet muti labāk, un strādājiet!
Topika autoram - atvaino, ka Tavu topiku piespamoju, bet nekonkurēju, jo man ir līdzīgs stāsts, bet riepas ar radzēm un disku izmērs ir 15" un disku caurumi ir 5x100. bildes drīz varui ielikt, ja kādam ir interese.
iepriekšējos gadus biju braudzis ar radzenēm, un pēdējā laikā, ņemot vērā siltās ziemas bez sniega un šļuru, sapratu, ka jāpārdod tās šipenes un jāņem bezradžu riepas. Veiksmīgi aºi pārdevu, un priecājos, cik tagad bezradzenes ir klusas uz asfalta . . .
Bet, kad vakar nopulētā krustojumā pie sarkanās luksofora gaismas gandrīz ieslīdēju pakaļā vienam Voyagerim, jo pilnīgi nebremzējās, tad sapratu, ka tomēr šipenes ir da best.
nu un tad vēl slidināšanās pa sablietētajiem meža ceļiem braucot slēpot to vēlreiz apliecināja.
vot nesaprotu - braucu pa kalniem, Alpiem, skatos - asfalts kā jauns, a tur temperatūras pa dienu kalnu saulē pamatīgi uzkarst, naktī'nokrīt līdz mīnusiem. Un NEKĀDU bedru. Nu nevar visu laiku attaisnoties ar to, ka Latvijā ir kaut kādi mistiski nepateicīgi laika apstākļi. Neesam mēs nekāda īpašā valsts, un nevajag attaisnot savu zagšanu (sūdīga asfalta likšanu) ar laika apstākļiem.
tak pa to salijušo meža ceļu tu izbrauksi pat ar parastu audi vai vw, nav ko te ņemties, ja gribās pa lēto nopirkt un kapeiku ietaupīt, nepērc nekādu jeepu, ņem quattro, sliktākajā gadījumā nenokaujamu un visurejošu Foresteru, kas ir pie tam arī lēts.
vispār, aktuāla tēma, atkal uzsniegot biezākai sniega kārtai
pastāstīet, lūdzu par VOLVO 4x4 + un - . Baigi patīk šī marka, bet par viņu pilnpiedziņu un vispār Volvo kvalitāti neesmu neko labu dzirdējis... tādēļ arī baidos iegādāt. vai visiem modeļiem ir viena un tā pati 4x4 sistēma - v50, v70, xc?
BMW tomēr ir - tāds sūds! Šodien katrā trešajā krustojumā bija viena un tā pati aina - kāds bmw mēģina uzsākt gaitiu, bet nekas nesanāk, iekšā sēž acis pārbolījis kekss, kurš parasti pieradis būt pirmaic kekss ciemā, tagad par milzīgu kaunu visiem un meitenei blakus, mīca pedālīti, aizmugurē rinda ar gaidītājiem, kas nekur netiek, un nekas nenotiek, bmw joprojām spolē kā pīle uz ledus un pāri krustojumam netiek
priekš kam dīzeli ņemt? viņš tak dārgāks gan automašīnas cenas ziņā, gan apkopē, gan degvielas ziņā ... Imho pie noskrējiena zem 50 000 km īpašii neatmaksājas.
Vai kāds vispār zina, kas tur tiek darīts uz Jēkabpils-Rēzekne šosejas? Man ir tāds neliels sapnis, ka tur ar laiku būs 4joslu šoseja. Tad Latgale uzplauks.
domāju lidot ar lētajiem caur Milano, dzīvot kādā hostelī (cerams, var netālu no rallija vietas atrast) Sardīnijā nedēļu no 12-20 maijam. mož satiksies kādā kalnu takā. inho tērēt laiku un naudu busam ir nevajadzīgi, ir jālido.
Maijs Sardinijā ir baigi smuki - daba zied, jūra un vējš matos super