RX-7: Atvainojos par netemu, bet tavs bracka ieteica griezties pie tevis. Kur paslaik var nopirkt, vai ari kur tu savulaik pirki Xado motora lejamas huinas? Liels paldies!
Nekas labak nesatuvinas tevi un tavu dzelzs kumelu, ka visu apskasu, atziemosanas un labosanas veiksana pasa spekiem
Ja diagnostiku, tad domajams yamahas centra. Detalas un citus su.udus vienkarsi meklee kur letak (slikta vieta varetu nebut Serga veikals). Optimalais variants, sarunat ar kadu, kas brauc uz vaczemi, jo LV laikam visi doma, ka motociklu ipasnieki ir miljonari
bugs rakstīja: Nekas labak nesatuvinas tevi un tavu dzelzs kumelu, ka visu apskasu, atziemosanas un labosanas veiksana pasa spekiem
Ja diagnostiku, tad domajams yamahas centra. Detalas un citus su.udus vienkarsi meklee kur letak (slikta vieta varetu nebut Serga veikals). Optimalais variants, sarunat ar kadu, kas brauc uz vaczemi, jo LV laikam visi doma, ka motociklu ipasnieki ir miljonari
Nu ja, kas ta šim ko nepaņemt čemodānā līdzi mocīti... Uz tām ĀRZEMĒM,protams. Tur viss tik lēts,tik lēts
Tev ar saprasanu viss ir normali? Domats bija, ka detalas (akji, kalodkas, sveces un citus pribambasus) labak vest no vaczemes!!
markelis rakstīja: a ko tu tam mocim gribi skatiit un diagnosticeet? akji jau nu pats vareetu nomainiit. skil un brauc. vieniigais karburatorus iespeejams vareetu vajadzeet piereguleet /nosinhronizeet, bet ari nav teikts ka bus obligaati vajadziigs. ja iet normaali - netraucee tehnikai straadaat.
Karbuzus var arii pac loti normali nosinhronizet. Pac iepirku aparatu un tik maucu. Atmaksajas jau pec 3. sinhronizesanas Vot inzektorus gan laikam pac nenokalibresi, bet tas jau ir cits stasts...
vmaxer rakstīja: Kautkā neviens par konkrētām naudām nerunā!
Karbiķu sinhronizētāju klubiņš
Es katru gadu daru tā, ka aizbraucu (aprīļa sākumā) uz Yamahas servisu un visu oficiāli izdaru, tipa pasaku keksiem, lai veic apkopi.
Parasta apkope, šķidrumu maiņa un kas tur vēl ir no 100-150Ls ieskaitot darbu un materiālu.
Var jau protams pats kautko darīt, piemēram, skrūvēt vaļā karteri, bet ko darīt ja nav garāžas?
Ne nu katrs jau protams dara pec savam spejam un lidzekliem... Es, personigi uzskatu, ka iists motociklists nekad nedzis savu dargumu uz servisu, lai paris nopunkjosushies ljoliki nomainiitu sveci, akji vai elju. Tas jau parada cilveka attieksmi pret motopadarisanu ka tadu- kuram ta ir tikai m/ pirkstu metasana, bet kuram ta ir sirdslieta.
Protams, ir lietas, kuras uzticu profesionalam meistaram, bet uzskatu, ka 90% apkopju un siiko remontinu mierigi var veikt pats un pat sava garaza nav vajadziiga. Diemzel ir pieradijies, ka krutajos diileru centros ne vienmer strada tie atbildigakie un prasmigakie cilveki
i_edgars rakstīja: Ja par tiem sīkumiem, kurus var izdarīt mežmalā par pāris stundām (ieskaitot pīppauzes) maksā 100 Ls un vairāk, es ar steigu veru vaļā moto servisu. Izrādās tā ir zelta bedre!!! Jau 29. gadu pilnīgi visus moču remontus esmu veicis pats (ieskaitot kapitālos un cilindru izslīpēšanu). Laikam tautai nav kur naudu likt, vai tik tupi palikuši ka visvienkāšākos vīru darbus vairs nav spējīgi paveikt! Vienīgais kas no mototehnikas ir jāuztic servisiem ir elektronikas regulēšana un bezkameru riepu montāža ar balansēšanu.
Respect! Vienigi par to riepu montazu ir ta, ka zinu, ka to mierigi var veikt pasa spekiem ari ar parasto analogo balansesanas iekartu, ko var dabut par ~ 50 EUR. Bet ta ka man tadas nav, neesmu ari meginajis. Nesaprotu kapec moca riepu maina maksa 5 Ls, ja autinam riepu nomaina pa 2 Ls
Cik zinams NEVIENA no auto firmam vel nepiedava navigaciju kur butu ieksaa Baltija Arii tas pats TomToms, cik zinu neatbalsta A-Eiropu, jebsu man vienkarsi veca versija aizkerusies.
labaka alternatiiva ir Portativais + Gps jeb PocketPC+GPS (ir pat modeli ar jau iebuvetu). Bus daudz letak, ka arii ikdiena labak.
Par firmam LV- cik zinu, tad ir tas JS variants- dargs un nezinu vai tiesam labs. Vel viena firmele, kas ar ko lidzigu nodarbojas ir Bass uz Maskavas ielass braucot ara no rigas 150 M aiz apla labaja pusee. (tipu ne ipashi talu no Krievu dzirnavam) Iebrauksana starp kaut kadu sporta precu veikalu un Citroen parstavniecibu laiakm. Es siem sadas kartes sad tad gadaju, ta ka siem kaut kam vajadzetu but.
tetis rakstīja: bus bus vel zemaka ,noķers un vel piemaksas
neaizmirstat ka no nakošā gada sakas deklarešanA,tak tas cenas jautajiens ies tik uz augšu
Kada deklaresana?
Domaju, ka tagad ir +/- optimums, jo, lai nopirktu moci ,ar vinu ir jaizbrauc. Ja ir sniegi un ledi nekur ar vinu neizbrauksi, ta ka sanaks pirkt kaki maisaa
Domaju, ka cenas kritisies tikai tad, kad bus +/- apmierinats pieprasijums pec jaunam dzivojamam paltibam. Lidz tam ari cilveki, kam nav citur kur liktiem maksas tas nenormalas cenas. Buvniecibas izmaksu kapumam pamatam nevajadzetu but, jo jau sobrid m2 maksa vairak ka R-eiropa. Uz kada pamata vel tam butu augt. Problema, ka pie mums darba razigums tuvojas 0. Pats katru dienu eju garam stroikam un nonstopa ir dzeki kas pipe un kasa vienu vietu. Visi ir sasapnojusies, ka baigie speci. Prasa tukstosus a stradat nejedz un negrib.
Logiski domajot nav nekada pamatojuma LV cenam but augstakam ka piemeram vacija vai UK. Nemot vel vera to, ka jaunajiem projektiem garantija 3 gadi, kad taja pat laika masinai vai manam televizoram ir 5 gadu garantija. Kaut kas jutami nelimejas kopaa
Yukki rakstīja: Pajautāšu šeit, pie navigācijām, varbūt kāds zinās atbildi rast:
Kāds ir saskāries ar Latvijas koordinātu sistēmu, ko izgudroja 1992.gadā?
LKS-92.
Šādā koordinātu sistēmā atlikts zemes plāns, netieku to atlikt uz "parastās" navigācijas un iezīmēt dabā, lai saprastu, kas un kā. Saukt mērnieku vēl nav laiks. Ir kāda attiecība šīm koordinātēm pret parastajām "globusa" koordinātēm vai tās rēķinās pēc kautkādām formulām vai vispār nekādi nerēķinās? LKS-92 formāts: x-326xxx.xx, y-521yyy.yy
Cik saprotu, tad par "parastajam" koordinatam tu sauc geografiskas koordinatas, ko mera grados, sekundes utt.
Logiski, ka sis abas sistemas ta vienkarsi kopa neies Vienkarsi parrekinat to nevar, bet ir 2 ispejas- 1. "piesiet" attiecigo informaciju pie attiecigas koordinatu sistemas. To var izdarit, ja zini +/- precizi kur tam jaatrodas un ir kadi nesaubigi apvidus punkti pie kaa "piesieties";
2. Parrekinat robezpunktu vai dajebkadas koordinatas uz geografisko koordinatu sistemu. Ir speciali softini kas to dara, bet es tev ieteiktu sameklet kadu geografu, kartografu vai geodezistu, kas no kartem rubi vairak ka tikai celu atrast un pajautat pec palidzibas (var ari pie mais )
Ka ir ar so pasu padarisanu braucot ar moci? Ta ka sezona tuvojas lieliem soliem, tas atkal paliek aktuali. Man jau vienreiz sanaca runasanas ar policiju sita visa sakara, bet vini ta isti nespeja pamatot kapec butu sodams. Un es ari neko vairak ka sirsapzinas parmetumus neredzu. Ar moci es apbraucu stavosos neiebraucot preteja brauksanas josla (pec CSN ir vieta mocim un masinai viena josla)
Kas par kiveri? Mosh tev nav pretsvisanas stikls? bet vispar tas,ka tada aukstuma svist ciet ir normali, jo man ari visas kiveres kas ir bijusas svist ciet. Jautajums vairak vai mazak. Ir veikalos ari speciali smeri pret svisanu, bet nezinu vai darbojas. Lenam braucot var tak nedaudz paver vizieri. Un ja brauc atri, tad jau tomer normali izventilejas
Pec pieredzes saku, ka lidz ~ 70 kmh var normali braukt ar nedaudz pavertu vizieri (ta ka tikai tada maza skirba veidojas). Atrak maucot jau nav problemu vinu aizvert ciet. Man lenam ir lidz tiem pasiem 80-90 kmh
bugs rakstīja: Pie reizes veletos noskaidrot vienu niansi.
Ka ir ar so pasu padarisanu braucot ar moci? Ta ka sezona tuvojas lieliem soliem, tas atkal paliek aktuali. Man jau vienreiz sanaca runasanas ar policiju sita visa sakara, bet vini ta isti nespeja pamatot kapec butu sodams. Un es ari neko vairak ka sirsapzinas parmetumus neredzu. Ar moci es apbraucu stavosos neiebraucot preteja brauksanas josla (pec CSN ir vieta mocim un masinai viena josla)
manupr;at, ka CSN stāv rakstīts - 1 joslā drīkst braukt vai nu 1 mocis vai 2 viens otram blakus. Ar auto nedrīkst. Vācijā policija baigi soda mocistus, kas lavierē starp mašīnām ķorķu stundās starp joslām, aizbildinoties, ka viņiem pietiek vietas. Tas pats uz bāņiem. Bet uz bāņiem šos nav tik vieglo notvert
te nu es tev varetu oponet:
Pec CSN: Aizliegts apbraukt transportlīdzekļus, kuri apturēti pirms pārbrauktuves, ja kustība pāri dzelzceļa pārbrauktuvei
aizliegta un apbraukšana saistīta ar iebraukšanu tajā ceļa pusē, kas paredzēta braukšanai pretējā virzienā; (tas it ka netiek parkapts, jo neiebraucu preteja josla)
Diemzel interneta nekur neatradu, bet majas apskatisos gramatina, kur prata stav bilde ar moci un masinu blakus viena josla.
Es kartoju autoskola BCDE, kas bazejasCSDD telpas. Instruktors Janis. Ta ka B kategorija jau sen bija kabata, pasa autoskola biju 1 vai 2 reizes. Vieniga keepa bija, ka vajadzeja no jauna kartot medicinisko un 1. palidzibu, jo vecos papirus biju pazaudejis. Citadi atliek tiaki brauksana. Instruktors jau nu loti sakariigs. Par cenu neatceros. Bija tas pirms 2 gadiem.
Visa visuma kartiba vienkarsa- izvelies autoskolu un ej ciemos. Talak jau visu pateiks kas un kaa. Cik zinu, lai dabutu "lielo" A vajag 2 gadu brauksanas stazu (der ari B kategorija) un vecums >21g. Ja tas neizpildas, tad dabusi tikai mazo A1 kaut kadam mazajam kubaturam.
Pats tadu brinumu neizmantoju, jo mocits stav garaza B) Bet nu perkot skaties vai nav par mazu un galvenais, lai ir elpojosh nevis parasta pleve zem kuras smuki veidojas kondensats....
Vacija tadi labi parklaji maksa ap 40 EUR, pie musm nezinu- neko neesmu pircis
Zoo rakstīja: To es taa, lai Yukki nepadomaatu, ka to brugji uzlikt kaa 2 pirkstus...
īstenība dizi grutak arī tas nav. Es pats sev palielu platibu masinai darza nobrugeju budams savus 20 gadus vecs. dariju nedaudz vienkarsak - skembas un smilts, ko blieteju ar udeni. Vispirms protams kartigi nolimenojot. Man likas interesanti un rezultats ari tiiri OK. Ja nebutu noskaudis un pargajis pari ar blieti, tad vispar butu ideals brugis. Kopa pa 5 gadiem sedies tikai neaudz.
rt rakstīja: tā, vienu moci ieprekšējā sezonā norakstīju, vajadzētu iepirkt nākamo!
biju nobircis vecu hondu cbx750 `86
sākumā bija bail, likās baigais zvērs, pēc pāris mēnešiem jau prasījās vairāk jaudas, tapēc šogad esmu nolēmis lekt uz kāda litrīgā :0)
domas mainās ik pa laikam, bet pēdējais uz ko metu aci ir kāds R1 1999-2002gada.
bet ir viens bet... tā cena. reāli naudiņas ir ~2k eur un maksā tie moči ~4-5K. echh kāda pieredze ir ar kredītiem, šķiet, tepat kaut kur lasīju, ka kredīts mocim ir diezgan nereāls pasākums. nav kaut kas mainijies?
P.S. pļūtītāji, par piezvani bankai- paprasi, drīkst neizteikties. tā arī darīšu! ceru, ka kāds tomēr zin kantori, kur to var nokārtot pusi cenas iemaksājot uzreiz. patēriņa kredīta 20% gadā mani galīgi neuzbudina nu kaut kā tā...
cena mocim ~4500,
Nu ko nevar celt ro nevar nest.... ja nav $$$ tad nav! Es pagajuso vasaru panemu tadu R1 2002. gada- bija stipri sista, bet motors un prieksa vesela. Rezultata ieliku ~ 400 EUR un visu pats salasiju atpakal.... plastmasam gan daudz superlimes vajadzeja
Bet nu par krediem manuprat visvieklak panemt paterina kreditu vai RIKTIGU overdraftu. Savadak tapat viss baigi saliti. ja paradas lieka $$$ var jau atdot ari atrak...
Kad var padalities ar pieredzi Igaunos? Biju Tartu un vinu genialo stavesanas zimju del netisam noravos plaksteri. Interese vai tos ir jega apmaksat un vai man pec kada laika neklauves izsiteji pie durviim
RX-7: Atvainojos par netemu, bet tavs bracka ieteica griezties pie tevis. Kur paslaik var nopirkt, vai ari kur tu savulaik pirki Xado motora lejamas huinas? Liels paldies!