papildināts: Traģiskajā motociklista avārijā iespējams iesaistīts trolejbuss; lūdz atsaukties aculieciniekus 19

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 31.augusts 2015 13:12

Valsts policija (VP) neizslēdz, ka pagājušās nedēļas nogalē Rīgas centrā notikušajā traģiskajā avārijā, kurā gāja bojā motociklists, bijis iesaistīts trolejbuss.

VP preses pārstāvis Dairis Anučins aģentūrai LETA pastāstīja, ka svētdien plkst.8.20 Brīvības un Stabu ielas krustojumā nenoskaidrotos apstākļos notika ceļu satiksmes negadījums, kurā bija iesaistīts motocikls "Kawasaki" ar valsts reģistrācijas numuru TD 3197. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā ceļu satiksmes negadījuma vietā no gūtajām traumām mira 1988.gadā dzimušais motocikla vadītājs.

Iespējams, ka motociklistu notrieca kāds transportlīdzeklis. Tāpat nav izslēgts, ka šajā negadījumā bijis iesaistīts trolejbuss, norādīja Anučins.

Kā aģentūrai LETA norādīja uzņēmuma "Rīgas satiksme" pārstāvis Viktors Zaķis, VP tiks sniegta visa nepieciešamā informācija, tostarp arī transporta līdzekļos iebūvēto videokameru ieraksti, ja tādi tiks lūgti. Zaķis gan pagaidām nevarēja norādīt, par kura maršruta trolejbusu patlaban varētu būt runa, tomēr Zaķis norādīja, ka uzņēmuma dispečeri un VP cieši sadarbojas.

Visi tuvumā esošo videonovērošanas kameru ieraksti tiks izpētīti, taču papildus tam policija lūdz atsaukties negadījuma aculieciniekus, zvanot pa kādu no tālruņa numuriem: 26 653 638, 67 086 961, 67 086 942 vai 67 219 705.

Notikuma aculieciniekus meklē arī bojāgājušā draugi un tuvinieki. "Avārijā uz Brīvības ielas gāja bojā mūsu draugs! Lūgums atsaukties visus lieciniekus, it īpaši smilšu/brūnas krāsas "BMW X5" vadītājam, kurš centās palīdzēt un sekot iespējamajam vainīgajam! Ja redzēji kaut ko šorīt laikā ap 08.00 uz Brīvības ielas posmā no Lāčplēša ielas līdz Stabu ielai, lūdzu atsaucies, raksti vai zvani 28349989, 26603629, vai griezies policijā! Nepaliec vienaldzīgs, jo šorīt ir pārtrūkuši kāda jauna cilvēka sapņi, cerības un fantastisks smaids," vēstīja ieraksts sociālajos tīklos.

 
19 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Palaidniex 31.augusts 2015 12:40
19 3 Atbildēt

Nu re - tikai frontālā triecienā un tikai daļa kaut ko tur uzrāda... Un kā ar elektronisko spidometru?

Pie cik liela G? Tas ir blakusefekts vai specializēts inženierrisinājums? Kas ar triecienu no aizmugures, sāna?

Un kā tieši spidometrs norādīs uz otru (ja tāds bija) iesaistīto CSNg, kurš "nezkāpēc" no notikuma vietas notinās... Kāpēc notinās?

Palaidniex 31.augusts 2015 12:07
14 0 Atbildēt

P.S. tu patiešām esi 250% pārliecināts, ka pilnīgi visi spidometri saņemot dajebkāda veida triecienu pilnīgi 250% nofiksē ātrumu trieciena brīdī? Visiem auto, kas pabijuši sadursmē būu jāmaina spidometri, jo tie taču precīzi noķīlējuši... Pie kam trieciens nav spējis izmainīt šautriņas stāvokli...

Pat ja tā - nu būs nofiksējies uz "mo" spidometra 47 vai 58 km/h - un? ko tālāk?

ak 31.augusts 2015 14:29
14 0 Atbildēt

Lai ka tur arī bija, patiesība ir jāzina. Es tikai nesapratu tekstu, ka X5 centās sekot vainīgajam. Kurš ir tāds trolejbuss, kurš varēja aizbēgt no X5 ???

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti