Vidzemes šosejas posmu pie Sēnītes par 39,5 miljoniem pārbūvēs "Binders un ACB" 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 5.novembris 2018 11:20

Par uzvarētāju konkursā par tiesībām veikt būvdarbus Vidzemes šosejas "Sēnītes" posmā atzīta piegādātāju apvienība "Binders un ACB"

Par uzvarētājiem atklātajā konkursā būvdarbu veikšanai Nr.LVC2018/34/KF  "Valsts galvenā autoceļa A2 Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža posma km 25,50-39,40 (abas brauktuves) un valsts galvenā autoceļa A3 Inčukalns–Valmiera posma km 0,00-1,65 segas pārbūve (pastiprināšana)" ir paziņota piegādātāju apvienība "Binders un ACB", jo tās  piedāvājums  atbilst visām  konkursā  izvirzītajām prasībām un  tās  piedāvātā cena - 38 498 327,17 EUR bez PVN bija viszemākā.

Kopumā iepirkumā piedāvājumus iesniedza trīs pretendenti:

-           piegādātāju apvienība "Binders un ACB" (piedāvātā līgumcena bez PVN  38 498 327,17 EUR);

-           piegādātāju apvienība "STRABAG" (piedāvātā līgumcena bez PVN   40 401 020  EUR);

-           piegādātāju apvienība "SC&I" (piedāvātā līgumcena  bez PVN   39 980 301,09 EUR).

-          

Pieņemto lēmumu  desmit dienu laikā  var  apstrīdēt  Iepirkumu uzraudzības  birojā, ja kāds no pretendentiem, kas piedalījās konkursā, uzskata, ka ar pasūtītāja vai iepirkuma komisijas darbību iepirkuma procedūras laikā ir  aizskartas tā likumīgās tiesības.

Turpmākie saskaņojumi

VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) ir iesniegusi Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā (CFLA) dokumentāciju Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansējuma saņemšanai Vidzemes šosejas (A2) "Sēnītes" posma pārbūves veikšanai. Dokumentācijas izskatīšana notiek mēneša laikā. Pēc CFLA apstiprinājuma saņemšanas ar konkursa uzvarētājiem tiks slēgts līgums par būvdarbu veikšanu.

Plānotie darbi

Vidzemes šosejas "Sēnītes" posma kopējais garums ir 13,90 km un vēl 1,65 km uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projekta ietvaros plānots veikt seguma pārbūvi visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās.

Projekta realizācijas ietvaros paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un 6 paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.

Būvdarbu sākums un finansējuma avoti

Aktīvie būvdarbi objektā tiks uzsākti nākamgad, tiklīdz to ļaus laika apstākļi. Būvdarbi tiks finansēti no ES Kohēzijas fonda, valsts budžeta apakšprogrammas 23.06.00. „Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" un citām valsts budžeta programmām.

 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
miezis89 5.novembris 2018 12:36
16 0 Atbildēt

Drošības žogs sadalošajā joslā - marasms par Eiropas līdzekļiem! Stirnas skrien pāri, tiek līdz vidum, netiek pāri žogam un tālāk jau kā kuram paveicās.

Vai tiešām Langes kungs nav bijis tepat blakus Lietuvā un apskatījis, kā izskatās rekonstruēts, bet drošs ceļš? Kaut vai topošais Paņevēžas apvedceļš - ar pretzvēru žogiem ABĀS ceļa pusēs! Bet mums jau svarīgāk, lai sēņotāji neiet pāri ceļam...

Slinkais 5.novembris 2018 13:44
7 10 Atbildēt

lvceli.lv/uncategorized...arbu-izmaksas/

Latvija Valsts ceļi savā vietnē norāda ka vidējas izmaksas ceļa pilna rekonstrukcija izmaksā ap 1mio/km. objekts ir 30km garš. kapēc tāme ir 40mio, nevis 30???? koa? mans ir neizpratnē

aizejošais 5.novembris 2018 14:07
6 0 Atbildēt

Tāpēc ka pie Sēnītes ir kādi 7 tilti. Slinkums bija skaitīt?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 1

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 

Biedrība: Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām 6

Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām, lēš biedrība "Izglītības, kultūras un inovatīvo projektu asociācija", kas īsteno kampaņu "Cieni sabiedrisko!". Lasīt vairāk

 

Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO) 47

iAutolv skaidro noteikumus, kas attiecas uz braukšanas kārtību joslās un apsteigšanu apdzīvotās vietās un ārpus tām. Ir arī jautājumi, tādēļ skatāmies video un rakstām savus komentārus. Lasīt vairāk

 

40 gadi bez kārtīga remonta: “Kur paliek mūsu ceļa nodoklis, ko maksājam?” Protests Rojā (+ VIDEO) 15

Pēdējā administratīvi teritoriālā reforma Roju pievienoja Talsiem, rojniekiem solīja, ka uz novada centru tie varēs aizbraukt pa sakārtotu ceļu. Taču realitātē viņiem regulāri salauztas automašīnas, dārgi remonti. Viņuprāt, arī atpūtnieki izvēlas piejūras ciemam mest līkumu. Lai beidzot skaļāk pievērstu uzmanību nesakārtotajam ceļam, ap 250 automašīnu devās protesta braucienā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti