Reinis Nitišs pirms izšķirošajām cīņām Argentīnā 1

Reinis Nitišs Foto: Publicitātes

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 21.novembris 2014 16:40

Pavisam drīz, 28.un 29.novembrī Argentīnā tiks aizvadīts pēdējais Pasaules rallijkrosa čempionāta posms. Lai cīnītos par vietu uz goda pjedestāla Argentīnā startēs arī jēkabpilietis Reinis Nitišs.

Starp priekšpēdējo un pēdējo čempionata posmiem sportistiem ir "mazliet" laika, lai sagatavotos pēdējam "iznācienam". Arī Reinis Nitišs cītīgi gatavojas izšķirošajām cīņām. Reinis uzskata, ka liela nozīme būs psiholoģiskai sagatavotībai. "Tik izšķirošā brīdī ar augstu motivāciju ir jāspēj maksimāli koncentrēties, lai varētu iet uz labu rezultātu", stāsta Reinis. Uz rezultātu būs jābrauc jau ar pirmajiem trases metriem, nozīme būs katram izcīnītajam punktam ne tikai finālbraucienos, bet arī kvalifikācijas kārtās.

"Komandā ir laba gaisotne. Visa komanda nopietni gatavojas pēdējam čempionāta posmam. Mēs ar Andreasu Bakkerudu cīnīsimies ne tikai par godalgām braucēju ieskaitē, bet arī par Olsbergs/MSE uzvaru komandu vērtējumā. Starp komandām mums ir labas izredzes izcīnīt čempionu titulu. Tas uzliek papildus slogu, jo cīņas karstumā nedrīkst aizmirst par komandu", stāsta Reinis.

Sezonas sākumā izpaudās visas Olsbergs/MSE komandas labā sagatavotība attiecībā pret citām komandām. Labi braucēji pluss lielisks auto un abi zilganbaltie Fordi regulāri finišēja vadošajā trijniekā.Taču sezonas otrajā pusē arī citas komandas bija tikušas galā ar savu auto "bērnu slimībām" un cīņa par finālu bija kļuvusi daudz spraigāka. "Auto kļuva līdzīgāki un vairāk bija  cieša cīņa, kontakti. Reti sanāca izbraukt tīrus apļus. Tas stipri ietekmēja braucienu laikus, tātad arī kvalifikācijā izcīnītos punktus un vietu pusfinālā", stāsta Reinis.

Rallijkross ir raksturīgs ar to, ka jāmāk braucēju burzmā atrast labāko trajektoriju sev un neļaut to izmantot konkurentam, piespiest tam kļūdīties un pārsteigt ar neparedzamu, agresīvu apdzīšanas manevru. Lai to paveiktu, ar meistarīgu braukšanu vien nepietiek, ir jāuzkrāj zināma pieredze, lai nepieciešamības gadījumā, atbilstošā situācijā varētu to pielietot. "Kopš startēju rallijkrosā, esmu iemācījies izmantot savas trajektorijas un aizvadīt stabilus braucienus. Tas man ir ļāvis saglabāt auto tehniskā kārtībā un uzrādīt labus rezultātus, bet cīnoties Super Car klasē ar stabilitāti vien nepietiek. Citi brauc ļoti agresīvi, lauž tehniku, šādi spējot uzrādīt labus apļa laikus. Kad tev apkārt ir četri ātri braucēji, tad to nav tik viegli izdarīt. Sezonas garumā esmu sapratis, ka lai brauktu ātri, ir jābūt pārējiem priekšā. Vēl esmu sapratis, ka lai to izdarītu ir vēl daudz jāmācās. Tāpēc jau komandas uzstādījums šosezon bija cīnīties par vietu pusfinālā", atzīst Reinis.

Viens no jēkabpilieša konkurentiem cīņā par godalgu būs komandas biedrs Andreas Bakkeruds. Reinis uzskata, ka šajā cīņā uzvarēs ātrākais. Lai cik arī spraiga cīņa nebūtu, nekādi neatļauti paņēmieni netiks izmantoti ne no viena braucēja puses. "Abi ar Andreasu esam labi draugi un mēs cienām viens otru kā ātru braucēju, tāpēc visu izšķirs meistarība", uzskata Nitišs.

Atlikušas pēdējās sacensības Argentīnā, kur izšķirsies atlikušo čempionāta medaļu liktenis. Lai kāda būtu situācija un cik spēcīgi konkurenti,Reinis darīs visu, kas ir viņa spēkos, lai iepriecinātu Latvijas fanus, atbalstītājus, ģimeni, visus, kas seko jēkabpilieša sporta gaitām Pasaules trasēs. 

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Nellija 22.novembris 2014 8:27
1 0 Atbildēt

Lai tev viss izdodas Reini!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 5

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 

Automechanika 2018 uzstāda jaunu rekordu

Vācijas pilsētā Frankfurtē notikušais Automechanika 2018 (11.09-15.09) pasākums, kuru apmeklēja arī iAuto, uzstādījis jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 

Uz Latvijas autoceļiem izdevies aizvadīt dienu bez bojāgājušajiem, tomēr bijuši negadījumi ar cietušajiem

Piedaloties Eiropas Komisijas (EK) organizētajā kampaņā "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" (EDWARD), Latvijai ir izdevies aizvadīt dienu bez avārijās bojā gājušiem cilvēkiem, tomēr reģistrēti vairāki negadījumi ar cietušajiem, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti