Grencis uzvar Eiropas čempionāta posmā, nonākot punkta attālumā no kopvērtējuma līderpozīcijas

 

Foto: Publicitātes attēls

LAF | 22.augusts 2016 7:39

Latvijas autokrosa braucējs Ervins Grencis nedēļas nogalē Ungārijā, Njiradas trasē izcīnīja uzvaru Eiropas autokrosa čempionāta septītajā posmā.

Līdz ar to SuperBuggy čempionāta kopvērtējumā valmierietis atrodas punkta attālumā no seriāla līdera vācieša Bernda Štūbes.

Dramatiskā finālā Ervins Grencis, startējot no otrās rindas (ceturtā starta vieta), jau pirmajā aplī prata nonākt līderpozīcijā. Lai gan brauciena otrajā pusē viņam pietuvojās čehs Petrs Bartošs, Ervins nosargāja līderpozīciju. Turklāt Bartošs priekšpēdējā aplī izstājās, patraucējot arī sekojošajiem konkurentiem, kas Grenča līderpozīciju pēdējos apļos nostiprināja vēl vairāk. Tuvākais sekotājs holandietis Miks Bartelēns finišā latvietim zaudēja sešas sekundes, bet trešo vietu guvušais vācietis Andrē Hinenkamps piekāpās par 11 sekundēm.

Grenča sacīkste gan nebija vienkārša. Pēc uzvaras pirmajā no trim kvalifikācijas braucieniem sekoja konkurenta izraisīta sadursme un bagijam nolauzta piekare otrajā cīņā. Līdz ar to starts no pēdējās rindas trešajā kvalifikācijā. Sarežģīto situāciju Ervins gan izmantoja savā labā, braucienā gūstot ceturto vietu. Nonācis pusfinālā, Grencis guva otro vietu, ar ko pārliecinoši pietika fināla sasniegšanai. Turklāt kopīgajā pusfinālā Ervins piedzīvoja arī Eiropas čempiona un šīs sezonas līdera Bernda Štūbes izstāšanos, kas nozīmēja, ka vācietis netiek finālbraucienā. Rezultātā pēc provizoriskiem aprēķiniem Štūbe čempionātā sakrājis 178 punktus, bet Grencis – 177. Trešajā vietā Bartelēns ar 152 punktiem. Maksimums vienā posmā iegūstamo punktu ir 35. Līdz čempionāta beigām atlikuši divi posmi – septembrī Itālijā un Francijā.

JuniorBuggy klasē Justs Grencis arī bija tuvu panākumam, finālā uzvarot startā un aizvadot pirmos apļus līderpozīcijā. Diemžēl ceļu pēc otrās uzvaras apturēja sadursme ar trases apmali – Grencis juniors bija spiests izstāties.

SuperBuggy klasē startēja arī Juris Kuļikovskis. Aizvadījis stabilu cīņu Juris nonāca pusfinālā, kurā pirmajos apļos brauca piektajā pozīcijā, ar ko pietiktu, lai varētu pievienoties Ervinam Grencim finālā. Taču Kuļikovskis trešajā aplī izstājās.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti