AD Baltic: Riepu tirdzniecībā vērojams pieaugums

 
14.aprīlis 2010 9:49

Neraugoties uz ekonomisko krīzi, kas ievērojami samazinājusi iedzīvotāju pirktspēju, kompānijas „AD Baltic” vadītā riepu tirgotāju tīkla „Riepu speciālists” dati par riepu tirdzniecību 2009. gadā liecina par pieaugumu 7% apmērā.

Tas ir augsts rādītājs, īpaši tādēļ, ka saskaņā ar statistikas datiem 2009.gadā Baltijas valstīs tika novērots vieglo automašīnu riepu tirdzniecības kritums par 57%. Pašlaik uzņēmums turpina aktīvu izaugsmi, plāno paplašināt savu darbību un šogad piesaistīt „Riepu speciālista” tīklam vēl vismaz 60 jaunus dalībniekus Latvijā un Lietuvā.

„Riepu speciālistu“ tīkls, kas Latvijā un Lietuvā apvieno riepu pārdošanas un remonta jomā specializētus autoservisus, 2009. gadā realizēja vairāk nekā 30 tūkstošus vieglo automašīnu riepu, kas ir par 7% vairāk kā 2008. gadā. Pārdošanas apjoma pieaugumu, laikā, kad valstis pārdzīvo spēcīgu krīzi un tirdzniecības apjomi riepu tirgū kopumā ievērojami samazinās, noteikusi uz reģioniem orientēta pārdošanas koncepcija un straujā tīkla attīstība. 

<250>„Baltijas valstu tīkla idejas pamatā ir adaptēta un vietējam tirgum pielāgota „Autodistribution International” koncepcija, kas sekmīgi darbojas arī Spānijā, Portugālē  un Francijā. Mazos un vidējos servisos, dažādos reģionos tiek nodrošināts profesionāls riepu pārdevēju darbs. Šajos uzņēmumos ir iegūstama tehniskā informācija par riepām un pārdevēja uzdevums ir šo informāciju nodot patērētājiem, izskaidrojot tiem visas riepu tehniskās īpašības un pareizas ekspluatācijas nosacījumus. „Riepu speciālistu” servisu darbinieku profesionalitāte un plašais kvalitatīvu riepu sortiments nosaka, ka šāds pārdošanas modelis ir atbilstošs un paredzams, ka tas veiksmīgi darbosies Baltijas valstīs,” skaidro uzņēmuma „AD Baltic“ administrators mārketinga jautājumos Edgars Kaupe.

Taču, iepriekšējā gada izaugsme ir tikai pirmais solis uzņēmuma plānos. Pašlaik „Riepu speciālists“ apvieno 160 autoservisus Latvijā un Lietuvā, bet turpmākie attīstības plāni paredz, ka šī gada beigās tīklā darbosies jau vairāk nekā 220 autoservisu no abām valstīm.

Edgars Kaupe norāda, ka, neraugoties uz ekonomisko krīzi, auto īpašnieki visbiežāk izvēlas iegādāties tieši jaunas riepas. Taču aizvien lielāka pircēju uzmanība tiek pievērsta viņu finanšu stāvoklim un iespējām, tādējādi sāk palielināties pieprasījums pēc budžeta segmenta riepām. Pēc uzņēmuma datiem, pagājušā gadā pirktākās bijušas „Debica” zīmola riepas, tostarp tādi modeļi kā Frigo, Furio un Passio. Debica ir GoodYear-Dunlop kompānijas ražotas budžeta segmenta riepas ar nevainojamu kvalitātes un cenas attiecību.

Par „AD BALTIC”

 „AD Baltic”, kas pārvalda „Riepu speciālistu” tīklu Baltijas valstīs, pieder starptautiskajai „Autodistribution International“ (ADI) grupai. Šī Eiropas lielākā auto rezerves daļu vairumtirdzniecības uzņēmumu grupa izveidota 1970. gadā un darbojas 25 valstīs, kurās dzīvo vairāk kā 750 miljoni iedzīvotāju, kam pieder aptuveni 240 miljoni vieglo automašīnu. ADI ir vairāk nekā 500 partneru un vairāk nekā 2200 vairumtirdzniecības nodaļu dažādās Eiropas valstīs. 2009. gadā ADI apgrozījums bija 5,2 miljardi eiro.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti