Čakielas trolejbusi brauc, kā grib... 54

5.decembris 2003 16:49

Kā ierasti, Čaka ielas sastrēgumus palīdz veidot trolejbusi. Vai trolejbusu vadītāji paši ir spējīgi paskaidrot, ko viņi regulāri meklē otrajā joslā?

trol1.jpg

Šādā veidā trolejbusi nobrauca 2 kvartālus, nedodot iespēju tikt garām ne pa labo, ne kreiso pusi. Lieki teikt, ka tie brauca ar trolejbusiem tik iecienīto ātrumu- 35.

trol2.jpg

Šeit, ja ieskatās, ir redzams arī trešais trolejbuss. Laikam otrais trolejbuss kaut kur steidzās, tādeļ ir ieņēmis otro joslu un tūliņ apdzīs... :)

Arsmens, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
107462. viesis 5.decembris 2003 16:51
0 0 Atbildēt

normaali, tam priekshaa braucoshajam trolljuka vadiitaajam ar gribaas redzeet, kas priekshaa notiek :)

107463. viesis 5.decembris 2003 16:51
0 0 Atbildēt

Trolejbusi uz Čaka un Valdemāra ielas vienmēr izceļās !! :D

107465. viesis 5.decembris 2003 16:54
0 0 Atbildēt

sodiit eezeljus

107470. viesis 5.decembris 2003 17:08
0 0 Atbildēt

Arsmen, nošaujies :)

uz Čakenes nekad nav bijsi 2 joslas katrā virzienā !

Redaktors 5.decembris 2003 17:12
0 0 Atbildēt

Joslas ir tik, cik viena virziena var braukt transporta lidzekli (iznemot motociklus)...

107474. viesis 5.decembris 2003 17:16
0 0 Atbildēt

Redaktors, pastaav zinaami kriteeriji (m un cm izpausmee) peec kuriem arii tiek veerteets vai ir viena vai divas joslas. tas ka blakus var sastumties 2 vieglie auto veel nav raadiitaajs. panjem meerlentu un nomeeri brauktuves platumu no "bordjuura" liidz "bordjuuram" - sanaaks ka pietruukst taa attaaluma, lai peec standartiem buut 2 joslas katraa virzienaa... taatad brauktuve ir par shauru un nav ko te bljaustiities par trolljukiem, kas caurmeeraa ir kudizh resnaaki par parasto vieglo a/m, piedevaam ir saistiiti ar vadu magistraaleem, ko parastie mirstiigie vadiitaajie pie savu rulzzu stuureem nenjem veeraa :)

107475. viesis 5.decembris 2003 17:16
0 0 Atbildēt

Red, marsh atsvaidzinaat zinaashanas par celju satiksmes noteikumiem!!! nevis transporta liidzeklji, bet gan automashiinas :)

107476. viesis 5.decembris 2003 17:17
0 0 Atbildēt

he he - Kamikadze peec taas nolohoshanaas javno cenhas "uzknaabt" :D

107477. viesis 5.decembris 2003 17:18
0 0 Atbildēt

Vai kaads ir redzeejis CP-istu aptureetu sabtransportu( iznjemot pustrakos pusbusus ) lai sodiitu par noteikumu paarkaapshanu ??????

107478. viesis 5.decembris 2003 17:18
0 0 Atbildēt

Kamikadze - lai nu visi zinaatu noteikumus tik labi kaa Reds... ;)

107481. viesis 5.decembris 2003 17:22
0 0 Atbildēt

Un tā katru dienu!

107482. viesis 5.decembris 2003 17:22
0 0 Atbildēt

kiska, a tu pati vari nolikt CSDD online eksi? :)

107485. viesis 5.decembris 2003 17:27
0 0 Atbildēt

kā tu nesaproti, ka otrais speciāli brauca pa otro, lai piespiestu pirmo braukt ātrāk.

107486. viesis 5.decembris 2003 17:38
0 0 Atbildēt

Ja kads nav redzejis ka CP drazj trolejbusus un grib zinat ka tas notiek, tad varu pastastit. Es i gan redzejis. Tas notiek ta: brauc trolim aizmugure, kad tas apstajas inspektors kas sezj blakus, piecelj savu resno d.... un kajam dodas pie trolja vaditaja durvim (ar drazjamo mapiti paduse) un izdara piesitienu pie tam. Tad cela soli kapj ieksha un dara tas netiklas darbibas. A trolis turpina braukt. Pol auto pakalj. Kad darbs padarits inspektors tiek izlaists un dodas dienesta auto virziena. Ta luk.

107487. viesis 5.decembris 2003 17:41
0 0 Atbildēt

Viņš velkas pa vidu (tipa, otro joslu), tāpēc, ka tipa pirmajā joslā parasti stāv krutie, miskastnieki, pa mēmiem met mikrobusi utt. Gadījumā, ja troļļuks tomēr brauc pa pirmo joslu un cenšas apbraukt tādus gudriniekus, cik no klātesošajiem ir gatavi palaist viņu sev priekšā, ko?

107488. viesis 5.decembris 2003 17:44
0 0 Atbildēt

Kamikadze, kaads tam ar mani sakars? A Tu pats vari??? :)

Tomeer pieljauju, ka, lai arii piederu pie taam nelaimiigajaam sievieshu dzimuma paarstaaveem, kam lemts atrasties muuzhiigaa viirieshu-autovadiitaaju negatiivaas uzmaniibas lokaa deelj autovaadiitaaja tiesiibu esamiibas, domaaju, ka gan jau nenoliktu ar 1-o reizi...

107490. viesis 5.decembris 2003 17:48
0 0 Atbildēt

kiska, ja godiigi, tad pirms pus gada nevareeju, ta sanjeemos, atkaartoju noteikumus un taga varu :) ij regulaari atsvaidzinu savas zinaashanas :) normaljoks tjip

107492. viesis 5.decembris 2003 18:02
0 0 Atbildēt

Neciešu troļukus un citu sabiedrisko transportu, daru visu pēc principa, ka To ē.z.e.ļ.u ir daudz mazāk Rīgā nekā pārējo auto, tāpēc viņiem pirmajiem ir jāsāk laboties, kad to redzēšu, tad sākšu viņus cienīt. kad būs daudz naudas iegādāšos Hummer vai tml auto, lai pārējie uzmanās, jo me brauc pēc CSN.

107493. viesis 5.decembris 2003 18:03
0 0 Atbildēt

logiski ka troljuki njemas pa otro joslu! Pirmja visi tie piegazhu auto, mikrinji utt sastajushies...Cienisim sabiedrisko transportu un tos kuri nevar atlauties vai censhas izmantot sab transp

Tapat es uzskatu ka autobusus un trolejbusus un reizem mikrinjus japalaizh ja vinji kau kur censhas iespraukties...tas taksh ir vinju darbs - vinjiem atrak izbraukt ir svarigak...

107495. viesis 5.decembris 2003 18:25
0 0 Atbildēt

Vai kāds var atbildēt vai mikrobusi (privātie) ir sabiedriskais transports ? Tas ir vai viņi ir jālaiž no pieturu kabātām kā trolejbusi,autobusi ?

107497. viesis 5.decembris 2003 18:48
0 0 Atbildēt

Nafig vinjus. Es dazreiz kadu autobusu vel palaizju, bet ne jau nu mikrinju. Cik mans atminas, tad mikrs nav jalaizj.

107501. viesis 5.decembris 2003 19:52
0 0 Atbildēt

to Hagy

nu camon, kas tad notiek ar noteikumiem - tur skaidri un gaishi rakstiits ka apdz vietaas sabtrnsp jaapalaizh. nu bet kas attiecas uz mikrobusi - tie ir pietiekami nagli lai pashi izsistos, tomeer jaatziimee ka vinji var norauties pa liiko no darbadeveejiem ja smagi kavee.

107507. viesis 5.decembris 2003 20:49
0 0 Atbildēt

Lielaka shaize ir ta ka tie trolejbusi nepaklaujas CP, vineim ir savs TTP piesegdienests. Vispar jau pietiek pa logu uzmest pavirsu aci uz trolju vaditajiem lai saprastu kas tie par cilvekiem - ar udenraza parskarbi balinatas prostitutas, vecas klichas un 5 grutniecibas menesi dzemdeti aborta upuri. Tapec nav nekads brinums, ka tie zemcilveki savus kompleksus tikusi pie liela transporta lidzekla stures.

Ieteikums visiem, kas CSNg rezultata nonakusi saskarsme ar TTP kustibas dienesta alkoholikiem, kuri ieroadas, lai pestitu savus degeneratus tramvaju un trolju vodilas no pelnitas atbildibas par CSNg izraisisanu pirms CP, neparakstit nevienu so idiotu sastaditu dokumentu pirms nav ieradusies CP. Preteja gadijuma tie mudaki, izmantojot cietusa autovaditaja soka stavokli pataisis jus par vainigu jebkura situacija!

107508. viesis 5.decembris 2003 20:51
0 0 Atbildēt

Juus nu gan esat diivaini. Visi tik labi Riigu paarzin, bet konkreeto vietu bildees saskatiit nevar.

Luuk, shis trolejbuss, taapat kaa visi paareejie = 22, 23, 18, 11 peec 1 krusta griezhaas pa kreisi (uz stacijas pusi = nu pretii Origo), jo taads nu tam ir marshruts. Diez kaa tam buutu jaabrauc, lai izbrauktu savu marshrutu ?!?

Vienkaarshi deniaalas raksts...

P.S. Es protams nenoliedzu, ka ir daudz naglu troljuku vadiitaaju, bet taapeec jau nav visiem jaasienas klaat... aiz dariit naf ko... pie tam bez povoda

107510. viesis 5.decembris 2003 21:25
0 0 Atbildēt

Gribētu autoru aizstāvēt, jo bieži šie trolejbusu vadītāji ir diezgan nekaunīgi un izmanto savu masu. Protams, ka viņiem ir grūti šaurajās ielās ar visai neatsaucīgajiem vieglo šoferiem, bet bieži arī uz Valdemāra ielas trolejbusi mauc pa ielas vidu, kaut gan pietiek vietas trolejbusam + vieglajam.

107511. viesis 5.decembris 2003 21:33
0 0 Atbildēt

Romiqe, nesmuki gan Tu te izrunaajies! Trolejbusu vadiitaaji dara ceelu darbu, paarvadaajot sabiedriibas sociaali mazaak aizsargaatos locekljus. Es gan cienu trolejbusu vadiitaajus un vinju darbu.

107512. viesis 5.decembris 2003 21:41
0 0 Atbildēt

Runaju to ko redzu un domaju!!!

Neviens nav vainigs, ka to samazgu karjeras kulmninacija ir chehu brinuma stures rats, pie ka tikusi vini jutas ka pilsetas ielu karali nerekinoties ar citiem satiksmes dalibniekiem.... Trolejbus ir tads pats satiksmes dalibnieks ka jebkurs cits!

107518. viesis 5.decembris 2003 23:03
0 0 Atbildēt

varbuut iauto var noalgot kaadu kexu kursh fotografee katru gaajeeju kas shkeerso ielu neatljautaa vietaa/laikaa. padomaajiet - par katru atsevishks raxts - portaals augtu griezdamies, apmekleejums un lasiitaaju apmierinaatiiba arii buutu afigenaa!

107520. viesis 5.decembris 2003 23:09
0 0 Atbildēt

Romiqe, kaadam tachu jaadara arii vienkaarsho darbu - nevar visi buut konsultanti, sabiedrisko attieciibu speciaalisti, juristi, auditori...

107539. viesis 6.decembris 2003 13:12
0 0 Atbildēt

Nu, manuprāt rakstā ir nepareizs jautājums. Nepiekrītu jautājumam Ko troljux dara 2. joslā., bet pareizi būtu "KĀPĒC KATRS TROLEJBUSS BRAUC PA SAVU JOSLU ??" (tas pats attiecas arī uz Vanšu tiltu u.c. vietām.)

107542. viesis 6.decembris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

Tā kā esmu bijis pazīstams ar vairākiem trolejbusu vadītājiem, tad varu teikt, ka bieži vien trolejbusi taisa dīvainus manevrus un citiem nesaprotamus gājienus, tikai tapēc, lai stangas nenokristu. Vadu konstrukcija ir nepilniīga un nolietojusies, vadītājs daudz reiz braucot to matršrutu jau zina, ka tas gabals jābrauc pēc iespējas pa labi no vadiem, citā vietā labāk braukt kreisā pusē vadiem. A mēs te štukojam, ko viņš dara 2.rindā.

107559. viesis 7.decembris 2003 0:03
0 0 Atbildēt

To: viesis 06.12.2003 15:00

Vai ne. Viens un tas pats posms vienam trolejbusam jābauc pa pirmo joslu, citam - pa otro. Jeb ja viens trolbus ir tikko nobraucis pa pirmo joslu, tad nākošās 5min cits pa to joslu nevar braukt, un ja otrs trolbus nobrauc pa otro, tad trešajam atkal jābrauc pa pirmo :):)

107562. viesis 7.decembris 2003 12:15
0 0 Atbildēt

Trolejbusos 90% pie ruļļiem sež vecenes tur ta vaina.

107563. viesis 7.decembris 2003 12:35
0 0 Atbildēt

2 Legacy: vinji taadaa veidaa vienmeeriigi nospriego "nolietojushos vadu konstrukciju"... ;D

107568. viesis 7.decembris 2003 17:22
0 0 Atbildēt

Mans mīļākais transportlīdzeklis ir trolejbuss! Liels un labs! slava trolejbusiem!

107570. viesis 7.decembris 2003 18:07
0 0 Atbildēt

nezinu nez kaapeec uzbrauciens nevietaa troljukam...ir gadiijumi,bet lai arii kaavinjus apsaukatu - taa ir profesionalitaate vadiit to ragu "govi".it iipasji kad celji pilni ar stresainiem,nervoziem ****** kas taalaak par savu d**** nu nekadi neredz-a vinjiem jaapamana visu!

107573. viesis 7.decembris 2003 18:14
0 0 Atbildēt

viesis 05.12.2003 18:02

Tu esi atsaldēts, lai neteiktu stiprāk.

Tādi kā Tu tikai dezorganizē visu satiksmi Rīgā.

Tev tikai kājām laist pa Rīgu staigāt un arī tad stingrā uzraudzībā, jeb pavadā, kā bulterjeru.

Varētu šad tad palaist Biķernieku trasē pabraukāt, tiki pirms tam Mežciemā izsludināt ārkārtas stāvokli un komendanta stundu divas dienas pirms un pēc brauciena.

107574. viesis 7.decembris 2003 18:21
0 0 Atbildēt

Romiqe 05.12.2003 20:49

Tavai zināšanai - TTP alkoholiķi nekad nevienam nav devuši un nedos parakstīt kādus papīrus. Ja nu vienīgi tad, ja pats esi ar TTP transportu savārījis ziepes un nu gribi tikt vaļā sveiks un nesodīts. Tad raksti, ka pašam nav ne pret vienu nekādas pretenzijas.

107575. viesis 7.decembris 2003 18:41
0 0 Atbildēt

Trolejbus gan nav tāds pats transporta līdzeklis kā tas kurā brauc viens pasažieris aizņemot septiņus kvādrātmetrus brauktuves. Katram neapmierinātājam trakulim ir alternatīva- braukt ar trolejbusu, bet trolejbusa pasažieriem tādas nav. Ja nepatīk baraukt kā vajag - cienot citus- staigā kājām!

107605. viesis 8.decembris 2003 3:11
0 0 Atbildēt

bet es vienreiz, 99ajaa gadaa redzeeju, kaa viens trolis megjinaaja apdziit otru pa tiem pashiem vadiem pie vef tilta - tas bija kruti - dzirksteles un vadi pa gaisu, abiem stangas nost - ekstaaze pilniiga. 100%, ka tas vienas kastes vaditajs bija sapiipeejies.

Par troljukiem es neko, bet mani besii tie *******ing mikrobusi - vot tos vajag draaaaaazt taa, ka nezin, cik veci shie. Vai tieshaam neviens nevar tos mudakus savaldiit ?

107624. viesis 8.decembris 2003 9:07
0 0 Atbildēt

Chaka iela ir vien josla katraa virzienaa.

107641. viesis 8.decembris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Man jau patīk, sab. transportā vadītāji esot profesionāļi, bet gājieni izteikti diletantiski, un īstenībā pavērojiet kādi ir troļuku vadītāji un jūs šādus izgājienus vēl uzskatīsiet par cēlu rīcību.

P.S. ar šitiem idiotiem galā nevarēs tikt, vismaz kamēr ir esošā dome un pilicija.

107684. viesis 8.decembris 2003 12:22
0 0 Atbildēt

CSN 60 p.Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes; ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.Uz Čaka ielas un Valdemāra ielas ir viena josla katrā virzienā.

107693. viesis 8.decembris 2003 12:50
0 0 Atbildēt

gan čaka, gan valdemāra ielā vadītāji ir noteikuši, ka ir divas joslas katrā virzienā... ja netici - aizej apskaties...

107731. viesis 8.decembris 2003 14:45
0 0 Atbildēt

vo vo, tas vienmeer fascinee - troljukiem ta vadi vieni, a shie brauc blakus :)

blin idioti !

107732. viesis 8.decembris 2003 14:53
0 0 Atbildēt

Es cinu trolejbusu vadītājus, jo atšķirībā no citu kategoriju autovadītājiem troleju šoferīšiem ir jāseko līdzi arī papildus dimensijai - sūdīgajam un novcojušajam Rīgas troleju kontakttīklam. Ticiet man - Itālijā, Šveicē, Austrijā un citur Eiropā trolejbusi pārvietojas ar augstāku vidējo ātrumu. Bet pie mums - naudu gan iegulda jaunā ritošajā sastāvā, bet ne kontakttīkla modernizācijā, piemēram, kaut vai ātrgaitas krusteņos un pārmijās, kuras varētu caurbraukt ar ātrumu 30-50 km/h, bet mēs paši TTP kaktu darbnīcās ražojam šīs augstākminētās specdetaļas, kurām noteikts ātruma ierobežojums ne ātrāk kā 10 km/h.

Bet vispār trolejbuss rullē. Ne velti 2003.gada septembrī Zviedrijā pēc 33 gadu pārtraukuma - Landskronas pilsētā tika atklāta trolejbusu satiksme, ko plaši aprakstīja Zviedrijas masu mediji. Arī zviedri satiksmei izvēlējās ungāru, vācu, poļu kopražojuma Ganz SOLARIS trolejbusus, tikai atšķīrībā no Rīgas šie 500000 eur vērtie trolejbusi ir apgādāti ar īpašiem akumulatoriem, kas kontakttīkla bojājuma gadījumā ļauj trolejbusam nobraukt 4 km bez ārējā enerģijas avota.

107771. viesis 8.decembris 2003 19:03
0 0 Atbildēt

Trolejbusus ir jaalaizh. Piuemeram uz Valdemaara ielas pieturaa uz centra pusi pie kultuuras ministrijas. tur 3,5 un veelkaut kaads marsruts veelaak greizhaas uz Rainja bulveeri. protams tie kas brauc pa kreiso joslu neuzskata par vajadziigu trolejbusu tur ielaist un taa nu sanaak ka tai kastei jaameegjina ieliist kreisajaa maleejaa jau aiz krustojuma un rezultaataa krustojums tiek noblokjeets.

Liidziigi ir arii pie Valdemaarielas statoila. kad nepalaizhot trolejbusu kreisajaa pusee vinsh ir spiests pie luksofora skrietis ar pirmo mashiinu, jo no labaas ir paredzeets tikai pa labi vai arii noblokjeet labo joslu un visi kas grib griezties ap labi paliek gaidot.

107775. viesis 8.decembris 2003 20:11
0 0 Atbildēt

107776. viesis 8.decembris 2003 20:13
0 0 Atbildēt

Es tikai nesaprotu, kapec tos degeneratus - trolju vodilas aizstav vieni vienigi onanimiki...!?

107793. viesis 9.decembris 2003 6:26
0 0 Atbildēt

ne visi speej ielogoties!

dazreiz izdodas.

Jaa es vinjus aizstaavu! un Cakenes vinjiem jaaveic kreisais..un tie abi bija tam nobriedusji jau laikus - UZBRAUCIENS NEVIETAA!!!

Tas pats attiecinaams uz Valdemaareni..ja vieglajiem veel pietiek katraa virzienaa paaris joslas..tad pameegini so ragu buudu salikt 4 RINDAAS!

Pirms raksta..nu nedaudz padomaajiet...logjiski...a nevis uzreiz pumpas uz dupsja raujat:)

domaaju ka vieglo "draiveri"brauc sliktaak -videeji aritmeetiski:)

107883. viesis 9.decembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Piekriitu ursis.

107988. viesis 10.decembris 2003 3:33
0 0 Atbildēt

Te dazji ljoti ciitiigi apgalvo, ka uz chakenes un valdemaarenes ir pa vienai joslai katraa virzienaa!!!!

Esmu redzeejis kaa tauta reagjee uz onku, kas taa arii brauc, ka ne pa labi ne pa kreisi nevar apdziit, jo pretii arii naak. Tad luuk - reakcija ir ljoti nervoza taureeshana, mirkshkjinaashana, kulaku vicinaashana!!!

Bet ja nu juus sakat, ka tam onkam ir pilniigas tiesiibas taa braukt, tad es ar' pievienoshos vinjam!!! Redzesim, kas notiks, kad visi taa saaks braukt!? Vai juus pashi buusiet prieciigi par sho ierosinaajumu?

178593. viesis 11.septembris 2005 21:00
0 0 Atbildēt

ko piepisaaties trol vadiitaajiem

178594. viesis 11.septembris 2005 21:02
0 0 Atbildēt

nemat un braucat pasi. nebuus to urodu iesiet visuur ar savaam liiikajaam kaajinaamk.URMAS>

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv testē Samsung Galaxy Tab S3 planšetdatoru (+foto) 4

iAuto.lv izmēģina Samsung Galaxy Tab S3 planšetdatoru. Tas tiek uzskatīts par labāko planšetdatoru, kam ir Android operētājsistēma. Lasīt vairāk

 

130 000 eiro – pārdošanā izlikts rallija un bezceļu "Porsche" (+ foto) 3

Vācu ārsts un automobiļu kolekcionārs Ēriks Brandenburgs izlicis pārdošanā tīmeklī ne reizi vien redzēto "Porsche" 911 Safari, kas piemērots rallija entuziastiem un bezceļu piedzīvojumu meklētājiem. Lasīt vairāk

 

Ugunsdzēsēji aizbrauc, divi sasisti auto paliek (+ video) 18

Ugunsdzēsēju auto ar ieslēgtiem gaismu un skaņas signāliem lēnām šķērso krustojumu pie luksofora sarkanās gaismas. Viens vieglais auto piebremzē, lai palaistu operatīvo transportu, taču viņam sekojošais vadītājs tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ķīnas lielākais auto ražotājs "Chery" tēmē uz Eiropu – piedāvājumā kompakts krosovers (+ foto) 5

Frankfurtes autoizstādē (no 14.09) Ķīnas lielākais auto ražotājs "Chery" ieradīsies ar kompakta krosovera prototipu. Tas ir tikai sākums lielākiem plāniem, ko "Chery" grasās realizēt Eiropā tuvāko gadu laikā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti