Vairākkārt esmu novērojis ka saduroties automašīnām uz tramvaja sliedēm, vadītāji bieži vien neseko CSN punktam V.34, kas nosaka: "Ja citiem transportlīdzekļiem nav iespējams pabraukt garām ceļu satiksmes negadījuma vietai, brauktuve jāatbrīvo, pirms tam liecinieku klātbūtnē fiksējot ar ceļu satiksmes negadījumu saistīto transportlīdzekļu, priekšmetu u.tml. stāvokli."
Arī pavisam nesen Miera un Tallinas ielu krustojumā divi auto bija aizkavējuši pat divus tramvajus, kuros brauca simtiem desmitiem cilvēku. Pie katra no auto stāvēja to vadītāji un līdzbraucēji, tomēr atbrīvot sliežu ceļu tie nesteidzās. Piebrauca TTP avārijas dienesta auto un atbrīvoja ceļu tramvajiem. Interesanti, vai TTP piedzen zaudējumus par tramvaju dīkstāvi gadījumos, kad vadītājiem bija iespējams atbrīvot sliedes ?
Protams, šādā situācijā var apjukt un gaidīt CP ierašanos, baidoties izmainīt situāciju utmldz. Tomēr ar līdzbraucēju un garāmgājēju palīdzību ir iespējams gan ievērot likumu, gan nesarežģīt dzīvi līdzcilvēkiem. Ierosinājums CP - pieņemot izsaukumu uz CSN vietu, uzdot kontroljautājumu - vai neaizņemat sliežu ceļu ? Ja tā, zīmējiet shēmu, pieaiciniet lieciniekus.
Būs arvien jaunas CP akcijas un kampaņas, bet to ideja paliks tā pati vecā - neesi "auns", domā arī par līdzcilvēkiem un visi no tā iegūs.
A.c. Reduktors, iAuto lasītājs
Ir viena milzīga problēma: cik no autobraucējiem zina, kā pareizi fiksēt automašīnas stāvokli avārijas brīdī? Zinu, ka tas sagādā milzīgas problēmas un nepareizi apzīmējumi bieži noved pie nepareizas situācijas interpretācijas, īpaši gadījumos, kad neviens no braucējiem sevi par vainīgu neuzskata. Tā kā tfu, tfu, tfu, pašam ne reizes nav gadījusies šāda problēma, tad godīgi atzīstos -- man nav ne mazākās saprašanas, kā to izdarīt. Tiesa, saprotu, ka sliedes vajadzētu atbrīvot pēc iespējas ātrāk...