«Autonams» sadarbosies ar citu valstu robežsardzi 12

2.marts 2004 6:12

SIA "Autonams" ir noslēdzis sadarbības līgumus ar Lietuvas, Baltkrievijas un Krievijas robežsardzes struktūrām, iesaistot tās automašīnu aizsardzībā. Turpmāk automašīnu marķēšanas sistēma aptvers arī kaimiņvalstu tiesībsargājošās institūcijas, kas ļaus vēl efektīvāk aizsargāt automašīnu īpašnieku intereses un cīnīties pret automašīnu zādzībām.

Marķēšana ir sistemātisks automašīnu aizsardzības risinājums, jo tā nenozīmē tikai tehnisku automašīnas aizsardzības koda piešķiršanu, bet katras marķētās automašīnas aizsardzībā ir iesaistītas tiesībsargājošās institūcijas - Valsts policija, CSDD, Robežsardze, kā arī pats Autonams un apdrošināšanas sabiedrības.

2003.gadā "Autonams" uzsāka sadarbību ar Lietuvas, Baltkrievijas un Krievijas tiesībsargājošajām institūcijām, attīstot automašīnu marķēšanu kā starptautiska mēroga automašīnu aizsardzības sistēmu. "Automašīnu marķēšana ir starptautiska transporta līdzekļu aizsardzības sistēma un pašlaik "Autonams" nostiprina tās starptautiskos mērogus. Tā kā automašīnu zādzības nereti aptver starptautisku noziedznieku tīklu, tad "Autonams" ir izveidojis arī atbilstošu aizsardzības sistēmu. Jāpiebilst, ka "Autonams" sadarbības partneris Krievijā, "Liteks", ir izveidojis kontroles sistēmu sadarbībā ar Krievijas Federācijas Iekšlietu sistēmu, kas paredz, ka reizi gadā, veicot tehnisko apskati, tiek pārbaudīta automašīnas tehniskās pases datu atbilstība marķēšanas datiem", saka Edvīns Panders, "Autonams" direktors.

Jāuzsver, ka, nomarķējot savu automašīnu, jūs iegādājaties "pastāvīgu pieslēgumu automašīnas aizsardzības sistēmai, kura iekļauj Valsts policiju, robežsardzi, CSDD un virkni citu institūciju". Tagad šī sistēma aptver četras valstis.

Visapdraudētākā transporta līdzekļu grupa ir vieglās automašīnas, kas ražotas laika posmā no 1992. līdz 1997.gadam, jo pagājušā gada laikā šo izlaiduma gadu automašīnu zādzību skaits pieaudzis par 39 procentiem. Marķēšanas sistēmas darbības laikā pavisam nomarķēti 26942 transporta līdzekļi. Tikai 1,6 procenti marķēto automašīnu ir nozagtas.

"Autonams" veidot savu reģionālo pārstāvniecību tīklu, lai automašīnu aizsardzības sistēmu risinājumi, un, konkrēti marķēšana, būtu pieejami visā Latvijā. Šobrīd transporta līdzekļu marķēšana ir pieejama Siguldā, Tukumā, Ventspilī, Valmierā, Rēzeknē, Gulbenē, Saldū, Liepājā, Talsos, Bauskā un Jelgavā. 2004.gadā "Autonams" paplašinās reģionālo pārstāvju tīklu Daugavpilī un citur Latvijā.

 
Visi komentāri
 
116917. viesis 2.marts 2004 9:01
0 0 Atbildēt

:)))) pirms nākt klajā ar tik populistiskiem lozungiem, varēja jau sākt ar mūsu pašu robežsardzi! Cik esmu 4 gadu laikā braucis, man ne reizi nav likts uzrādīt Autonama marķējuma apliecību. Vai tiešām vieglāk ir noslēgt līgumu ar kaimiņu robežsargiem, nevis savējiem?

116926. viesis 2.marts 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Ierullejiet to markjeejumu sev izpuuteejaa , turpat kur jau ir suunainaa signalkas installacija ar visiem gljukiem .Meistarinji hrenova.

116928. viesis 2.marts 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Par robezhaam taisniiba, ja gadus 4-5 agraak paprasiija veel autonama aplieciibu, tad visus peedeejos nekaadas intereses no robezsargu puses.

116981. viesis 2.marts 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Salīdznājumam varētu pieminēt cik % no kopumā reģistrētajām mašīnām ir nozagtas.

116989. viesis 2.marts 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Taisnība - pirmā doma kas ienāca prātā - ne reizi 5gadu laikā nav prasīta tā apliecība.

Vienreiz pat iedevu to apliecību robežsargam pats - gandrīz pa seju norāvos - tipa - ko te ar nesaprotamiem papīriem uzbāžas...

116994. viesis 2.marts 2004 11:53
0 0 Atbildēt

1. ja nezinat markjeeto auto zaadziibustatistiku ta nemuldat. 2. Nevajag jaukt markjeeshanu ar signalizaaciju. 3.markjeejums nau tikai dazhi burtinji un ciparinji uz stikliem un citur. Un uz robezhas nav obligaatas prasiibas ikdienas situaacijaa pieprasit markjeejuma aplieciibu.

117024. viesis 2.marts 2004 13:25
0 0 Atbildēt

Uppiz, izskatās, ka esi labi informēts par minēto statistiku, varbūt padalīsies ar šo informāciju? Vēl gribu teikt, ka Autonams rīkojas diezgan nekorekti pret jaunajiem klientiem! Ar to es domāju informācijas noklusēšanu (nevis slēpšanu). Kad tu aizbrauc nomarķēt savu auto tev pasaka, ka tas maksās summu x un tad tev par lielu pārsteigumu pēc gada atnāk piedāvājums pagarināt līgumu ar Autonamu, kas atkal maksā summu y. Ne Autonama mājaslapā, ne marķēšanas reizē mani neviens nebrīdināja par to, ka katru gadu būs jāsamaksā kaut kādi šķiet padsmit lati, lai tavs auto tiktu saglabāts datubāzē, kuru it kā izmanto policija un robežsardze. Kā jau iepriekšējie minēja, neviens un nekad pie robežas šķērsošanas neko nav ieminējies par marķējumu!

117029. viesis 2.marts 2004 13:35
0 0 Atbildēt

To: uupizz

Iespējams, ka uz robežas katram neprasa - atkal strādā princips aizdomīgs / neaizdomīgs.

Bet tas robežsargs nevis teica - paldies, nevajag (tipa - zinu, kas tas ir, paldies, šoreiz nevajag), bet gan ilgi mēģināja saprast, ko es viņam dodu, un tad atmeta atpakaļ.

Tas nozīmē - viņš NEKAD nebija redzējis šo apliecību, un tātad - nav runa par ikdienas situācijām.

117041. viesis 2.marts 2004 14:11
0 0 Atbildēt

KSI peec buutiibas tas robezhsargs nav nekaadi saistiits ar Autonamu, taatad, ja vinjsh nezin kas ir markjeeshanas aplieciiba tad taa ir vinja probleema. Jebkuraa gadiijumaa, ja tiek nozagta markjeeta automashiina, aplieciiba nebus vieniigaa, kas pieraada markjeejuma esamiibu. IELEJAM Kaads no drukaatajiem izdevumiem manlieks veeljoprojaam publicee zagto auto statistiku, to skaitaa arii par markjeetiem auto. Par liigumu. Man pasham taa bija, Tika piedaavaats pagarinaat to samaksaajot tik un tik. Nu zin, labaak jau samaksaaat par to ka tavs auto itkaa ir kautkaadaa datu baazee, kaa arii summa nav liela.

Uz robezhas par tavu markjeejumu saaks intereseeties tikai tad kad buus informaacija ka auto, liidziigs taveejam un markjeets, ir nozagts. Ceru ka nevienam no mums taa nebuus.

117073. viesis 2.marts 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem manai markjeetai CAMRY 98' leishi regulaari uzstaaja peec aplieciibas - nu afigeni zagts auto ( nav dzirdeets ka kaac buutu nozagts), es vinjus tikpat regulaari suutiju labi taalu . Teh pase ir dokuments , nevis kautkaadas sijas papiirels . Un beigu galaa ja jau tehpases kaac speej noviltot , tad to aununama papiireli veel jo vieglaak uzceps . Reeka naak par to money back waranty , ja auto aiziet - tie paardesmit ls pret ndesmit shtukaam .

117388. viesis 3.marts 2004 22:13
0 0 Atbildēt

cik atceros, tad kopējais zādzību % bija kaut kas drusku pāri 3%.

a te marķētajām 1,6%

117418. viesis 4.marts 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Uz robezhas automashiinas markjeejums manupraat bija pirmais kas paraadaas peec shasijas numura paarbaudes datubaazee.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 3

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk