Auto apturēšana «bez iemesla»... 160

11.maijs 2004 0:01

Tomēr netieku gudra, kā ir - vai CP ir pilnvaras apturēt auto bez iemesla vai nav. Juristi apgalvo, ka nav, policisti ir pretējās domās. Četrus gadus braucot ar auto neesmu samaksājusi nevienu sodu par pārkāpumiem, jo maksimāli cenšos ievērot noteikumus...

Tomēr ik pa laikam kādam CP darbonim "sagribas" apturēt manu auto. Uz jautājumu, vai esmu kaut ko pārkāpusi atbilde ir "nē".

Tā arī pirms dažām dienām pa ceļam uz Baložiem manu auto apturēja no pretējās ielas puses, norādot, ka man jāapstājas. Sekojoši - labdien, vad. apliecību, TA. Jautāju, vai esmu ko pārkāpusi -- "nē", tad painteresējos - kāpēc mani aptur bez iemesla - atbilde bija- "ko gribu, to apturu" un ieteica skriet sūdzēties ... iedošot pat adresi, kur to izdarīt. Atdodot dokumentus, policists jau bija paspējis apturēt nākamo auto atkal ceļa pretējā pusē.

Noteicu "laimīgu ceļu!", uz ko saņēmu atbildi, ka "tādiem cilvēkiem kā man laimīgu ceļu nenovēlot". Lieki piebilst, ka neviens arī priekšā nestādījās.

CP ekipāžas auto valsts Nr. bija DT9403

Nezinu, kuram vispirms vajadzētu iziet IQ testus, lai varētu kontaktēties ar dažādiem cilvēkiem, nevis tikai ar tiem, kas pazemīgi un bez iebildumiem izpilda visas CP "iegribas". Citādi riskēju iekļūt nīsto CP cilvēku vidū, kuriem "laimīgu ceļu nenovēl".

Nav mans mērķis kašķēties, bet tomēr sajutos kā vienmēr, ka tiesības šajā dialogā ir tikai CP. Nav arī motivācijas braukt pēc noteikumiem, jo CP apturēs tā vai tā un zināmu stresa daļu nāksies piedzīvot, jo nekad nevar paredzēt ar ko beigsies kārtējā kontaktēšanās ar CP.

P.S. lasīju jurista komentāru iauto, ka bez iemesla apturēt nevar, CP apgalvo pretējo. Varbūt beidzot varam nonākt pie viena kopsaucēja. Teorētiski jau nav grūti rādīt tos doc, bet tomēr, kā jau rakstīju, es labprāt kontaktētos pēc iespējas mazāk ar CP, jo bieži tas noved pie tā, ka jūties melns un maziņš visuvareno priekšā.

Ar cieņu, iAuto lasītāja Inga

Redakcijas komentārs: mēs uzskatām, ka "kaut kādam" apturēšanas iemeslam ir jābūt. Patiesībā, liela daļa policistu ir jau izdomājuši pa iemeslam, ko pateikt, ja kāds to pajautā. Bet paskatīsimies no otras puses - šādas dokumentu pārbaudes var palīdzēt notvert kādu piedzērušos vai kā citādi nelikumīgu autovadītāju, kas varētu apdraudēt mūs pašus. Protams, policistiem vajadzētu būt psiholoģiski noturīgākiem un nebārstīties ar šādām frāzēm par "laimīga ceļa nenovēlēšanu". Un visbeidzot - ja šis pats pieminētais policists būtu bijis laipnāks, iespējams, autovadītājai nerastos nepieciešamība vai vēlēšanās jautāt par apturēšanas iemesliem utt.

No savas pieredzes varu teikt, ka policisti prot būt pieklājīgi un korekti, bet diemžēl, tas bieži vien ir tikai aiz bailēm "kļūt slavenam"...

iAuto redaktors

 
160 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
127328. viesis 20.maijs 2004 15:23
1 0 Atbildēt

mani arī satrauc apturēšana bez iemesla. jo piespiedu kārtā stājoties, papildus tiek deldētas bremzes, rodas degvielas papildus patēriņš. kas to man kompensēs? vai tā pati valsts, kas akcīzi un pvn tikai lūko no mana maciņa izkāst?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk