«Ferrari» ar dīzeļdzinēju? 45

8.aprīlis 2005 11:00

Benzīna cenas turpina pieaugt un tas skar arī sporta auto ražotājus. Eiropas ceļos manīts neparasts Ferrari 612 Scaglietti. Principā auto ne ar ko neatšķiras no modeļa, kas šobrīd ir pārdošanā, izņemot vienu niansi - izplūdes sistēmas cauruļu gali vērsti uz leju, kā tas ir automobiļiem ar dīzeļdzinēju.



Kompānijas oficiālie pārstāvji šo faktu komentēt atsakās, tomēr neoficiālie informācijas avoti kompānijā apgalvo, ka Ferrari patiesi strādā pie dīzeļdzinēja izveides. Sākotnēji plānots darbus veikt Volkswagen koncernā, kam ir lielāka pieredze jaudīgu dīzeļdzinēju izstrādē. Tomēr pēdējā brīdī itāļi nolēmuši visu darīt saviem spēkiem. Gaidāms, ka Ferrari oficiāli par to paziņos šā gada beigās vai nāksmā sākumā.

Jāatzīst ka savos centienos itāļi nebūt nav vieni. Porsche pārstāvji jau sen runā par to, ka vēlas aprīkot savus modeļus (turklāt ne tikai apvidnieku Cayenne) ar dīzeļdzinējiem un meklē partneri. Arī Volkswagen strādā pie dīzeļagregāta savam Lamborghini.
 
Visi komentāri
 
163814. viesis 8.aprīlis 2005 11:14
0 0 Atbildēt

mjaa, kaut kas tāds jau sen bij gaidāms, vēwlāk vēl panenīsies elektro

163815. viesis 8.aprīlis 2005 11:16
0 0 Atbildēt

QUO VADIS!? :(

163816. viesis 8.aprīlis 2005 11:17
0 0 Atbildēt

kuda mir kaķitsa?gerkena sapnis:D

163817. viesis 8.aprīlis 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Pasaule iet uz galu...

163818. viesis 8.aprīlis 2005 11:19
0 0 Atbildēt

jāāā.. ja atmiņa neviļ, tad tas laikam toč esot bijis gerkens, kas gribējis rolsroisu ar dīzeli....

163819. viesis 8.aprīlis 2005 11:21
0 0 Atbildēt

Nu bet tikai loģiski. Benzīnnieks sasniedzis loģiskos griestus savā attīstībā. Un laiks izmantot dīzeļa jaudas. Ik pa laikam nāk kautkādi jauni dīzeļi, kas ar vien turpina pārspēt visos parametros benzīniekus. Nemaz nerunājot par mazāku degvielas patēriņu.

163820. viesis 8.aprīlis 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Pasaule jūdzās nost.

163821. viesis 8.aprīlis 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Ferrari dizelis stulbums, kas var braukt ar Ferrari var ieliet benzinu, lai ari cik tas maksatu, tas alikam domts tadiem, kas sakraj naudinu masinai, bet zupai pietrukst, kam negribas but pirmajam ciema

163823. viesis 8.aprīlis 2005 11:38
0 0 Atbildēt

nav gan stulbums (lasīt jealousy komentu). ferrari gadījumā nav runa tik daudz par tradīcijām, bet par eksperimentiem un jaunām iespējām.

es nebrīnīšos, ja pēc gadiem 5 arī wrc kāda komanda sāks izmantot dīzeļdzinējus. kā tas jau ir ar dakāru..

163824. viesis 8.aprīlis 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Es arī braucu ar dīzeli, kā izrādās...

163825. viesis 8.aprīlis 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Uraaa! beidzot buus Feraars ar biodiizeli kurinaams....:) Un gan jau arii leetais, ar 1.3i biideliiti, gan jau ar laiku paraadiisies...... :) :) :)

163827. viesis 8.aprīlis 2005 11:48
0 0 Atbildēt

diesel F1 ... kūl!

163830. viesis 8.aprīlis 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Baigi diivaini, Fiat dzineeju vadohsais inzenieris ka riz ir izteicis ka nepaies ilgs liaks, un diizelji vieglajos auto buus atmirstosha veertiiba, jo buus ljoooooti gruuti nodroshinaa atgazu nromas talaak par Euro 5. Liidz ar to kaut ka neriimeejas tas Ferrari diesel ar shiem izteikumiem. + Ari tas ka iespejams nakotnee dizelis kljuus dargaaks par benziinu.

163836. viesis 8.aprīlis 2005 12:08
0 0 Atbildēt

un atkal - paskaties jealousy komentu...

163842. viesis 8.aprīlis 2005 12:58
0 0 Atbildēt

Bet Latvijā tas neder, mums dīzelis taksh vienā cenā ar benzīnu :)

163844. viesis 8.aprīlis 2005 13:19
0 0 Atbildēt

Es zinaaju, tas briidis ir klaat!!! Beidzot, beidzot arii dieselpower kupejaas, utt utp!!! Labais.

Ja kaads 6litriigs TDi buus ferari ar ~1000Nm griezes momentu - kaa seemushkas visus izdr*****.

zeibis, man patiik, Kas var buut labaaks - nezheeliiga jauda&griezes moments pie maza seljaras pateerinja

163845. viesis 8.aprīlis 2005 13:28
0 0 Atbildēt

Nu gan murgi ...

163846. viesis 8.aprīlis 2005 13:29
0 0 Atbildēt

"Benzīnnieks sasniedzis loģiskos griestus savā attīstībā. Un laiks izmantot dīzeļa jaudas. Ik pa laikam nāk kautkādi jauni dīzeļi, kas ar vien turpina pārspēt visos parametros benzīniekus."

Jealously, varetu dazhus piemerus, kadi dizeli "pārspej visos parametros benzīniekus" ? :) Un kadi butu tie parametri?

163847. viesis 8.aprīlis 2005 13:31
0 0 Atbildēt

Un neaizmirsti Formula 1, WRC un citu autosporta veidu parstaviem pazinot, ka dizelji ir paraki, vini laikam vienkarshi atpaliek no musdienu "shopping car" tehnologijam :) Un turpina maukt ar benziniekiem, mulki :)

163848. viesis 8.aprīlis 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Gan jau arī iekš F1 būs dīzeļi..

163850. viesis 8.aprīlis 2005 14:02
0 0 Atbildēt

Dakārā dīzeļi neuzrādīja sliktākos rezultātus.

163853. viesis 8.aprīlis 2005 14:14
0 0 Atbildēt

TopDiesel dragsteriem drusku jāpiestrādā :)

163858. viesis 8.aprīlis 2005 14:53
0 0 Atbildēt

Nu tā, uz sitienu daudz nesameklēšu, bet lielākoties top modeļi visam markām. Protams, nesalīdzini kaut kādus budžetniekus...

Bet nu, piemēram VW Touareg:

5.0 dīzelis:

Jauda kW/Zs - 230/313

Max griezes moments Nm/apgr. min - 750/2000

Max ātrums km/h - 225

Ieskrējiens līdz 100km (s) - 7,8

4.2 benzīns :

Jauda kW/Zs - 228/310

Max griezes moments Nm/apgr. min - 410/3000

Max ātrums km/h - 218/225

Ieskrējiens līdz 100km (s)- 8,1

Jauda tā pati, ieskrējiens čuķ ātrāks, bet griezes moments aš divas reizes lielāks, pie tam pie zemākiem apgriezieniem.

Nu tas tā. Neņemiet pārāk strikti.

Protams, budžetniekos vēl būs jūtama atšķirība, bet tādos lielos monstros dīzelīts sāk(s) izkonkurēt. Un tāds Ferrari jau nav nekāds budžetnieks :)

163861. viesis 8.aprīlis 2005 15:17
0 0 Atbildēt

Diizelji ir braukushi rallijaa un touring car chempii arii, ja nekljuudos tad tur bija BMW ar TD un nemaz nebija tie sliktaakie rezultaati, jo griezes moments dieseljiem ir krietni lielaaks nekaa taada pasha tilpuma benciiniekiem

163863. viesis 8.aprīlis 2005 15:24
0 0 Atbildēt

Mja nu ta uz sitienu esi panjeemis pamatigi nesaliidzinaamus motorus. Bet viens gan ir tiesa tas V10 VW diizel stuumeejs ir viens no niknaakajiem "civilajiem" agregaatiem kurus var stuureet ar B klases tiesiibaam.US cariem ir arii niknaaki, tikai Imo tie jau bija uz auto (dzjipiem/pickup truckiem) kas bija virs 3,5 t.

163864. viesis 8.aprīlis 2005 15:25
0 0 Atbildēt

rally VW Golf ar TDi satrteeja, tiesa gan nepateikshu kuraa grupa un ar kaadiem rezultaatiem.

163870. viesis 8.aprīlis 2005 15:52
0 0 Atbildēt

MAN PATIKA TAS SECINĀJUMS PEEC KAA NOTEICA KA TAS IR DIIZELIS.

NOLIEKTI IZPUUTEEJA GALI, TAA TAD TAS IR DĪZELIS, VAI VEL KAUT KO DEBĪLĀKU NEVARĒJA IZDOMĀT.

163873. viesis 8.aprīlis 2005 15:59
0 0 Atbildēt

Ja jau tas griezes moments būtu tik ahūni svarigs, tad benzīniekiem liktu klāt papildus reduktoru 2:1, kas dotu griezes momentu aiz reduktora 2x lielāku pie 2x mazākiem apgriezieniem un iegūtu dīzeļveidīgus parametrus. jauda/RPM līkne gan būs cita, bet to jau dīzeļplānprātiņi parasti nesalīdzina.

163876. viesis 8.aprīlis 2005 16:31
0 0 Atbildēt

cik bildiitee var redzeet, tad dotais Ferrari modelis ir stacionaarais. Tas barojaas no- pa priekshu braucoshaa degvielas vedeeja.

163882. viesis 8.aprīlis 2005 17:26
0 0 Atbildēt

Pie tam diizeljmotori naak ar turbiinu un tiek saliidzinaati ar atmosfeeriskajiem benziniekiem.

163887. viesis 8.aprīlis 2005 18:03
0 0 Atbildēt

Nu ko viss notiekoshais ir logisks process...

Visvairak uzjautrina sheit raudoshie uttu vanagi, kuri dzive pat laga tos ferarri nav redzejushi un kuri satraucas uz kurieni iet pasaule un kas notiek ar vinu "iecienito" marku... :)

163897. viesis 8.aprīlis 2005 18:49
0 0 Atbildēt

Loģiskais secinājums - Šūmahers netiek līdzi citiem F1 pilotiem, jo jaunās formulas dīzelītis nav vēl tika advancēts :)

163907. viesis 8.aprīlis 2005 20:19
0 0 Atbildēt

Rupicii :)

jadu aprēķina izejot tieši no griezes momenta + daži citi parametri (apgrizienu sakits u.c.)...taka benzīnprātiņ, pir kaut ko gvelz, noskaidro, kā ir patiesībā

163908. viesis 8.aprīlis 2005 21:19
0 0 Atbildēt

..Yes, tas ir noticis!!!!!!! Es jau pirms 7 gadiem teicu , ka diizeli buus tie kas valda pasauli. Visi smeejas, bet tagad pat lielakie pesimisti kautrigi interesejas par soljarku. Voooovvvvv!!!

BINGO

163913. viesis 9.aprīlis 2005 1:46
0 0 Atbildēt

Nez kad amīši savu Space Shuttle sāks kurbulēt ar dīzeli? :P

Un vēl ir pavisam reāla iespēja dīzelim izplesties - motorolleri un motocikli. m/ Brauc picu izvadātājs un smaržo pēc pankūkām...

163917. viesis 9.aprīlis 2005 8:01
0 0 Atbildēt

jaa, superb, tu esi bijis iists masturbanos, pirms 7njiem gadiem slaveejot diizeli. :) Tajaa laikaa viens no labaakajiem diizelju piemeeriem ir Golf III 1.9TD :). 90Zs un IT KAA 200 Nm grieze. Tos iespaidiigos Zs jams sasniedz pie 4K rpms, griezi pie 2K rpms. Nu nezinu, ceeliens tam autinjam nav pilniigi nevienaa apgriezienu diapazonaa... poh, ka turbiina :) :) :).

Parasti diizeljmotoru rullziiguma sludinaataaji uzsver, ka JAUNIE diizeljmotori ruulz... heh, kur tad ir juusu JAUNIE dizeeeli? :) Visi, kas njerkst, cik diizels kruc, brauc ar tiem pashiem supadupa III golfinjiem. :) :) :)

163925. viesis 9.aprīlis 2005 18:54
0 0 Atbildēt

ja ir labs TDI tad vinss pat labaak par benziinieku iet, un eed tikai dazus litrus uz 100

163933. viesis 9.aprīlis 2005 23:09
0 0 Atbildēt

pārstrādājot naftu iegūst zināmu procentu bendžu dīzeli mazutu ja visi metīsies uz dīzeli tā cena tikai augs atiecībā pret bendžu

163935. viesis 10.aprīlis 2005 1:41
0 0 Atbildēt

un kas ir VEEL LABAAK, lai tik visi kaapj uz diizeljiem - benziinniekiem paliks vairaak ko braukt ar baudu. :)

163957. viesis 10.aprīlis 2005 23:15
0 0 Atbildēt

vai lambo nepiedereeja audi?

163959. viesis 10.aprīlis 2005 23:53
0 0 Atbildēt

pieder gan, jā.

164010. viesis 11.aprīlis 2005 13:06
0 0 Atbildēt

:-)))))) Saakas atkal :-))) lai tak Ferrari taisa ko grib - sheiham kaut kur tuksnesii diizelis ar lielu griezes momentu buus kaa reizi :-) Saprotu Ferraristus - straadaajot aarzemees savulaik naacaas ar shitiem te "plakanajiem"paarvietoties, jaasaka, neskatoties uz lieliem daudzcilindru dzineejiem, griezes momenti tiem ir pavaargi praktiskai lietoshanai, tjipa pa stipri liikumotu celju braucot. Aatrumklokji jaarausta nemitiigi, bez tam uz leju veelams slegties ar starpgaazeem ...

Vispaar jau labu laiku atpakalj bij nopietni rezultaati ar VW 1.9 TDI kitkaariem, tjipa Anglijas rallija chempionaataa ar taadu kaadu posmu vismaz uzvareeja Alisters Makrejs. Taa ka gan jau viss notiks. A F1 un veel shur tur vienaa otraa discipliinaa ir aizliegti diizeljdzineeji, rotornieki, gaazturbiinas, divtaktu dzineeji utt... Diskriminaacijauz liidzenas vietas :-)

164021. viesis 11.aprīlis 2005 13:44
0 0 Atbildēt

nu tik makaronchiki vares rullet kaa mes ar dizeliem, pa leto dd 35s/litraa ;)

164068. viesis 11.aprīlis 2005 16:39
0 0 Atbildēt

ja pareizi atceros, tad dīzeļiem ir stipri "pielaidīgākas" normas uz izplūdes gāzēm. protams lietderības koeficients dīzeļdzinējiem ir lielāks kā bencīnniekiem

bet lielākajā daļā vecās pasaules, arī nūsu nabagzemē, soļara ir vienā cenā ar beņu, nekāda ekonomija braucot ar soļarku nesanāk, vienīgais tā politika ir vērsta uz BIOsoļarkas izmantošanu.

164070. viesis 11.aprīlis 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Cilvēki mīļie... šeit jau nav runa par ekonomiju, bet gan par lielākām jaudām. Ferrari toč nekrāmēsies ar dzinēju ekonomiskumu vai ekoloģiju:)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lietus izraisītos plūdos Ganību dambī noslāpušas vairākas automašīnas (+ video) 22

Lielo lietavu dēļ šodien Rīgā applūdušas daudzas ielas, apgrūtinot visus satiksmes dalībniekus. Viena no kritiskākajām vietām agrā pēcpusdienā atradās Ganību dambī zem dzelzceļa pārvada, kur vairāki autovadītāji pārvērtēja savu auto spējas šķērsot dziļos ūdeņus. Lasīt vairāk

 

Pauls Jonass kļūst par pasaules čempionu; var pretendēt uz naudas balvu no valsts (+ foto) 4

Latvijas šī brīža labākais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Red Bull KTM Factory Racing" komandas svētdien Francijā tika kronēts par pasaules čempionu MX2 klasē, pārrakstot Latvijas motokrosa vēsturi. Lasīt vairāk

 

Subaru sedans uzstādījis Nirnburgringas rekordu (+ video) 5

Subaru publicējis video ierakstu, kurā iemūžināts speciāli sagatavota WRX STI rekordbrauciens Nirnburgringas trasē. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv izmēģina Porsche 718 Cayman (+ foto) 6

Portāla iAuto.lv nonāca 718 Cayman, kas ir mazākais no aktuālajiem Porsche modeļiem. Ātrs un ar teicamu vadāmību, tomēr ar to ir iespējams braukt arī itin mierīgi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti