Kleber ar Protectis – nepārdurama riepas 4

3.maijs 2005 8:02

Riepas Kleber Protectis ir apgādātas ar mehānismu aizsardzībai pret pārduršanu; šis mehānisms ļauj izvairīties no bīstamām spiediena zuduma sekām, ja bojājums nodarīts ar priekšmetu, kura diametrs ir mazāks par 4,7 mm*.

_______
*apmēram 97% no visiem bojājumiem skar protektora skrejceliņu

Kleber Protectis ir noturīgas pret protektora pārduršanu ar priekšmetu, kura izmēri atbilst lielas naglas izmēriem. Šis apstāklis būtiski uzlabo drošību. 36% gadījumu spiediena zudumi notiek brauciena laikā. Sevišķi bīstami, ja tādā brīdī automašīna pārvietojas lielā ātrumā. Strauja spiediena pazemināšanās riepā var izraisīt slīdēšanu un nelaimes gadījumu. Protectis papildu priekšrocība - vadītājam nav nepieciešams nodarboties ar riteņa nomaiņu, jo riepa nav jālabo.

DARBĪBAS PRINCIPS:
Patentētais mehānisms, kas riepu pasargā no pārduršanas, darbojas ļoti vienkārši. Kleber Protectis ir parasta riepa, kuras iekšienē atrodas pašhermetizējoša, gēla konsistences gumija. Šī gumija vienmērīgā slānī klāj protektora iekšpusi, kur tā termiskā procesā ievietota jau riepas izgatavošanas laikā. Kad riepu piesūknē, gaiss gumiju piespiež pie riepas iekšējām sieniņām. Sistēmas efektivitāti nodrošina riepas iekšpusē esošais gumijas maisījums, kuram piemīt speciālas īpašības un konsistence. Aizsardzībai pret pārduršanu tiek izmantoti divi dabiski efekti, kādi sastopami kurai katrai riepai – augsts gaisa spiediens un centrbēdzes spēks riepas rotēšanas laikā. Kad tiek pārdurts riepas protektors, gēla konsistences gumija hermētiski sakļaujas ap priekšmetu, kas izraisījis bojājumu, un nepieļauj gaisa spiediena zudumu. Ja šis priekšmets izkrīt, tad pašhermetizējošā viela, iekšējā spiediena ietekmē un nepieļaujot gaisa spiediena zudumu, noslēdz caurumu.

Kleber Protectis darbības princips:



LIETOŠANAS VEIDS
Kleber Protectis derīga standarta aplokiem, un riepas uzmontēšanai nav vajadzīgas nekādas īpašas darbības. Riepa garantē maksimāli efektīvu aizsardzību pret pārduršanu. Nav nepieciešams to labot darbnīcā. Pietiks tikai izvilkt iedūrušos naglu. Izņemot priekšmetu, kas izraisījis riepas bojājumu, tiek novērsta bojājuma palielināšanās. Taču arī tad, ja to neizdarīsim, nagla, pati izkrītot no riepas, izraisīs bojājuma vietas piepildīšanos ar pašhermetizējošu gēlu. Tātad vadītājs vispār neuzzinās, ka viņam tikko kā gājušas secen riteņa mainīšanas rūpes.

Gēla konsistences gumijai riepā Kleber Protectis pamatā ir tie paši komponenti, kurus izmanto parastajās riepās. Riepas Kleber Protectis atbilst tādām pašām vides aizsardzības prasībām kā klasiskās riepas – no izstrādāšanas brīža līdz pat ekspluatācijas beigām. Drošības apsvērumu dēļ abiem viena tilta riteņiem jāuzstāda vienādas riepas. Kleber Protectis riepas ieteicams uzstādīt visiem riteņiem.

Riepas Kleber Protectis tiek izlaistas ar trim dažādu veidu protektoriem, atkarībā no lieluma un ātruma indeksa. Vislielākā izmēra riepai ar ātruma indeksu V ir Kleber Dynaxer DR protektors, vidējam lielumam ar ātruma indeksu H - Kleber Dynaxer HP, bet mazākajam, ar ātruma indeksu T - Kleber Viaxer AS .

Riepas Kleber Protectis ir paredzētas Eiropas tirgum.

Kleber z Protectis parametri:
Riepu protektori: Kleber Viaxer AS, Kleber Dynaxer HP, Kleber Dynaxer DR ;
Riepas platums mm: no 205 līdz 175;
Sērijas: no 65 līdz 50;
17 izmēri;
Ātruma indeksi: T(190 km/h); H (210 km/h);
Aploka diametrs: no 14 līdz 16 collām

 
Visi komentāri
 
166433. viesis 3.maijs 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Labi, labi. Bet cena?

166436. viesis 3.maijs 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Var jau tādu vielu atseviski nopirkt, kuru iepūš riepā

166484. viesis 3.maijs 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Tiem kurus satrauc caurdurtas riepas lielaa aatrumaa, diezin vai satrauc shaadas riepas cena !!! Tiesa pie mums ar stulbajaam risaam uz celja shis riepas var nodereet arii pie pilseetas aatrumiem.

Bet godiigi sakot sadurtas riepas probleema mani tik ljooti nesatrauc, jo tomeer ne jau viss gaiss uzreiz poazudiis no riepas. Vairaak satrauc spraagstoshas riepas, jo ne visi pie mums var un grib atljauties jaunas normaalas riepas.

166648. viesis 3.maijs 2005 20:05
0 0 Atbildēt

nu vispār, atceros, ka kādus gadus 5-7 (vai pat 10) atpakaļ, kad sāka parādīties TV šopi, tad bij arī šītāds sūds. Atlika pielikt riepai, iekačāt kaut kādu tur to gēlu un pabraukt cik tur tos km. Tā kā šis nav nekas jauns

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motormuzejā ir K.Ulmaņa "Cadillac" dvīņubrālis, ko mēs par to zinām (+ video) 5

iAuto.lv pirms viena gada ir klāt brīdī, kad Motormuzeja darbinieki atklāj vienu no vērtīgākajiem eksponātiem - "Cadillac Fleetwood V8" kabrioletu, ko Ministru prezidents un Valsts prezidents no 1935. līdz 1940. gadam izmantoja saviem reprezentācijas braucieniem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas studente izgudro „lidojošo burbuļu” transportu "Renault" konkursam (+ foto) 2

"Renault" sadarbībā ar britu Svētā Martina mākslas un dizaina koledžu sarīkotajā nākotnes transporta konkursā uzvarējusi ķīniete Jučena Cai, kura piedāvājusi konceptu "The Float". Lasīt vairāk

 

"Mazda" gatavo nomaiņu "RX-7" un "RX-8" 1

Mazda inženieri strādā pie modeļa, kas Japānas autobūves kompānijas piedāvājumā nomainīs no ražošanas noņemtos "RX-7" un "RX-8". Jaunā sporta auto prototips tiks parādīts 25.oktobrī, Tokijas autoizstādes ietvaros. Lasīt vairāk

 

420 Zs; vismaz 300 km/h - Super Golf uzsāk testus (+ foto) 15

Volkswagen izvedis Nirburgringas trasē kompaktā Golf visjaudīgāko modeli, kas iegūs 420 Zs motoru no Audi RS3 un tirgū nonāks, visticamāk, jau nākamgad. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti