BMW-1 sērija: vairāk sīkumu 20

15.maijs 2002 9:06

2004. gada sākumā sērijveida ražošanā tiks palaists pirmais BMW mazais auto. Sākotnēji tas būs pieejams 2 variantos: piecdurvju hečbeks un divdurvju kupeja. Minhenē pagaidām tiek apspriests jautājumus, vai šis auto tiks izlaists kā 3-durvju hečbeks, kabriolets vai pat rodsteris.

Neatkarīgi no tā, kas būs tālāk, pagaidām BMW 1-sērijas pārstāvis no paša sākuma atrodas īpašā stāvoklī starp pārējiem kompaktklases modeļiem. Atšķirībā no pārējiem priekšpiedziņas konkurentiem, mazulītis, BMW labākajās tradīcijās, palicis pie aizmugures piedziņas. Uz tā rēķina centrālais tunelis samazina platību pasažieriem un bagāžas nodalījumu, bet no dinamikas viedokļa tam ir pat savi plusi. Automobīlis ir saņēmis mantojumā arī dažas BMW 3-sērijas šasijas komponentes, ātrumkārbu un dzinēju, kas dos tam lielu ekonomiska auto potenciālu. Izstrādātāji paredzējuši šim auto Valvetronic četrcilindru dzinējus - 1.6, 1.8 un 2.0 litru apjomā. 1.6 litru dzinēja jauda būs 105 Zs. Pilnīgi pietiekami, lai nodrošinātu 1,150 kg vieglajam auto BMW tipisko temperamentu. Formāli Minhenes "mazulis" attīstās pēc sava scenārija, it kā stipri atšķiroties no pārējiem - lielākajiem priekšgājējiem. Tomēr pietiek tikai "uzmest aci", lai kļūtu skaidrs, ka tas ir BMW. Kā piemērs varētu būt pirmais "proves" auto - BMW CS1. Ja abstrahējas no tā, ka tam nav jumta, var pamanīt, kā izskatīsies pirmais sērijveida BMW1: pagarināts motora pārsegs, saīsināta aizmugure, lieli riteņi (18"). Jauns stila elements: spīguļojoša virsma. Atkarībā no tā, kādā leņķī un auto krīt gaisma, virsbūves līnijas izskatās vai nu izliektas vai ieliektas. CS1 salona dizains, atšķirībā no virsbūves dizaina, vēl nav galējais variants. CS1 ir tikai kā BMW 1-sērijas dizaina "uzvalks". BMW mazulis dos savam saimniekam daudz prieka no braukšanas. Vienkāršs nospiediens un "Start engine" pogas atdzīvinās tajā 1.8 litru 115 Zs dzinēju, kurš spēj ieskrieties līdz 200 km/h. Sekvenciālā ātrumkārba iekustinās mašīnu ātrāk, nekā to varētu izdarīt vadītājs ar "roku". Piekare šķiet "cieta", bet tas nerada diskomforta stāvokli - tikai palielina "sportiskumu". Pēc īpašas vēlēšanās piekari var arī "mīkstināt". iAuto//Autonews
 
Visi komentāri
 
23233. viesis 15.maijs 2002 11:31
0 0 Atbildēt

Jā! Izskatās super, man patīk. Gribētos ar tādu pabraukt.

23238. viesis 15.maijs 2002 11:41
0 0 Atbildēt

Labi ka vismaz viens ražotājs pieturās pie klasiskās piedziņas arī mazajā(nosacīti) klasē. Sen nav bijis mazs auto ar klasisko piedziņu (neskaitot šadu tādus labāk un sliktāk zināmus lielās kaimiņzemes izstrādājumus)

23243. viesis 15.maijs 2002 12:32
0 0 Atbildēt

BMW kaa vienmeer RULZZ !

Cerams, ka tunninga kantori piekjersies un ieliks arii 5 litriigu dzineeju shaadaa mazulii :)))

23261. viesis 15.maijs 2002 14:41
0 0 Atbildēt

Labais! Un kas pats svariigaakais - joprojaam ar pakaljpiedzinju. Uh, pie taas iisaas baazes kaifu kjert varees ne pa jokam!

Cart

23277. viesis 15.maijs 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Kas zin kas ir sekvenciālā ātrumkārba? Tas ir automāts?

23279. viesis 15.maijs 2002 16:25
0 0 Atbildēt

Stulbajiem bembistiem prieks?

23293. viesis 15.maijs 2002 19:04
0 0 Atbildēt

ne-e tas nav vis automaats

23300. viesis 15.maijs 2002 20:04
0 0 Atbildēt

besii laukaa tas ko autoruupnieki dara dzenoties peec peljnas

Letie Jaguaari uz Mondeo baazes, pilniigi neatschkjirigas videejaas klases auto, likaas ka BMW ir normaala marka, te nu bij, no saakua limuziini paartop par dublju (apvidus ) maschiinaam, tagat taisa priekch knauzuriem BMW!

Naakamais solis buutu Rolsroisa mazlitraazja ar diizelja dzineeju

23303. viesis 15.maijs 2002 20:53
0 0 Atbildēt

Shis izskataas peec BMW ebreju versijas ;)

Ekonomiska un ruuciens noteikti arii buus ar sakropljotu RRRR, kaa jau zhiidiem :)

besii aaraa ekonomiskas mazlitraazhas parodijas gniidaam un skopuljiem, kuri ekonome uz tualetes papiiru pat, nelokot to divreiz :))))

23307. viesis 15.maijs 2002 21:34
0 0 Atbildēt

Sekvenciālā kārba ir ātrumkārba kurai ātrumu pārslēģšana notiek secīgi, neizspiežot sajūgu. Sajūgs nepieciešams lai ieliktu 1. ātrumā ujn atpakaļgaitā. Galvenā priekšrocība - atrāka un vienkāršaka ātrumu pārslēgšana nenometot gāzi(ja uz augšu protams).

23346. viesis 16.maijs 2002 9:42
0 0 Atbildēt

Valodas pērle -"daudz prieka no braukšanas",daudz prieka no kakāšanas.Varbūt tomēr - daudz prieka kakajot no kalna.

23616. viesis 17.maijs 2002 21:24
0 0 Atbildēt

BMW nekaadi nespeej uzrazhot taadu mazu mashiiniiti, kas arii turpmaak paliktu maza:) Kas bija ar 3 seeriju? Saakumaa bija mazaas klases mashiina, kas veelaak paarveertaas videejaas klases mashiinaa. 1. seerija ir veelviens meegjinaajums atgriezties pie mazajaam mashiinaam, bet kur tas novediis? Ka tik ne pie taa pasha gala, kur agraak? Un ko tad vinji dariis? 1 ir robezhskaitlis, zemaak jau vairs nav kur.. nullto seeriju jau diez vai taisiis:) BMW tomeer labaak padodas videejas un lielas mashiinas taisiit(manupraat).

23617. viesis 17.maijs 2002 21:36
0 0 Atbildēt

BTW, tikko atkal uzmetu aci bildei un man tas mazais BMW atgaadinaaja diezgan pamatiigi saspiestu 7. seeriju. Optika, cik var redzeet, taa pati, ritenji arii gandriiz ielaaki par pashu mashiinu. Kaut gan varbuut tas tikai uz labu?

To:viesis 2002-05-15 20:53:46

Mazlitraazhas??? 1.6-2.0 taa NAV mazlitraazhas!!! Tas pirmkaart!

Ekonomiska... nu bija teikts, ka dos ekonomiskuma potenciaalu.

Un vispaar, kaapeec gan mashiina nevareetu buut ekonomiska, nezaudeejot jaudu??? Paskaties, lielais 7. BMW arii rij mazliet paari 10L(ja nemaldos) un prieksh 4.5L motora tas ir ljoti pat ekonomiski, vai tad uzreiz tai mashiinai ir jaabuut sliktai?

Es domaaju, prieksh viesiisha vislabaak dereetu kaads vecais amerikaanju auto, kuram tad visu dienu tad vareetu to vien dariit, kaa liet benziinu baakaa.

Viss.

25475. viesis 31.maijs 2002 10:22
0 0 Atbildēt

Īstenībā labais autiņš cilvēkiem, kam patīk arī mazauto :)

Par to klasiku un dizainu ir prieks.

ja kādreiz pirkšu jaunu autiņu, tad varētu būt, ka tas būs tieši šis.

35193. viesis 20.augusts 2002 18:19
0 0 Atbildēt

viesis kursh runaa par skopuljiem utt galiigi ir iebraucis auzaas, jo shis BMW, sekojot labaakajaam tradiicijaam, domaaju ka buus stabili daargaakais savaa klasee, un aizmugureejaa piedzinja vien nav no leetaakajiem mezgliem (taadeelj jau ir sastopami tik maz mazauto ar shaadu risinaajumu).

35202. viesis 20.augusts 2002 19:54
0 0 Atbildēt

8-}

41097. viesis 27.septembris 2002 23:37
0 0 Atbildēt

76673. viesis 5.maijs 2003 9:32
0 0 Atbildēt

suki

110001. viesis 5.janvāris 2004 20:28
0 0 Atbildēt

kruto

113116. viesis 31.janvāris 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr nav ko piebils.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadursme ar sniega tīrīšanas tehniku (+ video) 19

"Lexus 350" vadītājs nav gatavs sniega tīrītāja manevram, tādēļ piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

papildināts: Jūrmalā autovadītājs uz regulējamas pārejas uzbrauca bērnam, par luksofora gaismu nav 100% informācijas (+ VIDEO) 31

Šodien (22.11.2017) Jūrmalā, Dubultos, uz regulējamas gājēju pārejas vadītājs ar "Lexus" markas spēkratu uzbraucis 13 gadus vecam (pēc nepārbaudītas informācijas) bērnam. Lasīt vairāk

 

Bremzēšana ar pārnesumiem: par un pret (+ video) 24

Bremzēšana ar pārnesumiem: TV raidījums "Zebra" eksperimentē, pārbauda šī paņēmiena efektivitāti un secina kad un vai vispār to ir vērts pielietot. Lasīt vairāk

 

Fantastika! - "Tesla" kravinieka iespaidīgais ieskrējiens uzņemts video (+ video) 5

"Tesla" kravas auto (no 2019.g.) apveltīts ar iespaidīgu dinamiku. Ja kāds šaubās, lai noskatās video! Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti