Rallijā «Cēsis 2007» turpināsies cīņa par vadību

12.jūnijs 2007 11:20

Pavisam nesen RAMI R-evolution Racing ekipāžas svinēja izcīnītās godalgotās vietas rallijā „TALSI 2007”, bet nu ir pienācis laiks doties uz Cēsu pusi, lai startētu rallijā „Cēsis 2007”.

Sportistiem šogad rallijā „Cēsis 2007” būs jāpārvar labi zināmais Kārļu ātrumposms, jārāda brauktprasme daudzajiem skatītājiem Cēsu pilsētas ielās, jāpieveic straujie un viltīgie līkumi, jālido ātrajos tramplīnos un jānobrauc maratona cienīgs ātrumposmu trio, kas gaidāms rallija otrās dienas maršrutā. Rallijam „Cēsis 2007” pieteikušās visas trīs RAMI R-evolution Racing komandas ekipāžas A.Egle/N.Aizkalns (Mitsubishi EVO 9 N4), M.Mežaks/A.Ronis (Mitsubishi EVO 9 N4) un A.Priednieks/J.Kirkovalds (Mitsubishi EVO 7 A+).

Laiku starp ralliju „TALSI” un gaidāmo ralliju „Cēsis” ekipāžas gatavoja rallija mašīnas, lai rezultāts Cēsu rallija finišā būtu pavisam labs un iepriecinošs. Rallijā „TALSI” ātrumkārbas defekta dēļ no turpmākās cīņas izstājās ekipāža M.Mežaks/A.Ronis. Šis defekts tagad ir novērsts un sportisti gatavi cīņai, lai mājās varētu atgriezties ar izcīnītiem punktiem N4 grupas ieskaitē.



Aivja Egles komentārs pirms gaidāmā rallija: „Pavisam noteikti esam gatavi cīņai. Svarīgs būs katrs izcīnītais punkts, kas sezonas beigās varētu izšķirt N4 čempiona titulu. Uzdevums nebūs viegls, jo gaidāmais rallijs būs īsts pārbaudījums gan mums, gan tehnikai. Esam veikuši nelielus uzlabojumus sporta mašīnai. Ja būtu iespējams regulēt laika apstākļus, tad man vislabāk patiktu, ja trase būtu mitra. Braukšana līdz ar to nekļūtu vieglāka, bet labāk ir bez putekļiem nekā ar tiem.”

RAMI R-evolution Racing ekipāžas A.Egle/N.Aizkalns galvenie konkurenti rallijā „Cēsis” būs J.Vorobjovs/G.Ervalds un A.Neikšāns/P.Dzirkals. LRČ kopvērtējumā visas trīs ekipāžas šķir tikai 3 punkti. Tā ekipāža no šī trijnieka, kas ieņems visaugstāko vietu, izvirzīsies čempionāta vadībā. Tomēr, piedalīsies arī daudzi spēcīgi konkurenti gan no Latvijas, gan ārzemēm, tāpēc uzdevums nebūs viegls.

Tiekamies trasē!

Komandu atbalsta: Ramirent, Ramiteh, Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom Technology (iepriekš-MicroLink Latvia), TietoEnator, Telia Latvija, DnB Nord Līzings u.c.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti