Vadošajiem F1 čempioniem 2007.gada sezona ir nesusi pārmaiņas. Pirmkārt, sīvā cīņa par 2006.gada titulu novēloja R27 automobiļa izstrādi un vēlāk komandai vajadzēja rēķināties ar sarežģīto plānu un pielāgoties jaunajām Bridgestone riepām.
Šis darbs tagad ir paveikts un, lai arī nebūs viegli panākt sezonas laikā iekavēto, komanda ir labi izveidota, lai 2008.gadā atkal sasniegtu augstus rezultātus.Jūlija beigās komanda pieteica 50 miljonu dolāru tehnoloģijas ieguldījumu programmu. Šīs jaunās ieguldījumu programmas labākais paraugs būs ar datoru vadāms plūstošās dinamikas analīzes centrs. Šis instruments, kas kļūs par vienu no simts lielākajām pasaules simulācijas darbnīcām, tiks izmantots, lai izstrādātu CFD (Datorizētās Plūstošās Dinamikas) tehnoloģiju, nodrošinot Renault F1 komandas palikšanu trases konkurencē arī turpmākajos gados. FIA Formula 1 vīzija paredz, ka CFD varētu labvēlīgi ietekmēt arī visu autobūves industriju un sabiedrību kopumā.
Pēc Beļģijas Grand Prix 2007.gadā ING Renault F1 komanda ir trešā Konstruktoru Čempionātā ar 39 punktiem. 2008.gadā ir gaidāmi labāki rezultāti.
„World Series by Renault” sacīkstes savā trešajā sezonā turpina baudīt aizvien pieaugošu popularitāti
WSR pasākumi, kas apvieno augstākās klases autosportu un skatītājiem paredzētas aktivitātes, pirmajās trīs sezonas sacīkstēs (Zolderā, Nirburgringā un Budapeštā) ir piesaistījuši 325,000 skatītāju auditoriju. Šī ideja ir izrādījusies ļoti veiksmīga. Trasē ir daudz ko redzēt, jo notiek trīs starptautiskas sacīkstes, ING Renault F1 komandas demonstrējumi un Renault Mantojums. Arēnā notiek arī dažādas tematiskas atrakcijas, kas atspoguļo Renault unikālo aizraušanos ar automobiļiem, kā arī koncerti plašākai auditorijai, ne tikai autosporta entuziastiem. Sacīkstes ir pieejamas jebkuram, kurš kādā no Renault saloniem bez maksas paņēmis ielūgumu.
2005.gadā atklātā „World Series by Renault” ideja ir nepieredzēts gadījums Eiropā. Tā apvieno augstas kvalitātes sacīkstes ar plašu pasākumu klāstu, kas piemērots ne tikai auto sporta mīļotājiem, bet arī plašākai auditorijai. Šo 100% Renault nedēļas nogales sacīkšu centrā ir trīs sacīkstes no spēcīgi konkurējošiem starptautiskiem pasaules čempionātiem. Galvenais notikums ir World Series Formula Renault 3.5, kurā trīsdesmit jauni piloti, tiecoties pēc dalības Formula 1 čempionātā, sacenšas identiskos 425ZS vienvietīgos sacīkšu automobiļos. Lielākā daļa šo dalībnieku ir no World Series priekšsacīkstēm Eurocup Formula Renault 2.0. Šajās sacīkstēs izmantotā automašīna ir tas pats modelis, kurā pirmās pilota iemaņas guva piloti Lūiss Hamiltons (Lewis Hamilton), Kimi Raikonens (Kimi Raikkonen) un Felipe Massa (Felipe Massa). Visbeidzot, šīs sacīkstes tiek asociētas ar Renault zīmolu Eurocup Mégane Trophy, kas ietver ap divdesmit dažādas izcelsmes pilotus.
Sacīkšu starplaikos darbība uz trases turpinās, jo notiek ING Renault F1 komandas demonstrējumi un retro automobiļu parādes dažādos jubilejas pasākumos, piemēram, trīsdesmitajā gadadienā kopš Renault piedalās Formula 1 un International Gordini Revival ceļojumā pa atmiņu taku līdz R8 Gordini kausa dienām!
Pasākumi arēnā ir noorganizēti tāpat kā citos tematiskajos parkos. Ir trīs galvenās tēmas: Sports, Ģimene un Jauninājumi un Tehnoloģijas. Atrakcijās iekļautas dizaineru demonstrējumi, pitstopu izaicinājumi, braukšanas simulācija, ceļu drošības semināri, Renault izstādes, koncerti, karuseļi, utt. Šie pasākumi ir pieejami katram, kurš Renault vai tā partneru salonā paņēmis bezmaksas ielūgumu.
World Series Formula Renault 3.5 lūkojas Formula 1 virzienā
Visprestižākā sacīkšu šova kategorija ir World Series Formula Renault 3.5, kura piedalās braucēji, kas vēlas pārspēt 2005.gada čempionu Robertu Kubicu (Robert Kubica) un piekļūt soli tuvāk Formula 1. Viņu automobiļi ir aprīkoti ar 425ZS V6 dzinējiem. Vācu pilots Sebastians Fetels (Sebastian Vettel) šobrīd ir kopvērtējuma līderis, taču arī Renault Pilotu Attīstības programmas braucējs Bens Hanlijs (Ben Hanley) sacenšas šajā kategorijā.
2008.gadā tiks izmantots jauns Formula Renault 3.5 automobilis. Jaunajai šasijai, kuras iedvesmas avots ir Renault F1 R27 automobilis, jaudu piešķirs 500ZS V6 mainīgās degvielas dzinējs.
Eurocup Formula Renault 2.0 audzina nākotnes čempionus
Formula Renault 2.0 ir īpaši radīts treniņu automobilis jauniem pilotiem, kas izgājuši savu attīstības posmu kartingu pasaulē. Tas ir vispārdotākais vienvietīgais automobilis pasaulē, jo kopš 2000.gada ir nopirktas vairāk kā 700 tā vienības. Eurocup patiešām ir savas kategorijas pasaules čempionāts, kurā piedalās piloti no katra kontinenta. Deviņi no 38 sacīkšu braucējiem ir izgājuši F1 komandu izveidotās treniņprogrammas.
Eurocup Mégane Trophy – iespaidīgas un aizraujošas sacīkstes
Mégane Trophy sporta automobilis ar 330ZS V6 dzinēju, kura dizaineri raduši iedvesmu DTM, ir neapšaubāms pūļa favorīts. Mazajās izturības sacīkstēs novērojamie straujie apdzīšanas manevri un zibenīgi ātrie pitstopi var būt pat ļoti aizraujoši!
20.-21.oktobrī: Eštorilā (Portugāle)
27.-28. oktobrī: Barselonā (Spānija).