Jaunais Kangoo Express: ērts, praktisks un daudzpusīgs auto 10

3.decembris 2007 13:18

Kopš 1997.gada, kad pirmoreiz apgrozībā tika laists Renault Kangoo, pārdoti vairāk kā 1 300 000 šī modeļa auto. Jaunā Kangoo saimes jaunpienācēja Kangoo Express galvenās priekšrocības ir tā dizaina, komforta, praktiskuma un ekoloģijas prasības, un tas ir nozīmīgs ieguldījums profesionāļu nodrošināšanā ar ērtu, ekonomisku un uzticamu minivenu.

Moderns un funkcionāls dizains

Jaunā Kangoo Express dizains ir moderns un izteiksmīgs, tas ietver pamanāmu, īsu un spēcīgu priekšgalu, kas padara salonu plašāku un atklāj praktisku kravas telpu. Turklāt platais, uz priekšu izliektais minivenu stila vējstikls nodrošina pietiekamu gaismas daudzumu salonā. Pateicoties vairākām funkcijām un instrumentiem, kas parasti nav sastopami šajā segmentā, Renault automobiļa iekšienē ir licis uzsvaru uz plašumu, komfortu un praktiskumu.



Augstais sēdekļa novietojums nodrošina plašu skatu uz ceļu un ir lieliski piemērots instrumentu panelī iebūvētajam ātrumu pārslēgam, tādējādi nodrošinot pasažieru auto standarta braukšanas komfortu. Jaunais Kangoo Express ir aprīkots ar vairākiem praktiskiem glabāšanas risinājumiem, ieskaitot instrumentu paneļa glabātuvi A4 izmēra dokumentiem, griestu bagāžas nodalījumu un 15 litru lielu aizveramu cimdu nodalījumu (atkarībā no versijas). Multimediju un Bluetooth savienojamība padara jauno Kangoo Express par ērtu pārvietojamu biroju.

Jaunā Kangoo Express garums ir 4,21 m ieskaitot 2,70 m garo riteņu bāzi un ļoti īsas pārkares. Tā lielie kopējie izmēri, īsais motora pārsegs un vējstikla uz priekšu izliektais stāvoklis sniedz plašu telpu salonā, neierobežojot kravas pārvadāšanas kapacitāti. Slīdošās sānu durvis (atkarībā no versijas), pateicoties ledusskapjiem līdzīgiem rokturiem, ir atveramas bez pūlēm, savukārt nostiprinātās riteņu arkas un sānu līnijas pazeminājums nodrošina pludenākas līnijas. Jaunais Kangoo Express platums ir 1,83 m (par 16 cm vairāk, salīdzinot ar tā priekšteci). Aizmugurējās eņģu durvis robežojas ar vertikāliem aizmugurējo lukturi blokiem, kas ietver virziena rādītājus, gabarītgaismas, bremžu gaismas, aizmugures miglas lukturi un atpakaļgaitas signālu. Īpaša uzmanība ir tikusi pievērsta atveramo paneļu dizainam, lai nodrošinātu iespējami plašāku piekļuvi
.
Kopš tā laišanas klajā jaunais Kangoo Express būs pieejams trīs aprīkojuma līmeņos: Générique, Confort un Grand Confort. Visas trīs versijas ietver tumšas kokogles augšējo paneli, kas kontrastē ar vidēji izteiksmīgu pelēku paneļa apakšējo daļu. Ir pieejams arī plašs izvēles komplektu klāsts.

Viena no priekšorcībām – ietilpība

Jaunā Kangoo Express izmēri (garums: 4,21 m; platums: 1,83 m; augstums: no 1,81 m līdz 1,84 m atkarībā no versijas) nodrošina lielu kravas kapacitāti 3 kubikmetru apmērā (salīdzinot ar Kangoo Express 2,75 kubikmetriem), 1,73 m kravas garumu (par 6 cm vairāk nekā Kangoo Express) un 1,21 m platumu starp riteņu arkām, kas ļauj pārvadāt eiropaliktņus. Tā spēcīgās aizmugures durvis uz eņģēm ir izveidotas intensīvai lietošanai. Atverot tās 90° leņķī, īpaša sistēma tās notur vietā un neļauj stipram vējam tās aizcirst ciet. Rokturis, kas novietots durvju iekšienē, iedarbina mehānismu un atļauj tās atvērt līdz pat 180° leņķim. Atkarībā no aprīkojuma līmeņa un versijas, salonu no kravas nodalījuma atdala divas aizsargredeles, kustināma tīklveida starpsiena vai pilnīga starpsiena. Pārvadājamās kravas svars jaunajā Kangoo Express var būt līdz pat 800 kg (atkarībā no versijas).

Uzlabotai modularitātei un kravnesībai jaunais Kangoo Express ir pieejams ar nolokāmu pasažiera sēdekli (pēc izvēles). Kad šis sēdeklis ir nolokāms, maksimāla kravas kapacitāte palielinās līdz 3,5 kubikmetriem, bet maksimālais kravas garums palielinās līdz 2,50 m. Turklāt ir iespējams pasūtīt automobili arī bez pasažiera sēdekļa, tādējādi palielinot maksimālo kravas kapacitāti līdz 3,6 kubikmetriem un maksimālo kravas garumu līdz 2,92 m.

Jaudīgu, ekonomisku un videi draudzīgu dzinēju klāsts

Jaunais Kangoo Express uzsver arī savu sniegumu un tajā ir iespējama izvēle starp ekonomiskiem, videi draudzīgiem dzinējiem, kuriem nav dārga ekspluatācija. Šajā klāstā uz 1,5 dCi bloka pamata pieejami trīs dīzeļa dzinēji ar trim dažādām jaudas versijām (70ZS, 85ZS un 105ZS), kā arī divi benzīna dzinēji (1,6 8V 90ZS un 1,6 16V 105ZS). Aprīkojumā ar 85ZS dīzeļa dzinēja versiju jaunais Kangoo Express jauktajā ciklā patērē tikai 5,2 litrus/100 km, kas ir pielīdzināms 137g CO2 emisijām uz vienu kilometru. Abas pirmās 1,5 dCi versijas emitē mazāk nekā 140 g CO2 uz vienu kilometru, padarot to atbilstošu Renault eco² plānam, turklāt jaudīgāko dzinēju iespējams aprīkot ar daļiņu filtru.

Vislabākais drošības aprīkojums un dinamiska vadāmība

Jaunā Kangoo Express snieguma līmenis ir kas neredzēts komerciālo automobiļu segmentā, jo šī automobiļa pamatā ir tāda pati ritošā daļa kā Scénic modelim, kurš jau ilgu laiku atpakaļ ir atzīts tā dinamiskā snieguma, komforta un drošības dēļ. Tā 2,70 m garā riteņu bāze nodrošina līdzsvarotu un drošu vadāmību. Atkarībā no automobiļa versijas un tirgus, jaunais Kangoo Express ir aprīkots arī ar vairākām vadītāja atbalsta sistēmām, kas parasti rada asociācijas ar pasažieru automobiļiem (kruīza kontrole/ātruma ierobežotājs, aizmugurējais parkošanās sensors, automātiskie lukturi un vējstikla tīrītāja ieslēgšanās).

Tā aktīvās un pasīvās drošības aprīkojums pārsniedz komerciālo automobiļu standartu, jo vairāk atgādina ģimenes sedana iekārtojumu. Šīs sistēmas iekļauj jaunākās paaudzes ABS, kā arī MSR dzinēja griezes momenta manuālo regulāciju un Avārijas Bremžu Atbalstu (EBA). Jauno Kangoo Express var pasūtīt arī ar ESP, CSV stūres pastiprinātāju un ASR slīdamības kontroli.

Jaunais Kangoo Express var lepoties ar 40 metru apstāšanās distanci, kas ir labākā visā tirgū (mērījums veikts pēc 10 secīgām bremzēšanas reizēm no 100 km/h līdz nullei).

Jaunā Kangoo Express salons ir radīts, lai nodrošinātu maksimālu visu pasažieru drošību, ietverot vadītāja puses gaisa spilvenu, drošības jostu priekšspriegotājus ar svara ierobežotājiem un pretizslīdēšanas izcilni uz sēdekļiem (izņemot nolokāmai priekšējai pasažiera vietai). Pasažiera puses gaisa spilvens un vadītāja puses krūšu kurvja aizsardzības gaisa spilveni ir pieejami pēc izvēles.

Neskatoties uz tā garo jauno īpašību sarakstu, jaunais Kangoo Express klāsts būs pieejams par cenām, kas būs ļoti līdzīgas šī brīža Kangoo piedāvājumam.
 
Visi komentāri
 
248262. viesis 3.decembris 2007 14:10
0 0 Atbildēt

Labs sievasmātei vai namamātei - auto, ar ko vest bērnus uz bērnudārzu un braukt uz lielveikaliem pēc iepirkumiem. Noderēs arī saimnieciskajā sektorā strādājošajiem un vetārstiem.

248264. viesis 3.decembris 2007 14:30
0 0 Atbildēt

urrrā, beidzot Yonās tiks pie feislifta :D:D:D

p.n.

toč nezināju, ka eiropas kangās vēl joprojām stutē iekšā 1.6 8v

248270. viesis 3.decembris 2007 15:36
0 0 Atbildēt

Patreiz jaunākajai paaudzei ir arī 1.2 16V :) :)

248284. viesis 3.decembris 2007 18:10
0 0 Atbildēt

labi nodereetu- IeM AM un EM darboniem... :D

248285. viesis 3.decembris 2007 18:12
0 0 Atbildēt

un neviena sbildes tuvumā.... :D

248298. viesis 3.decembris 2007 22:17
0 0 Atbildēt

neerta mashiina - leekaa kaa sienaazis pa celju. brauc kaa autobusaa.

248300. viesis 3.decembris 2007 22:48
0 0 Atbildēt
248304. viesis 4.decembris 2007 8:14
0 0 Atbildēt
248350. viesis 4.decembris 2007 16:45
0 0 Atbildēt

Ledusskapim līdzīgi durvju rokturi....

:D:D:D:D:D:D:D:D

nu psec, kurš endzelīns šito rakstīja?

248362. viesis 4.decembris 2007 21:55
0 0 Atbildēt

Krievi šādus durvju rokturus raksturo kā "pod jesķestvennij hvat",t.i.,roka dabiski grābj pēc ledusskapja....

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 3

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Par braukšanu ar 174 kilometriem stundā auto īpašniekam piemēros 360 eiro sodu 8

Valsts policijas (VP) pārvietojamais fotoradars pagājušā svētdienā konstatējis automašīnu, kas traukusies ar 174 kilometru stundā lielu ātrumu, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Ceļa remontdarbus kavē būvuzraugu trūkums (+ VIDEO) 1

Vispirms -- par, jāteic, pēdējā laika skaļāko kriminālprocesu, kas skar Valsts ieņēmuma dienesta spici. Šobrīd ir aizdomas, ka VID amatpersonas apmaiņā pret kukuļiem gadiem ilgi palīdzējušas uzņēmējiem apzagt valsts budžetu. Lasīt vairāk

 

Hyundai Kona Elektro – korejiešu otrais “elektriķis” startē no 34 000 eiro (+ FOTO) 2

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai atklājis sava otrā elektriskās piedziņas modeļa – krosovera Kona Elektro cenu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti