Latvijas bērni ir iemīļojuši Šoferi Ķepaini!

 

Foto: Publicitātes attēls

Autoklubs LAMB | 13.jūnijs 2017 13:04

Kopš 22. maija, kad ceļu pie bērniem Latvijā uzsāka satiksmes drošības spēles „Šoferis Ķepainis” aplikācija, ar to iepazinušies jau gandrīz 10 tūkstoši satiksmes dalībnieku, no kuriem ievērojama daļa aplikāciju ir lejuplādējusi un ikdienā to spēlē.

Kopumā uzrunātie bērni un vecāki, viņu vidū arī LAMB biedri, ir pozitīvi novērtējuši spēles piedāvātās iespējas – izklaidējošā un aizraujošā veidā izskaidrot un pierādīt, cik svarīgi ir ievērot satiksmes noteikumus un kādas nepatīkamas un pat traģiskas sekas var būt nevīžīgai attieksmei pret drošību uz ceļa http://soferis-kepainis.lv/.

Ar Šofera Ķepaiņa vadīto virtuālo autobusu bērni var braukt gan mājās, gan citā piemērotā vietā un laikā, tomēr īpaši interesanta spēle ir automašīnā reāla brauciena laikā. Ar GPS palīdzību jaunā pasažiera telefonā vai planšetdatorā nonāk informācija par automašīnas braukšanas ātrumu, un, tikko spēkrats pārsniedz atļautā ātruma robežas, spēle signalizē, un bērns var aicināt pie stūres sēdošo tēti vai mammu samazināt ātrumu. Ja auto reālajā dzīvē turpina ceļu ar palielinātu ātrumu, bērna spēles laikā virtuālajā vidē notiek satiksmes negadījums - Šoferis Ķepainis avarē. Spēle dod iespēju pašam bērnam dzīvē izprast, kas ir ātruma pārsniegšana un kādas tai var būt sekas, kā arī stiprināt satiksmes drošību uz ceļa, jo vecāki visdrīzāk paklausītu bērna aicinājumam un samazinātu ātrumu. Astoņgadīgā Kārļa tētis, kurš ir LAMB biedrs, atzina, ka dēls, spēlējot aplikāciju, jau vairākas reizes aicinājis samazināt ātrumu, un nu, spiežot gāzes pedāli, tētis pie stūres ir uzmanīgāks.

Spēles aplikāciju latviešu valodā ar nosaukumu „Šoferis Ķepainis” joprojām ir iespējams lejuplādēt vietnē „App store” un „Google Play”. Pateicoties FIA un Rumāņu autokluba atbalstam, to izstrādāja un jau spēlē bērni Rumānijā, Portugālē, šobrīd uzsāk spēlēt Latvijā, bet drīzumā Šoferis Ķepainis nokļūs pat Austrālijā un citās pasaules valstīs. Spēles aplikācijas pielāgošanu Latvijā atbalstīja LTAB/OCTA.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti