Volkswagen uz Ņujorkas izstādi ved jaunu pikapu 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.marts 2018 12:00

Marta beigās gaidāmajā Ņujorkas autoizstādē Volkswagen izrādīs jaunu vidējā izmēra pikapu, kas izgatavots uz septiņvietīgā krosovera Atlas (Teramont) bāzes. Ziemeļamerikas tirgū tas konkurēs ar Chevrolet Colorado, Toyota Tacoma, Ford Ranger un Honda Ridgeline.

Ņujorkas izstādē tiks prezentēts koncepta modelis, taču pikapa sērijveida ražošana Tenesijas štatā varētu sākties jau vistuvākajā laikā.

Volkswagen jaunums paredzēts galvenokārt ASV un Kanādas tirgum, taču tas var nonākt arī citur, piemēram, Krievijā, kur tiek piedāvāts arī apvidus auto Teramont.

Krievijas tirgū Teramont var nopirkt ar divlitru četrcilindru turbo motoru, kas attīsta 220 Zs vai 3,6 litru sešcilindru agregātu, kas attīsta 280 Zs. Abas ir pilnpiedziņas versijas un tiek komplektētas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Ņujorkas izstādē debitēs vēl viens Volkswagen jaunums – jau pieminētā Atlas krosovera piecvietīgais modelis.

 
Visi komentāri
 
jucis 27.marts 2018 12:12
2 2 Atbildēt

nezinu gan vai tadu pirksu, kaiminu Zakim bija ford scorpio ar automatu un pec 20 gadu lietosanas saplisa

ezis71 27.marts 2018 17:14
3 0 Atbildēt

Ziņa veca kā pasaule,iAuto kārtējo reizi nobremzēja.Čaļi no DRIVE.RU šo auto jau notestēja 11 mēnešus atpakaļ.

core 28.marts 2018 13:26
1 1 Atbildēt

Neredzēju tajā video nevienu pikapu.

ezis71 30.marts 2018 21:49
0 0 Atbildēt

Bet es titulbildē neredzēju nevienu pikapu.

viencexperc 27.marts 2018 18:35
6 4 Atbildēt

Apskaidrošu, kāpēc VW NEPĒRK ASV.

ja visā pasaulē VW pārdeva tik un tik miljonus, tad ASV tikai 300 000. Tas nav mans izdomājums. Ja neticat, palasiet biznesa izdevumus un rakstus.

1) kvalitāte. Vw nav tas uzticamākais auto. dažus gadus atpakaļ VW bija daudz problēmu ar elektriku. Zombētiem eiropiešiem VW faniem tas nebija ievērots, bet kontinenta otrā pusē to ievēroja. Tagad situācija NEDAUDZ uzlabojās, bet dīzeļgeitas skandāls atkal ietekmēja VW zīmolu.

2) Cena. Vw sevi pozicionē kā konkurentu ford, toyotai un hondai, bet viņi iekļauj dārgas ( nevajadzīgas) lietas pat lētos modeļos. Tāpēc kļūst dārgāki par konkurentiem. Ar prēmiumu arī nekonkurē, bet tautas klasē pārāk dārgs.

kā raksta " us insider" vw ir iestrēdzis šaurā nišā.

3. "Nepareizie auto".

Asv katrs piektais pārdotais auto ir kompaktais krosovers. Vw piedāvā tiguanu. Jā. Asv tas skaitās KOMPAKTAIS. Konkurenti ir rav4, crv. ford escape.

Vw nekonkurē ne ar vienu no šiem. Gan veiktspējā, gan aprīkojumā, gan cenā.

Kā dārga lauksaimniecības tehnika var kontrolēt ar auto? Sedanos vw passats zaudē konkurentiem, tajās pašās lietās. Lielo suv, lielo pikapu viņiem nav.

Crv notirgo 160 000, rav 4 - 165 000, tiguans 20 000.

4. Tirgus.

Tagad vw asv ir jācīnās ar daudz vairāk konkurentiem - detroitas trīnieku ( ford, gm, kraisler), japāņiem, korejiešiem. Tagad nāk iekšā pat ķīnieši.

.....

Tad kas būs šitais pikaps? Tāds pats ņedaprēmiums? Spainis ar prēmiuma podziņām?

Reputācija vw ir cietusi. Un šis konkurēs ar colorādo? Tacomu? Redžlainu?

Nesmīdiniet. Pikapus pērk darbam, sūdus vadāt. Ko varēs vadāt ar to vw? Prēmium sūdus? Sūdus no bagātnieku mājām?

Asv ir prēmium pikapi. Ar tiem šis sūds arī nekonkurēs.

eidis 28.marts 2018 10:32
0 1 Atbildēt

Vispār tos dīzeļus viņi bija iepozicionējuši kā zaļos pirkstiņus. T.i. tas pats Prīmuss, tikai lētāk.

Nu un visi ņēma ļaunā. Jo:

1. Visi Japānas autoražotāji auto USA tirgum ražo USA. VW nē. Līdz ar to lokāli VW ir "nedraudzīga" ražotāja birka. Jo nodokļi, algas un blakus izdevumi nepaliek USA.

2. Mēģinājums pakāpties uz "zaļo" ražotāju kakla, ekspluatējot to pašu dīzeli, kas pirms tam bija "jaudīgs", " ekonomisks" utt, tika novērtēta kā pārējo darboņu centienu zagšana. Ņēma ļaunā. Un šis IMO lielā mērā ir iemesls dīzeļgeitai

Karlis 28.marts 2018 20:45
0 2 Atbildēt

Es paskaidrošu vienā teikuma:

Amīši vnk nevar to auto atlauties, fakts!

HE 29.marts 2018 10:43
0 0 Atbildēt

Tautas vāgis tiešām ir palicis par nekvalitatīvu un dārgu skrūvju spaini, kurš paredzēts tikai garantijas laikam, nu jau paši vācieši negrib ļaut braukt pilsētās ar saviem smirdošajiem dīzeļiem.

ezis71 30.marts 2018 21:56
0 0 Atbildēt

VW ēra beidzās tāpat kā ar Hitleru,gribēja visu pasauli bet beigās apdirsās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 2

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO) 2

No šīgada Škoda jaunumiem mūsu tirgum svarīgākais ir jaunais Kodiaq. TV Autoziņas devās uz Spāniju, lai tuvāk iepazītos ar lielākā Škodas krosovera otro izlaidumu. Lasīt vairāk

 

Audi Q6L e-tron – Ķīnā ražots, Ķīnas tirgum (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Vācijas autobūves uzņēmums Audi nodemonstrējis Audi Q6L e-tron – globāļā tirgus modeļa Q6 e-tron pagarināto modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 8

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti