Apstrīd CSDD iepirkumu par elektromobiļu uzlādes staciju tīkla izveidi Latvijā 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 6.februāris 2017 10:25

Apstrīdēts Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) iepirkums par elektromobiļu ātrās uzlādes staciju piegādi, montāžu un uzturēšanu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Sūdzību iepirkumā iesniegusi SIA ''e-Mobility network'', un CSDD pagarinājusi pieteikšanos konkursā no 1.februāra līdz 27.februārim. Iepirkumā iesniegtās sūdzības izskatīšanas termiņu IUB vēl nav noteicis.

Kā ziņots, ar CSDD iepirkumu par 70 elektromobiļu ātrās uzlādes staciju piegādi, montāžu un uzturēšanu decembra vidū iepazinās valdība. Iepirkums tiek īstenots Eiropas reģionālās attīstības fonda projektā ''Elektrotransportlīdzekļu uzlādes infrastruktūras izveidošana''. Plānotais līguma darbības termiņš - pieci gadi, kas tostarp ietver iekārtu uzturēšanu.

Pirmās stacijas varētu parādīties ne agrāk kā 2017.gada 1.septembrī. Vienlaikus pasūtītājs patur tiesības staciju skaitu samazināt par septiņām.

Atbilstoši nosacījumiem elektromobiļu ātrās uzlādes stacija paredzēta elektromobiļu gaitas akumulatoru uzlādei. Iekārta nodrošina divus līdzstrāvas uzlādes veidus ar CCS (Combo 2) un ''CHAdeMO'' tipa kontaktdakšām un vismaz vienu maiņstrāvas 43 kilovatu uzlādi ar ''Type2'' tipa kontaktdakšu. Lietotāju identifikācijai tiek izmantotas radiofrekfences identifikācijas kartes, izmantojot iekārtā iebūvētu RFID lasītāju.

Iekārtas tiek pieslēgtas uzlādes tīkla vadības sistēmai, izmantojot vienota atvērtā tipa standarta OCPP (vismaz OCPP 1,5 vai jaunāka versija) komunikācijas protokolu. Iekārtas iekšējā atmiņā (whitelist) paredzēta datu uzglabāšanas iespēja, lai nodrošinātu klientu autorizāciju un uzlādi interneta sakaru pārrāvuma gadījumā. Pieslēgums interneta tīklam tiek nodrošināts ar ''Ethernet'' vai vismaz 3G savienojuma palīdzību.

Iekārtas uzlādes kabeļu garumam jābūt vismaz trīs metri, lai nodrošinātu brīvu savienošanu ar transportlīdzekli jebkurā no divām pie iekārtas esošajām standarta izmēra stāvvietām. Iekārtai jānodrošina darbība apkārtējās vides temperatūras robežās no -25°C līdz +45°C.

 
Visi komentāri
 
gunbox 6.februāris 2017 12:33
0 3 Atbildēt

-25°C ?

Kas tā tāda par temperatūru? LV cikliski ir uzsitis -33°C. Tātad nodrošinājumam jābūt līdz -35°C kā minimums.

Kanibaals 6.februāris 2017 14:53
2 0 Atbildēt

Tas laikam domāts, ka pie -25°C ar elektroauto neviens nebrauks, jo strauji samazinās nobraukums, lai gan reāli tieši pie mīnusiem vajag ātro lādētāju.

?? 6.februāris 2017 14:53
5 0 Atbildēt

Vai Latvijā ir kāds projekts, kas izticis bez apstrīdēšanas?

experc 7.februāris 2017 6:30
2 0 Atbildēt

pagaidām Latvijā elektromobīļu iegādei ir vairāk mīnusi, nekā plusi. Pirmkārt, nav pieejami normāli. Jo nafig vajadzīgs tāds elektromobīlis, ar kuru nevar aizbraukt no Rīgas līdz Daugavpilij, nemaz nerunājot par atpakaļceļu. Vai braukt no Rīgas līdz Siguldai un tad nervozēt - pietiks strāva atpakaļceļam, vai nē.

otrkārt - ja auto nevarēs izmantot -25, tad kas tā par herņu???? Tad vajag tik un tā otru auto.

treškārt - mazs uzlāžu tīkls.

Kanibaals 9.februāris 2017 9:50
0 0 Atbildēt

Šogad vairāki autoražotāji solās beidzot palaist EV auto, kas neizskatās pēc kropļa. Bet cik tev bieži vajag no Rīgas līdz Daugavpilij? Jā protams, kā vienīgais auto ģimenē ne visai der, bet tieši mazais uzlāžu iekārtu tīkls(plus vēl tās pa vienai atbirst) ir apburtais loks, lai elektroauto ieviestu. Bet te jau atkal CSDD mafija grib savu kumosu.

elektromobilis 25.februāris 2017 19:46
0 0 Atbildēt

pagaidām jau 100 000 km garuma esmu izticis ar savu elektrovadu 45 km garuma , kas man ļāvis atgriezties pie savas uzlādes stacijas, lasi 16 A drošas rozetes jau 5 gadu garuma! Bet vakar TC Alfa stāvvieta kur gadus 3 atpakaļ redzēju uzlādes punktu tā jau nav!!! tam arī laikam tērēja

kādu naudu!!! pats jau neradās.....

vai sitās stacijas ari nebūs fikcija zinot ka patlaban LV ir 315 EW

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

35 miljoni dolāru: Henriks Fiskers pārdod savu Holivudas villu

Bankrota priekšā nonākušais elektroautomobiļu ražotājs meklē izeju no smagās situācijas. Lasīt vairāk

 

40 gadi bez kārtīga remonta: “Kur paliek mūsu ceļa nodoklis, ko maksājam?” Protests Rojā (+ VIDEO) 9

Pēdējā administratīvi teritoriālā reforma Roju pievienoja Talsiem, rojniekiem solīja, ka uz novada centru tie varēs aizbraukt pa sakārtotu ceļu. Taču realitātē viņiem regulāri salauztas automašīnas, dārgi remonti. Viņuprāt, arī atpūtnieki izvēlas piejūras ciemam mest līkumu. Lai beidzot skaļāk pievērstu uzmanību nesakārtotajam ceļam, ap 250 automašīnu devās protesta braucienā. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti