"BMW" 7.sērijas atvadu modelis (+ foto) 11

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 15.septembris 2014 10:49

"BMW" 7.sērijas pašreizējā paaudze (F01) atvadās ar "Final Edition," kas būs skatāma Parīzes autoizstādē (no 4.10).

"BMW" 7.sērijas paaudžu maiņa notiks nākamgad, kad pašreizējās paaudzes modeli F01 aizstās jaunais G11, taču pirms tas noticis, BMW sarūpējis atvadu dāvanu klientiem, laižot klajā modifikāciju "Last Edition."

Foto: Publicitātes foto

"Final Edition" virsbūve pārklāta ar īpaša sastāva krāsojumu, kas liek tai mainīt toni atkarībā no apgaismojuma, bet salona noformējumam piemeklēti sevišķi smalki un augstvērtīgi materiāli no "BMW Individual" aprīkojuma klāsta. Sedana griesti pārvilkti ar alkantaru, bet sēdekļu, durvju, vidus un centrālās konsoles, kā arī virsbūves balstu iekšpuses apdarei varēs izvēlēties „platīna” vai „antracīta” krāsu savienojumā ar melnu vai opāla baltu diegu nošuvumu. Komplektu papildina ar pulēti un ar klavierlaku pārklāti salona dekori.

"7.Series Final Edition" cenu ražotājs pagaidām neatklāj.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
TDIOTS 15.septembris 2014 12:29
1 0 Atbildēt

labi nopakots sākot ar 59keur , jau tiek piedāvāts :)

LMT 15.septembris 2014 12:31
8 2 Atbildēt

Diez, kura ir labaka final vai last edition?

Bez brillēm 15.septembris 2014 12:37
0 2 Atbildēt

Skatīsimies bez rozā brillēm - tas ir ražotāja mēģinājums izspiest pēdējo sulu no vecā modeļa, bet nu ekskluzīvo plāksnīšu kolekcionāri noteikti būs priecīgi

IkdienasViesis 15.septembris 2014 16:02
1 2 Atbildēt

Domāju, ka par izcili veiksmīgu šo bmw "paaudzi" nevarētu uzskatīt. Arī pāsi friči īpašā sajūsmā nebija. Modelim e-38 savā laikā panākumi bija daudz labāki. Cerams, ka nākamā BMMW -7 paaudze būs sakarīgāka.

zz 15.septembris 2014 16:32
6 6 Atbildēt

neviena 7-tītā paaudze nav izcēlusies ar neko īpašu... es izlasot virsrakstu nodomāju, ka bmw metis mieru šai sērijai (tāpat daudzi biezie tagad uz visādam dārgajam puskupājam/4-durvjiekiem/x6-tajiem un Cayenneem/X5-tajiem pārsēžās) bet izrādās 7-tītais laikam vēl spēj nest plusus... tas pierāda ka bmw tā izsdtrādē milzu līdzekļus neieliek un uz milzu atdevi necer un līdz ar to - arī nākamais nebūs nekas īpaš un bestselleris savā klasē arī nebūs,

Bl*d 15.septembris 2014 16:36
0 1 Atbildēt

Pelna un pelnīs - kamēr mazajiem, bagātajiem cilvēciņiem Ķīnā skaitīsies stilīgi braukt ar lieliem, dārgiem limuzīniem

TDIOTS 15.septembris 2014 18:14
6 2 Atbildēt

Nez kurš no šeit ''viedokli'' paudušajiem ir braucis(lietojis) ar šo auto ???

Man persōnīgi BMWē nau nekāds sapņu auto , nekad tāds nau bijis ....., bet palietoju un reāli iepatikās , stipri iepatikās :)

kasinsh79 15.septembris 2014 21:43
4 0 Atbildēt

Absolūti pievienojos. Gudri tirst nav malku cirst :D

Arī neesmu BMW fanāts, taču jāatzīst, ka jaunāko paaudžu

(> 2007.g.) autiņi ir izdevušies godam, izcili nopakoti gan no ekstru viedokļa, gan akustiski (skaņas izolācija), neticama degvielas ekonomija pret dzinēja jaudu, ļoti laba un uzticama vadāmība (piekares darbība) utt.

X-drive modeļiem pilnpiedziņa novērš jebkuru tizlumu ziemas apstākļos.

Kas mani tracina - zog spoguļu stikliņus, vecākiem modeļiem - parkingsensorus, jaunajiem modeļiem - lukturus u.c. Tā rezultātā - padārgs KASKO. Besī ārā!

Kaut auto pats par sevi manā uztverē ir teju vai perfekts, bez jebkādas ironijas.

zum zums 15.septembris 2014 22:13
1 0 Atbildēt

noteikti brauc ar škodu un maksā līzingu.

ak 16.septembris 2014 10:05
4 0 Atbildēt

7 sērijas eksperti te viena daļa nolasījušies :) Domāju, ka cilvēki, kas var atļauties, un kam tāds auto ir nepieciešams, pirka un pirks arī uz priekšu. Vismaz man, skatoties, ka tāds pa ielu aizbrauc, izraisa cieņu, kā jau jebkura tehnika, kas ir augstāk par ikdienas kaujas ratiem. Bet kā ir tādu lietot, man nav ne jausmas. Un diezi vai arī īpašnieki paši zina tehniskās puses, zina vadītājs-šoferis, un servisa darbinieki.

IkdienasViesis 17.septembris 2014 13:27
0 0 Atbildēt

Piebildīšu, ka savulaik (no 1997-2000.g.)pats biju BMW 728 e-23 modeļa īpašnieks. Un vēl šodien uzskatu, ka tas bija viens no labākajiem auto, kas atradušies manā īpašumā. Varāja ar to braukt vēl ilgi. Bet, bija iespējas, un paņēmu jaunāku e-34 modeli. Protams, tas bija jaunāks,modernāks - BET ne labāks un ērtāks. Ar jaunākajiem modeļiem arī esmu izbraucis, bet izcili pozitivas emocijas ieguvis neesmu. Problēmu ar ekspluatāciju to lietotājiem netrūkst.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti