"Lada 4x4" jauni motori „nespīd” 13

 
iAuto | 2.decembris 2014 12:18

Krievu interneta vietne "Russkij Avtomobil," atsaucoties uz savu ziņu avotu, vēsta, ka "AvtoVAZ" atteicies no apvidus auto "Lada 4x4" modernizācijas plāna.

Sākotnēji tika plānots, ka nākamgad Lada 4x4 pašlaik izmantotā 1,7 litru 82 ZS agregāta vietā stāsies 1,6 litru 8 vārstu 87 ZS agregāts no "Lada Granta" un "Kalina," tika minēts arī variants par 98 ZS 16 vārstu agregātu no "Lada Priora," kas šajā gadījumā tiktu deforsēts līdz 90 ZS. Konstrukciju uzlabotu jauns apakšrāmis, kartera vāks, stūres iekārtas elementi un kardāna krustiņi. Jaunākā informācija liecina, ka viss augstāk minētais tiek atcelts, bet modernizācijas rezultātā "Lada 4x4" tiks pie jaunām opcijām (piemēram, kondicionieris) un dažiem jauniem elementiem automašīnas salonā.

Lēmums par modeļu dzīves ciklu, paturot to uz konveijera līdz 2021.gadam, netiek mainīts, taču nākamās paaudzes "Lada 4x4" ierašanās, kas sākumā tika plānota 2017.gadā, tiek pārcelta uz 2019.gadu.

Pēdējā laikā Krievijas autobūve „sāk buksēt” un agrāk pieteiktie projekti tiek pārcelti uz vēlāku laiku. Novembra beigās kļuva zināms, ka finansiālu problēmu dēļ "AvtoVAZ" var atteikties (visticamāk tā arī notiks) no "Lada Priora" modernizācijas, bet "VIP Largus" projekta pat krievu žurnālisti uzskata pat absolūti nereālu.

 
Visi komentāri
 
LMT 2.decembris 2014 12:52
8 1 Atbildēt

Nabadzīgi! Ko ta tagad tas krievu līdzskrējēs te komentēs...

dullais pastnieks 3.decembris 2014 9:14
0 0 Atbildēt

Droši vien teiks, ka visiem tagad grūti laiki pienākuši. :)

Crankshaft 2.decembris 2014 15:25
2 1 Atbildēt

LMT

Nabadzīgi! Ko ta tagad tas krievu līdzskrējēs te komentēs...

---------------------------

Mani domāji vai? Nevienam līdz neskrienu, vien zinu mazliet vairāk, nekā tādi, kā tu, turklāt bieži no "pirmajām" rokām :-)

Jā, ir VAZam finansiālas problēmas, bet tās šogad ir visai Krievijas, un ne tikai Krievijas autobūvei. Pat Brazīlijas autobūvei ir krīze, un tā nu nekādi nav saistāma ne ar

Krieviju, ne Rietumeiropu, ne ar kādu citu pasaules reģionu.

LMT 2.decembris 2014 19:50
2 0 Atbildēt

Tieši par Tevi arī iedomājos!

hey tolsty 2.decembris 2014 17:33
4 0 Atbildēt

vot psc. viss dzivei vairs nav jegas:D:D:D

rt 2.decembris 2014 19:06
6 3 Atbildēt

Kāpēc modernizēt to, kas tā pat ir labs!

Aigarcix 4.decembris 2014 11:29
0 0 Atbildēt

Iespējams laba viņa būtu ja buņdžu uzliktu uz rāmja,citādi visi tie 4x4 ar bundžu stiprināmajiem ir un paliek parketnieki.

brumm 2.decembris 2014 21:32
1 0 Atbildēt

Lada Granta, Lada Priora, Lada Kalina, Largus, tad vēl Vesta - visi kompaktklases hečbeki, kas konkurē viens ar otru. Bet kopējais pārdošanas apjoms diez vai ir mainījis. Sanāk, ka viņi pakāš 5x vairāk līdzekļu uz to pašu apjomu.

Crankshaft 3.decembris 2014 7:36
0 1 Atbildēt

>brumm

Vispār jau Largus ir "steišnvāģis", ietilpības dēļ iecienīts Krievijas "nepilsētās",un tie pārējie modeļi atšķiras ar platformām un aprīkojumu, liekas, viens no viņiem savas zemes gaitas beigs, Priora, vai? Vestai un daļēji Grantai (absolūtais tirgus līderis) ir drusku cita sūtība.

Kā man te skaipoja ļautiņš no Toljati, Ņivai (vecajai) par

katru cenu ir jānotur galacena zem maģiskajiem 500 000

rubuļiem, jo mazāk, jo labāk, jo viņu "lauķiem" ar to iztikšanu ir kā ir. Otrs uzdevums ir nepielaist "vecās" Ņivas

cenu pārāk tuvu "Ševi-Ņivai", īpaši jaunajai - katrai no tām

ir paredzēta sava tirgus niša. Būtībā notiek tas pats, kas

savulaik Indijā, tur ražoja Morris Oxford ar nosaukumu Hindustan Ambassador no 1958. līdz 2014. gadam - kā jau visas vecās konstrukcijas auto bija ļoti izturīgs un piemērots Indijas ceļiem. Tad nu viņu ražoja un PIRKA, bet

tas ražotājam ir galvenais. :-)

IkdienasViesis 3.decembris 2014 15:02
0 3 Atbildēt

Kamēr 80-tajos šanceēju prokuraturā, mums bija izcili laba niva ar 1,6 klasisko dzinēju. Ļoti labs auto, jauda bija pilnīgi pietiekoša. Šefs ar tā auto palīdzību dāču sev uzbūvēja, garos baļķus uz jumta režģa veda - nekādu problēmu nebija. Šķiet, ka piecu gadu laikā tikai startera bendikss reiz nobira - tas arī vienīgais defekts bija. Tā tā ņiva kalpoja līdz 91.gadam, kamēr omonieši to atņēma.

art 3.decembris 2014 15:45
2 0 Atbildēt

Vai tad Kada no jaunajam NIVAS un Ladas Automasinam vispar ir laba??? 6.gadi un sapuvusi tik talu ka pat TA iziet vairs nevar. Toties vecie labie Zigulisi pa ielam vel tagad ir manami braucam. Krievija halture uz auto buvesanu ne pa jokam.

art 3.decembris 2014 15:45
2 0 Atbildēt

Vai tad Kada no jaunajam NIVAS un Ladas Automasinam vispar ir laba??? 6.gadi un sapuvusi tik talu ka pat TA iziet vairs nevar. Toties vecie labie Zigulisi pa ielam vel tagad ir manami braucam. Krievija halture uz auto buvesanu ne pa jokam.

brumm 3.decembris 2014 17:43
1 0 Atbildēt

Ja paskatās www.lada.ru mājas lapā, Kalina un Granta sakrīt pa milimetriem. Tā vienkārši ir tā pati mašīna, tikai ar diviem dažādiem noformējumiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti