Jauni dīzeļdzinēji "Opel Insignia" un "Mokka" 4

 
iAuto | 28.janvāris 2015 11:21

Vācijas autobūves kompānija "Opel" ieviesusi piedāvājumā jaunus Euro-6 standartiem atbilstošus dīzeļdzinējus, kas patērēs mazāk degvielas, radīs mazāku kaitējumu dabai, būs klusāki savā darbībā un jaudīgāki par saviem priekštečiem.

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

Jaunais 1,6 litru dīzeļdzinējs "Opel Mokka" dzinēju paletē nomainīs līdz šim izmantoto 1,7 litru agregātu. Tas attīstīs 136 ZS (320 Nm) jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 4,1 litru degvielas.

Motors varēs strādāt sadarbībā ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, bet lētākā "Opel Mokka" versija ar šo dzinēju maksās vismaz EUR 24 685 (cena Vācijā).

Opel Insignia Foto: iAuto.lv

Savukārt flagmanis "Insignia" tiek pie moderna, augstas veiktspējas divu litru četrcilindru dīzeļdzinēja, kas attīsta 170 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu. Arī šajā gadījumā motoru varēs kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko transmisiju. "Opel Insignia" ar jauno dīzeļdzinēju maksās EUR 29 895 (cena Vācijā).

Vēlāk 170 ZS dīzeļdzinējs tiek solīts arī minivena "Zafira" pircējiem. 

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
LMT 28.janvāris 2015 11:32
6 4 Atbildēt

Izsklausās neslikti, bet par pretrūsusas pārklājumu arī vajadzētu padomāt un tad 30K prasīt!

Crankshaft 29.janvāris 2015 7:33
2 1 Atbildēt

Hmm, nesaprotu tās gaudas par Opeļiem un rūsu - savulaik

mums kantorī bija Astras, 2000. gadu vidū, un nekas tur

nerūsēja... Tiesa baisā ilgtermiņā pārbaudīt nevarējām -

saskaņā ar kantora iekšējo kārtību auto bija jāpārdod pēc

4 gadiem kopš iegādes brīža vai 120 000 nobraukuma, bet

ļaudis, kuriem pārdevām, vēl šodien brauc un rūsu nepazīst ... Tiesa, visas pretkorozijas pēcapstrādes tika veiktas saskaņā ar rūpnīcas priekšrakstiem, cik esmu manījis, to praktiski neviens, ne privātie, ne kantori, nedara, starp citu, nevienas markas auto :-)

GB12 29.janvāris 2015 8:08
1 105 Atbildēt

Ko cepies? Neesi ievērojis, cilvēkam vienkārši ir misija kaut ko pēc iespējas dumjāku uzrakstīt.

GB12 29.janvāris 2015 8:11
1 1 Atbildēt

Man bija iespēja pārbaudīt ilgtermiņā - nobraucu ar insignijas opi - vektru 6 gadus. Vienīgais, par ko varēju pasūdzēties, ir ritošā daļa, kas vienu brīdi ļoti izteikti bira. Bet, kad to pārlasīju, tad viss atkal bija OK.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 8

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti