"Cadillac" izved tautās flagmani "CT6" (+foto) 9

 
iAuto | 2.aprīlis 2015 10:46

Luksusa automobiļu ražotājs "Cadillac" publicējis attēlus un tehnisko informāciju par savu sedanu saimes flagmani "CT6," kas būs skatāms žurnālistiem nu jau darbu sākušā Ņujorkas motoršova izstāžu zālēs.

Foto: Publicitātes foto

CT6 kopgarums ir 5184 mm, platums - 1879 mm, augstums - 1472 mm, savukārt riteņu garenbāzes izmērs ir 3106 milimetri. Ja amerikāņu sedanu salīdzina ar BMW 7.sērijas standarta versiju, tad Cadillac ir par 105 mm garāks, 23 mm šaurāks un vienu milimetru augstāks, bet attālums starp asīm ir 36 milimetri par labu aizokeāna limuzīnam.

Foto: Publicitātes foto

Izmantojot lielu skaitu alumīnija (visi virsbūves paneļi) un ar īpašu paņēmienu izlietu detaļu skaitu ražotājam izdevies panākt būtisku svara samazinājumu. Precīzus skaitļus "Cadillac" nenosauc, vien uzsver, ka automašīna sver mazāk par 1700 kg, kas esot par gandrīz 100 kg mazāk nekā konkurentiem.

Foto: Publicitātes foto

"CT6" motoru klāstā ir trīs benzīna dzinēji: divi jauni V6 (ar turbīnu un bez), kā arī divu litru turbo "četrinieks." Pirmie divi attīsta attiecīgi 400 un 335 ZS, bet četru cilindru motora jauda ir 265 ZS. Visiem dzinējiem paredzēta sadarbība ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

"CT6" tiks piedāvāts ar aizmugures vai visu riteņu piedziņu, turklāt sešcilindru motoriem pilnpiedziņa būs komplektā jau no rūpnīcas. Sedana tehniskā arsenāla sastāvā ir adaptīvie amortizatori un stūres iekārta, vairāki ieprogrammēti braukšanas režīmi, kas maina atsevišķu agregātu un mezglu darbību, ļaujot izvēlēties optimālo kombināciju attiecīgos laika un ceļa seguma apstākļos.

Foto: Publicitātes foto

Aprīkojuma sarakstā, kas pieejams "Cadillac CT6" pircējiem, ir, piemēram, 360 grādu pārraudzības sistēma, automātiskā parkošanās palīgsistēma, nakts redzamības kameras, bezvadu internets, četru zonu klimata kontrole ar jonizatoru, audio sistēma "Bose Panaray" ar 34 skaļruņiem un multimediju sistēma CUE ar 10,2 collu ekrānu. Aizmugures pasažieru komfortu un funkcionalitāti garantē regulējami sēdekļi ar apsildes, ventilācijas un masāžas funkciju, elkoņa balsts ar multimediju sistēmas vadību, USB un HDMI pieslēgvietām un diviem 10 collu ekrāniem, kas integrēti priekšējo sēdekļu atzveltnēs.

Foto: Publicitātes foto

"Cadillac CT6" ražošana Detroitā sāksies 2015.gada beigās, bet nākamgad ražošanas konveijers tiks iedarbināts arī kompānijas ražotnē Ķīnā. "Cadillac CT6" ir viens no astoņiem kompānijas jaunumiem, kuru izstrādei iedalīti 12 miljardi dolāru.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 2.aprīlis 2015 8:40
4 0 Atbildēt

Krietns flagmaņvāģis! Jābūt labam, tik tas nosaukums tāds sērīgs.

Nelabojams 2.aprīlis 2015 11:26
1 2 Atbildēt

Skaidrs, ka ar "navarotiem" piebāzts līdz augšai, bet tieši tikpat neglīts, kā vairums amerikāņu vāģu pēdējos 30-40 gados. Uzpūsts pletīzeris.

iAutolv 3.aprīlis 2015 17:32
1 0 Atbildēt

Lūdzu, CT6 dibens!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti