Nissan aprīko Juke ar 600 ZS dzinēju (+ foto) 8

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 26.jūnijs 2015 7:48

Nissan pastāstījis par krosovera Juke jaudīgā modeļa Juke-R modernizēto versiju, kas tiks prezentēta Gudvudas Ātruma festivālā.

Foto: Publicitātes foto

Kompakto izmēru krosovers aprīkots ar superauto GT-R 3,8 litru twinturbo V6 motoru, kas attīsta 600 Zs jaudu un 652 Nm griezes momentu. Rūpnīcas tūninga kompānijā izgatavotā super krosovera dinamiskie raksturlielumi netiek atklāti, tādēļ atgādināsim, ka iepriekšējā versija, kas bija aprīkota ar 530 ZS jaudīgu dzinēju, līdz simtam paātrinājās 3,7 sekundēs un varēja sasniegt 257 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Nissan Juke-R 2.0 uzstādīts jauns oglekļa šķiedras priekšējais un aizmugurējais bamperis, platākas riteņu arkas un sliekšņi, lielāki gaisa uztvērēji, divdaļīgs jumta spoileris un difuzors, kas izgatavots no kompozītmateriāliem.

Foto: Publicitātes foto

Par modeļa izredzēm attiecībā uz sērijveida ražošanu Nissan pagaidām neizsakās, tomēr jādomā, ka pircēji atrastos arī šādam variantam, neraugoties uz iespaidīgo cenu (līdz šim 590 000 dolāru).

Foto: Publicitātes foto

 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GB12 26.jūnijs 2015 16:13
55 0 Atbildēt

Ko tad uzreiz nedevi to veco sonāti braukt? Un to džūkautomātu vispār pamēģinājāt gaitā, kad pirkāt?

Bet te laikam parādās teiciens - ābols no ābeles tālu nekrīt. Papucīts nopērk meitai jaunu sūdīgu auto, kaut arī garāžā pūst "auto ar izcilo, līgano gaitu un jaudas rezervi", un pēc tam abi čīkst, cik sūdīgs pirkums bija... :D

TDIOTS 27.jūnijs 2015 9:36
28 1 Atbildēt

2 I.V. ja braukt nemāk , tad labak lai brauc ar jĒtalõnu... drošāk pašai un citiem.

Manā ģimenē nevienam nau problēmas braukt ar 1,6 CVT Jūku ne pilsetā ne pa šoseju , tsk apdzīt fūres un ''Sonātes'' :):):)

Pa soseju nau nekada ''Raketa'' , bet ja autiņu ''jūt'' , tad pareizi ''sakacināt'' dzinēju un transmisiju, lai apdzītu sonātfūres , nau nekāda problēma .A pilsetā tas 1,6CVT ir riktīgs ''Raketa'' :) labi uzsāk , vadās un labi bremzejās .

Protams , braucot ar to 1,6CVT , nedrīkst aizmirst ka tas ir tikai 1,6CVT nevis 5,5AMG vai kas cic ikdienā lietoCs megaverķis .

P.S. kautkā manas ģimenes braucējas spēj braukt ar dajebko un nesūdzās , ka tik nebūt jābrauc ar jĒtalõnu :):):)

TDIOTS 27.jūnijs 2015 9:40
13 1 Atbildēt

P.S. Ru. 1000zs Jūks ''Veironfa_kers'' nemaksā 0,5mio un šito izfa_kotu 3jās sekundēs :)

P.S.S. Cik stipri jasasit galva lai parmaksātu~0,45 mio par šito šitu :)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti