Pieprasījums pēc krosoveriem Eiropā pieaug gadu no gada, tādēļ "Ford" pielāgojis Brazīlijas tirgum paredzēto "EcoSport" (Brazīlijā no 2003.gada) Eiropas prasībām un papildina savu krosovera piedāvājumu, kas pagaidām pārstāvēts ar "Kuga" (vēlāk tiem pievienosies "Edge").
Foto: Publicitātes foto
Kompaktajam "EcoSport," kas nupat piedzīvojis feisliftu, ir 362-705 litru bagāžas nodalījums un jaunās paaudzes multimediju sistēma "Ford Sync" ar 4 collu ekrānu.
Foto: Publicitātes foto
Tā darbojas kombinācijā ar automātisko glābēju dienesta izsaukšanas sistēmu (avārijas gadījumā) un "AppLink" funkciju, kas ļauj pārvaldīt viedtālruņa aplikācijas ar balss vadību. Salonā arī jauna stūre un hroma dekori, bet rezerves ritenis vairs nekarājas pie aizmugures durvīm un ir pieejams tikai kā opcija, kas maksā EUR 170.
Foto: Publicitātes foto
No papildsaraksta lapas pircējs var izvēlēties arī tonētus sānu logus, navigāciju un atpakaļskata kameru, savukārt tiem, kas baidās no aukstuma tiek piedāvāta ziemas pakete (EUR 350-500) ar sēdekļu, vējstikla un spoguļu apsildes sistēmu.
Foto: Publicitātes foto
"Ford EcoSport" vienīgais dīzeļdzinējs ar 1,5 litru tilpumu pēc modernizācijas attīsta 95 ZS (agrāk 90), patērē vidēji 4,4 litrus degvielas un iet komplektā ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Foto: Publicitātes foto
Minētais sadarbības partneris būs arī "EcoBoost" 1,5 litru 125 ZS trīscilindru dzinējam ("Engine of the Year Award" uzvarētājs), savukārt 1,5 litru Ti-VCT benzīna motors var strādāt pārī gan ar šo transmisiju, gan ar sešu pakāpju "PowerShift" automātisko pārnesumkārbu, kurai ir ātrumu manuālās pārslēgšanas funkcija.
Foto: Publicitātes foto
Ņemot vērā Eiropas specifiku, ražotājs uzlabojis salona izolāciju, pārstrādājis piekari, stūres iekārtu un ESP darbības algoritmu.
Foto: Publicitātes foto
Nav vērts pat runāt...