Jaunās paaudzes "Jaguar XF" pie dīleriem (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 2.oktobris 2015 7:41

Britu kompānija "Jaguar" uzsākusi otrās paaudzes sedana "XF" tirdzniecību. Vācijā cenu ziņā pievilcīgākā versija maksās 41 350 eiro.

"Audi A6," "Mercedes" E-klases un "BMW" 5.sērijas konkurents būs pieejams piecās aprīkojuma komplektācijās, ar vairākiem benzīna un dīzeļa dzinējiem, ar manuālo vai automātisko transmisiju, aizmugures vai visu riteņu piedziņu.

Bāzes versijā "Pure" (EUR 41 350) "Jaguar XF" būs komplektēts ar 163 ZS četru cilindru "E-Performance" dīzeļdzinēju un manuālo pārnesumkārbu. Par "XF" ar sešcilindru motoru dīleri prasīs krietni vairāk: EUR 61 510 – ja klients izvēlēsies dīzeļversiju un EUR 62 270, ja priekšroka tiek dota V6 benzīna kompresormotoram.

"Jaguar XF" saimes flagmanis ir aprīkots ar 380 ZS jaudīgu 3.0 litru V6 motoru no sporta auto "F-Type S". Vācijā par šādu modifikāciju prasīs vismaz 67 790 eiro, ja izvēlēta vienkāršākā versija ar aizmugures riteņu piedziņu vai 70 390 eiro, ja klients pasūtījis pilnpiedziņas sedanu.

Uz visām "XF" versijām attiecas "Jaguar Care" programma ar trīs gadu garantiju bez kilometru ierobežojuma.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti