"Mazda3" ar jaunu dīzeli un 3,8 litru patēriņu 2

 
iAuto | 26.novembris 2015 12:01

Japānas autobūves kompānija "Mazda" papildinājusi hečbeka "Mazda3" motoru piedāvājumu ar jaunu dīzeļdzinēju, kas uz 100 km patērēs vidēji 3,8 litrus degvielas. Jaunā versija Eiropas tirgū kļūs pieejama no 1.decembra.

Īpaši ekonomiskās versijas dīzeļdzinējam ir 1,5 litru darba tilpums un tas attīsta 115 Zs jaudu un 270 Nm griezes momentu. Motors darbojas kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai sešu pakāpju automātisko transmisiju. Ražotājs norādījis, ka ar šādu motoru aprīkots "Mazda3" hečbeks 100 km/h sasniedz 11 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 178 km/h.  

Jaunais motors būs pieejams visiem "Mazda3" variantiem. Cenas katram tirgum būs savādākas – piemēram, Lielbritānijā tā sākas no atzīmes 18 895 mārciņu, kas ir aptuveni 26 700 eiro.

Atzīmēsim, ka pirmoreiz šāds motors tika izmantots mazauto "Mazda2", kas debitēja 2014.gada decembrī. 

 
Visi komentāri
 
GB12 26.novembris 2015 13:17
0 1 Atbildēt

Kā tad!!!

Tiks 26.novembris 2015 18:49
0 2 Atbildēt

bla,bla, bla...

Jaunajam i20 ar 1,1 dīzeli arī sola 3,5 uz 100.(Vidējais!) Kā tad!

Zem 4,4 pagaidām nav sanācis. Pa šoseju 90 - 95 km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti