Otrais pasaulē - sacīkšu "Ferrari" pārdots par 35,7 miljoniem (+ foto)

 

Foto: Artcurial.com

iAuto | 8.februāris 2016 11:59

1957.gada sacīkšu "Ferrari 335 Sport Scaglietti" pārdots "Artcurial" izsolē par 35 miljoniem 711 359 dolāru, kas ir otra lielākā summa, kas jebkad samaksāta par kādu automašīnu.

Vairāk kā 35 miljonu vērtais sporta auto līdz šim piederēja pazīstamajam "Ferrari" kolekcionāram Pjēram Bardiņjonam, kurš 1960.gadā to nopirka no kāda Pensilvānijas arhitekta.

1957.gadā izsolē pārdotais "Ferrari 335 Sport Scaglietti" ieguva otro vietu "Mille Miglia" sacīkstēs, bet 24 Lemānas stundu maratonā kļuva par pirmo automobili, kas spēja attīstīt vidējo ātrumu virs 200 km/h.

Tiek apgalvots, ka tieši ar šo "Ferrari 335 Sport Scaglietti" 1958.gada sacīkstēs brauca leģendārais Stirlings Moss.  

"Ferrari 335 Sport Scaglietti" aprīkots ar V12 motoru. Sacīkšu bolīds tika ražots tikai divus gadus – 1957. un 1958.gadā un šajā laikā tapa vien četri eksemplāri.

Pirmo vietu pasaulē dārgāko automobiļu sarakstā joprojām ieņem 1962.gada "Ferrari 250 GTO Berlinetta", kas 2014.gadā tika pārdots par 38 miljoniem 115 tūkstošiem dolāru. 

Foto: Artcurial.com

Foto: Artcurial.com

Foto: Artcurial.com

Foto: Artcurial.com

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti