“E” nozīmē “elektrizēts”: Opel Ampera-e Pasaules pirmizrāde Parīzē 1

 

Foto: Publicitātes foto

Opel Baltics & New Markets | 24.augusts 2016 9:58

Jau pavisam drīz Parīzē, “Mondial de l’Automobile” motoršovā Opel revolucionizēs elektromobilitāti.

No 1. - 16. oktobrim, visās ziņās elektrizējošais elektroauto Opel Ampera-e piedzīvos savu pasaules pirmizrādi (5-2 zāle, 501. stends). Zibeņotā logotipa automobilis apvieno novatoriskas akumulatoru tehnoloģijas un ierobežotu izmešu daudzumu ar braukšanas prieka pieredzi. Maksimālais 360 Nm griezes moments nodrošina iespaidīgus paātrinājuma un apdzīšanas iespēju rādītājus.

“Opel Ampera-e padara elektromobilitāti pilnībā piemērotu ikdienas lietošanai un gatavu nākotnei,” saka Opel izpilddirektors Karls Tomass Noimans (Karl-Thomas Neumann). “Ampera-e iespaidīgi demonstrē, cik labi ilgtspējība savienojama ar braukšanas baudu. Un ar savu spēcīgo elektromotoru, tas sniedz patiesu braukšanas prieku.”

Par jaunā Opel elektrizējošo temperamentu ir atbildīgs maksimālais 360 Nm griezes moments. Akumulatoriem sniegtā jauda atbilst 150 kW/204 ZS. Starts no vietas pie luksoforiem un izbraukšana uz autošosejas ir Opel Ampera-e iecienītākās disciplīnas. Kompaktā auto paātrinājums līdz 50 km/h ir tikai 3,2 sekundes, bet apdzīšanas paātrinājums no 80 līdz 120 km/h ir tikai 4,5 sekundes (provizoriskie dati). Ampera-e veiktspēja ir tādā pašā līmenī kā sportiskajiem Opel OPC modeļiem.

Braukšanas prieks ar Opel Ampera-e saglabājas arī ātri kruīzējot līdz 150 km/h. Tajā pašā laikā Ampera-e piedāvā būtiski lielāku veicamo distanci kā citi elektroauto. Pateicoties akumulatoru novietojumam zem automašīnas grīdas, Ampera-e saglabā unikālās un kompaktās proporcijas. Efektīvais akumulatoru novietojums arī nodrošina plašu salonu, ērtu sēdēšanu pieciem pasažieriem un kompaktklasē konkurētspējīgu bagāžas nodalījumu.

Labākā izklaide: lejupielādē savas mīļākās filmas un mūziku

Arī pasažieriem tiek nodrošināts braukšanas prieks garākās distancēs. Papildus izcilajai plašuma sajūtai salonā, ir pieejama arī digitālā savienojamība labākajās Opel tradīcijās. Ampera-e ir jaunākās paaudzes IntelliLink informācijas un izklaides sistēma, kā arī Opel OnStar. Atkarībā no pieejamības, godalgotā savienojamības un pakalpojumu asistenta sistēma piedāvā pieslēgties jaudīgajam Wi-Fi tīklam vienlaicīgi līdz pat septiņām mobilajām ierīcēm. IntelliLink savienojamība ar Apple CarPlay un Android Auto ienes viedtālruņu pasauli Ampera-e, tādā veidā pasažieriem nodrošinot pilnu pieeju mīļākajai mūzikai un ļauj lejupielādēt savas iecienītākās filmas – tie ir tikai daži no plašo funkciju un daudzpusīgo izklaides iespēju piemēriem.

 

 
Visi komentāri
 
Arnolds 25.augusts 2016 11:01
0 0 Atbildēt

PSC... un ne vārda par nobraucamo distanci. Es lieku mīksto uz jūsu multimēdiju svisķilkām/perģelkām un cik milisekundēs paātrinās līdz 100km.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti