“E” nozīmē “elektrizēts”: Opel Ampera-e Pasaules pirmizrāde Parīzē 1

 

Foto: Publicitātes foto

Opel Baltics & New Markets | 24.augusts 2016 9:58

Jau pavisam drīz Parīzē, “Mondial de l’Automobile” motoršovā Opel revolucionizēs elektromobilitāti.

No 1. - 16. oktobrim, visās ziņās elektrizējošais elektroauto Opel Ampera-e piedzīvos savu pasaules pirmizrādi (5-2 zāle, 501. stends). Zibeņotā logotipa automobilis apvieno novatoriskas akumulatoru tehnoloģijas un ierobežotu izmešu daudzumu ar braukšanas prieka pieredzi. Maksimālais 360 Nm griezes moments nodrošina iespaidīgus paātrinājuma un apdzīšanas iespēju rādītājus.

“Opel Ampera-e padara elektromobilitāti pilnībā piemērotu ikdienas lietošanai un gatavu nākotnei,” saka Opel izpilddirektors Karls Tomass Noimans (Karl-Thomas Neumann). “Ampera-e iespaidīgi demonstrē, cik labi ilgtspējība savienojama ar braukšanas baudu. Un ar savu spēcīgo elektromotoru, tas sniedz patiesu braukšanas prieku.”

Par jaunā Opel elektrizējošo temperamentu ir atbildīgs maksimālais 360 Nm griezes moments. Akumulatoriem sniegtā jauda atbilst 150 kW/204 ZS. Starts no vietas pie luksoforiem un izbraukšana uz autošosejas ir Opel Ampera-e iecienītākās disciplīnas. Kompaktā auto paātrinājums līdz 50 km/h ir tikai 3,2 sekundes, bet apdzīšanas paātrinājums no 80 līdz 120 km/h ir tikai 4,5 sekundes (provizoriskie dati). Ampera-e veiktspēja ir tādā pašā līmenī kā sportiskajiem Opel OPC modeļiem.

Braukšanas prieks ar Opel Ampera-e saglabājas arī ātri kruīzējot līdz 150 km/h. Tajā pašā laikā Ampera-e piedāvā būtiski lielāku veicamo distanci kā citi elektroauto. Pateicoties akumulatoru novietojumam zem automašīnas grīdas, Ampera-e saglabā unikālās un kompaktās proporcijas. Efektīvais akumulatoru novietojums arī nodrošina plašu salonu, ērtu sēdēšanu pieciem pasažieriem un kompaktklasē konkurētspējīgu bagāžas nodalījumu.

Labākā izklaide: lejupielādē savas mīļākās filmas un mūziku

Arī pasažieriem tiek nodrošināts braukšanas prieks garākās distancēs. Papildus izcilajai plašuma sajūtai salonā, ir pieejama arī digitālā savienojamība labākajās Opel tradīcijās. Ampera-e ir jaunākās paaudzes IntelliLink informācijas un izklaides sistēma, kā arī Opel OnStar. Atkarībā no pieejamības, godalgotā savienojamības un pakalpojumu asistenta sistēma piedāvā pieslēgties jaudīgajam Wi-Fi tīklam vienlaicīgi līdz pat septiņām mobilajām ierīcēm. IntelliLink savienojamība ar Apple CarPlay un Android Auto ienes viedtālruņu pasauli Ampera-e, tādā veidā pasažieriem nodrošinot pilnu pieeju mīļākajai mūzikai un ļauj lejupielādēt savas iecienītākās filmas – tie ir tikai daži no plašo funkciju un daudzpusīgo izklaides iespēju piemēriem.

 

 
Visi komentāri
 
Arnolds 25.augusts 2016 11:01
0 0 Atbildēt

PSC... un ne vārda par nobraucamo distanci. Es lieku mīksto uz jūsu multimēdiju svisķilkām/perģelkām un cik milisekundēs paātrinās līdz 100km.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti