Ķīnas kompānija "Beijing Automobile Works" (BAIC) izstrādājusi vienkāršu un cenu ziņā pievilcīgu klasiskās konstrukcijas apvidus auto, kas plašākai publikai tiks parādīts Pekinas motoršovā šā gada aprīlī.
Automašīna, kas īsto nosaukumu slēpj zem rūpnīcas indeksa "008", ieguvusi konstrukciju, kuras pamatā ir rāmis, 2002.gada "Hummer H2" un "Jeep Wrangler" līdzīgu izskatu, kā arī motorus, ko pārstāv 1,5 litru (150 Zs) un 2,0 litru (190 Zs) agregāti. Abos gadījumos spēka agregāta sadarbības partneris ir sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba.
Zināms, ka "BAIC 008" tiks ražots divās versijās: kā trīsdurvju variants ar auduma pārklāju un kā piecdurvju modifikācija ar metāla jumtu.
Kā jau parasti, galvenais Ķīnas ražotāju arguments ir cena un izņēmums nav arī šis gadījums – ja var ticēt mediju ziņām, tad pašmāju tirgū šāds automobilis maksās, sākot no 80 000 juaņu (11 000 eiro).
Nepaies ne desmit gadi, kad ķīnieši apdzīs stagnējošo Eiropas autobūvi. Korejieši jau priekšā, bet Ķīnai ir gan resursi, gan tehnoloģijas, gan Eiropas automašīnu ( piem.Volvo, VW) ražošanas līnijas.
Ķīnieši iekaros Eiropu, bet eiropieši Ameriku. Tramps jau tagad ir pieprasījis ražot VW uz vietas štatos.
Audi par 40 000 eiro iekaros ASV tirgu? Nesmīdini.
Japāņi iekaro ASV tirgu. Pirktākie eiropieši ASV ir mersedesi, bmw. Turklāt, nevis kaut kādi nabagu x1, bet gan lielas mašīnas. Un pirktāko auto topa vidusdaļā, nevis augšā.
Ja nekļūdos, kaut kāds VW modelis bija tikai 20.ajā vietā.
Pagaidām eiropieši turās tikai Ķīnas dēļ. Kad no ķīnas izlidos ārā, visiem vagiem atliks iekarot Āfriku. Bet tur dominē amerikāņu ševroleti un japāņu toyotas.
Trumpis ir pieprasījis ražot uz vietas jo šobrīd ASV tirgus fofāgenus lielākoties ražo Pueblo, meksikā. Otros golfus savulaik līdz modernizācijai astoņdesmito gadu beigās ASV tirgum ražoja Vestmūrlendā, bet tad to rūpnīcu aizklapēja ciet un ražošanu pārcēla uz meksiku - gan jau izmaksu dēļ.