Mazda parāda jauno CX-5 un SKYACTIV-G 2,5 l dzinēju

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 13.septembris 2017 6:44

Mazda izrāda visu savu Eiropas modeļu klāstu 67. Starptautiskajā autoizstādē (IAA) Frankfurtē, kas sākās šodien ar pirmo no divām preses dienām.

Japāņu automobiļu ražotāja ievērības cienīgāko eksponātu vidū Frankfurtes gadatirgū (9. hallē, B16 stendā) ir jaunā Mazda CX-5, kas jaunākajā versijā ir pieejama ar SKYACTIV-G 2,5 l dzinēju. Jaudīgo augstas kompresijas benzīna dzinēju uzņēmums tagad piedāvā ar cilindru atslēgšanas sistēmu. Tās pamatā ir vārstu kustības kontrole, kas vieglas noslodzes apstākļos (piemēram, pie konstanta kruīza ātruma) ļauj nemanāmi atslēgt divus no četriem dzinēja cilindriem, samazinot sūknēšanas zudumus un ievērojami uzlabojot degvielas ekonomiju.

Līdz ar CX-5 izstādē ir apskatāms arī populārais kompaktās klases krosovers Mazda CX-3, mazās klases Mazda2, kompaktās klases Mazda3, flagmanis Mazda6 un, protams, “ND” Mazda MX-5, kas ir pieejams kā rodsters ar mīksto jumtu vai kabriolets ar slīpo jumtu.

Visu modeļu izstrādē ir izmantots Mazda godalgotais KODO dizains, kas iemieso spēku, stabilitāti un braukšanas prieku. To visu pamatā ir SKYACTIV tehnoloģija — uzņēmuma spēkā pārvadi, platformas un citas inovācijas, kurās izmantota revolucionāra pieeja veiktspējas, efektivitātes un drošības uzlabošanai.

Mazda unikālu padara tās mērķis radīt katrā automobilī Jinba Ittai — autovadītāja un automobiļa vienotības izjūtu. Jinba Ittai pirmsākumi meklējami 1989. gada pirmās paaudzes MX-5, kopš tā laika ieviešot daudz progresīvu jauninājumu. To vidū ir automobiļu ražotāja uz cilvēku orientētā filozofija, kas nozīmē, ka ikviena automobiļa ikviens aspekts ir izstrādāts tā, lai sniegtu vislabāko iespējamo pieredzi gan autovadītājam, gan pasažieriem. Mazda nebeidzamie centieni panākt uzlabojumus ir ļāvuši radīt vairākas pārdomātas dinamikas sistēmas pašreizējā automobiļu paaudzē, piemēram, smaguma spēka vektorēšanas kontroli, kas uzlabo riteņu saķeri, vadāmību un drošību, i-ACTIV inteliģento visu riteņu piedziņu un i-ACTIVSENSE aktīvās drošības sistēmu klāstu.

IAA plašākai sabiedrībai būs atvērta no 16. līdz 24. septembrim, bet 14. un 15. septembrī norisināsies tirdzniecības dienas.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti