2017. gada starptautiskajā auto izstādē (IAA) Frankfurtē papildus pasaules pirmizrādi piedzīvojušajiem Audi Elaine un Audi Aicon, kā arī A8 prezentācijai, Audi Sport pirmo reizi demonstrē arī Audi R8 RWS - pirmo aizmugures piedziņas Audi un jaunās paaudzes Audi RS4 Avant. Modelis apvieno augstu veiktspēju ar nepārspējamu ikdienas praktiskumu. 2,9 litru TFSI dzinējs ar 331 kW jaudu un 600 Nm griezes momentu padara to par vissportiskāko A4 saimes modeli.
Automašīnas dizaina priekšpusē dominē milzīgās gaisa ieplūdes atveres ar RS modeļiem raksturīgo šūnu struktūru un platu viengabala radiatora režģi. Aizmugures unikālo dizainu veido RS raksturīgais difuzors, ovāli izpūtēji un jumta malas spoileris. Jaunais Audi RS 4 Avant standarta komplektācijā pieejams ar 19 collu kalta alumīnija diskiem.
Jaunais Audi RS 4 Avant ir aprīkots ar V6 biturbo dzinēju, kas attīsta 331 kW jaudu. Tā maksimālais griezes moments 600Nm – par 170 Nm lielāks nekā iepriekšējam modelim – ir pieejams plašā apgriezienu diapazonā no 1900 līdz 5000 apgr./min. Šī specifikācija ļauj Audi RS 4 ieskrieties no 0 līdz 100 km/h tikai 4,1 sekundē. Savukārt standarta quattro pilnpiedziņa sadala V6 biturbo dzinēja jaudu starp visiem četriem riteņiem.
Automašīnas 2,9 litru TFSI dzinējs ir ievērojami jaudīgāks un efektīvāks un, izmantojot pastāvīgo pilnpiedziņu, ir apvienots ar sportisku astoņpakāpju Tiptronic pārnesumkārbu ar optimizētu pārnesumu pārslēgšanu. Sportiskā modeļa vidējais degvielas patēriņš ir 8,8 litri uz 100 kilometriem (199 grami CO2 uz vienu kilometru). Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli, tas ir par 17% efektīvāks.
Pateicoties standarta aprīkojumā iekļautajai RS balstiekārtai, Audi RS 4 Avant ir par septiņiem milimetriem zemāks nekā A4 modelis ar sporta balstiekārtu. Izmantojot standarta aprīkojumā iekļauto Audi Drive Select dinamiskās vadāmības sistēmu, vadītājs var izvēlēties savu individuālu braukšanas režīmu.
Jaunā Audi RS 4 Avant sportisko raksturu izceļ melnais interjers. RS sporta sēdekļi, ādas sporta stūre ar taisnu apakšējo malu, pārnesumkārbas pārslēgs un izgaismotie durvju sliekšņi ir rotāti ar RS emblēmu. Papildu aprīkojumā ir iespējams izvēlēties arī RS sporta balstiekārtu ar dinamisko gaitas kontroli (DRC), keramiskajām bremzēm un īpaši RS paredzētu dinamisko stūres sistēmu.
Galvenais - uzrakstīt ar lieliem burtiem uz sāna, ka tas ir rs, citādi neatšķiras no a4.
Autistiem patiks, bet pārējiem - vw, kā jau vw ar standarta aprīkojumu kā 2002.gada mazdai.
Pats ar kkadu Toyotu vai hondu brauc lkm ))
Slimais eksperts atkal klāt ar savu sāpi pie katra Audi raksta
Protams, pašpasludinātajam ekspertam vajag iepļūtīt arī te.
1) kas Tev liek domāt, ka katrs potenciālais pircējs vēlas auto, kas apkarināts ar milzīgiem plastmasas bamperiem kā tipisks amurikāņu pikaps? Varbūt viņam nemaz arī nevajag, lai tas auto TIK ļoti atšķirtos no standarta A4. Iespējams, viņam ir vēlme kārtīgi izlaist pa bāni un nez vai šīs sajūtas nomāks tas, ka auto izskatās tā vai savādāk.
2) auto noteikti nav lēts un pieņemu, ka par to naudu var pasūtīt no štatiem kādu varen elitāru amurikāņu auto. Vai tas tiek darīts? Laikam jau ne. Acīmredzot cilvēkiem tos vienkārši nevajag.