Škoda ievērojami palielina piegāžu, pārdošanas ieņēmumu un operatīvās peļņas apjomus pirmajos trīs 2017. gada ceturkšņos

 

Foto: iAuto.lv

Škoda Auto | 31.oktobris 2017 8:30

Škoda veiksmes stāsts turpinās, zīmolam kārtējo reizi uzrādot izaugsmi ar peļņu. Pirmajos trīs gada ceturkšņos čehu auto ražotājs palielinājis piegāžu apjomus klientiem visā pasaulē par 3,6 procentiem, salīdzinot ar tādu pašu laika periodu 2016. gadā, sasniedzot 871 100 automašīnas.

Pārdošanas ieņēmumi palielinājušies par 22,0 procentiem, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, līdz 12,3 miljardiem eiro. ŠKODA AUTO uzrādīja ievērojamu palielinājumu par 28,3 procentiem operatīvās peļņas rādītājā. Gan modeļu klāsta visaptverošā atjaunošana, gan pilnizmēra krosovera ŠKODA KODIAQ ārkārtīgi veiksmīgā atklāšana ir galvenie pozitīvo izmaiņu veicinātāji.

"Ievērojamais pārdošanas apjoma un peļņas pieaugums pirmajos trīs gada ceturkšņos norāda uz to, ka mūsu stratēģija ir efektīva," tā ŠKODA AUTO vadītājs Bernhards Maiers. "Šobrīd atklājas mūsu krosoveru kampaņas pilnais potenciāls. Mūsu klienti ļoti labi pieņēma KODIAQ. Tagad mēs atklājam tā mazo brāli – ŠKODA KAROQ."

Kopš pārdošanas uzsākšanas 2017. gada februārī ŠKODA KODIAQ pieprasījums globālajā tirgū ir bijis augsts, un līdz septembra beigām ir piegādātas jau 61 600 automašīnas. Reizē ar zīmola pirmo pilnapjoma krosoveru ŠKODA sāk iekarot jaunas klientu grupas. Nākamais solis ir kompaktais ŠKODA KAROQ, kas pirmajos tirgos ir pieejams sākot ar oktobri.

Pirmajos deviņos 2017. gada mēnešos auto ražotāja pārdošanas ieņēmumi palielinājušies par 22,0 procentiem, sasniedzot 12,3 miljardus eiro (no 2016. gada janvāra līdz septembrim: 10,1 miljardi eiro). ŠKODA AUTO arī sasniedzis ievērojamu operatīvās peļņas rādītāja divciparu izaugsmi, kas ir palielinājusies par 28,3 procentiem līdz 1,2 miljardiem eiro (no 2016. gada janvāra līdz septembrim: 940 miljoni eiro).

ŠKODA AUTO vēlreiz pārspēja iepriekšējā gada pārdošanas peļņas rādītāju, kas 2017. gada septembrī sastādīja 9,8 procentus (no 2016. gada janvāra līdz septembrim: 9,3 procenti).

"Ar šiem izcilajiem rezultātiem ŠKODA AUTO pierāda savu finansiālo spēku un peļņu," stāsta ŠKODA AUTO par finansēm atbildīgais valdes loceklis Klauss Dīters Šērmans. "Jaunais ŠKODA KODIAQ ievērojami veicinājis ieņēmumu palielināšanos. Ilgstošā rentabilitāte ir lielā mērā bijusi iespējama, pateicoties pozitīvajiem apjomiem un citu faktoru kombinācijai."

ŠKODA AUTO ieņēmumu stabilitāte nodrošina spēcīgu finansiālo pamatu turpmākai uzņēmuma un zīmola attīstībai. Galvenās šīs attīstības jomas ir definētas Stratēģijā 2025. gadam, kas iezīmē zīmola elektromobiļu plānus un tā attīstību jaunās, digitālās uzņēmējdarbības jomās, kā arī modeļu un krosoveru kampaņu turpinājumu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti