Apsteidzot Porsche 911, Ford Mustang jau trešo gadu pēc kārtas kļuvis par populārāko sporta auto pasaulē.
Statistika liecina, ka 2017.gadā reģistrēti 125 809 jauni Ford Mustang. Lielākā daļā – 81 866 – reģistrēti ASV, bet Eiropā nonākuši 13 100 eksemplāri. Visvairāk Mustangu brauc pa Vācijas ceļiem (5742), seko Lielbritānija (2211), Francija (942), Beļģija (900) un Zviedrija (512).
Ķīnā reģistrēti 7125 automobiļi.
Kopš 2015.gada, kad pārdošanā nonāca Mustang jaunā paaudze, realizēti 418 000 eksemplāri, turklāt par pircēju iecienītāko izvēli kļuvis visjaudīgākais modelis GT, kas aprīkots ar 5,0 litru astoņu cilindru atmosfērisko motoru.
Eiropā šobrīd nopērkams modernizētais Ford Mustang, kas pieejams no 2017.gada rudens. Dīleri piedāvā divas versijas: ar 2,3 litru EcoBoost 290 Zs motoru (Vācijā no 39 000 eiro) un GT variantu ar 450 Zs V8 agregātu (Vācijā no 46 000). Ar tādiem pašiem motoriem pieejams arī kabriolets, kas pirmajā variantā maksā 43 500, bet otrā – 50 500 eiro.
Mustanga 3. un 4. paaudze bija pretīgas, bet 6. ( no 2015.) izskats zvērīgs, bet porshe kā jau VW. 1950. bija tāda pati kā 2017. nekā jauna.
Tur arī ir panākumu atslēga.
Mustangs kā bija nevadāms no pirmās paaudzes, tā ir palicis tātds pats līdz šodienai. Mustangs nav auto sportošanai, bet pontošanai zem grādīgās dziras, gāze-bremze režīmā. Vēlams tikai taisni un uz sausa seguma.
Dažās valstīs populārais BMW nav pontošanai? Pat paši vācieši ir sapratuši, ka BMW kā sportisks auto nav vērā ņemams un labāk pērk mustangus.
P.s.varbūt šajā folijā iztikai no seksuālā rakstura darbību pieminēšanas?
Ko Tu tur muldi, jebkuru auto, kāds tā lietotājs VAR to uzskatīt par pontošanas eksemplāru, vienīgā atšķirība šeit ir tāda, ka mustangs defoltā ir pontošanas auto. No ko Tu ar to musaru izdarīsi, vins ir nekvalitatīvs, slikti vadāms auto, un piedevam vel lēts. Tas ir viņu bizness, vini saprot, ka cilvēki vēlas uzlēkt augstāk par savu dirsu tādēļ ražo ārēji itkā krāšnu auto, bet tehniski un kavlitātes ziņā pilnīgus musarus, jo nabadzīgs cilvēks jau nezin, kā ir ar braukt ar kvalitātīvu auto, tiklīdz tiek pie naudas, tā pērk, ko tādu, kas citu acīs pacels viņu vērtību. Tā pat, kā visā'di JEEP , ķipa džips, un lēts, bet kāds no šejieniešiem ir braucis ar to pašu grand cherokee? nu kaut, vai 2015 gada modeli? Tās ir drausmas, visur tā lētā nekvalitātīvā plastmasa, durvju plastmasas uzpustas, vidus tukš, skan drausmīgi un uz tausti arī pretīgs materiāls, konkrēti, ka kaut, ka'dā renaulta darba auto. Bet displjejus sabāzīs visur, jo tas ir stilīgi un muļķa cilvēki jau pavelkas uz spīguļiem...
Ja godīgi, tas auto salona kvalitātes ziņā atpaliek, pat, no kaut, kāda sūda golf 7, tie kas ir braukuši ar šo auto, tie sapratīs.
Redzi Gint- Amerikas lielceļi pārsvarā ir plati un taisni km garos posmos un mustangs uz tiem jūtas gana labi. Ja tev ir 80 km garš, pilnīgi taisns, asfaltēts ceļa posms- vadāmībai nav primārā nozīme. Nospied gāzi un brauc. Stūre nedaudz jāpagroza pāris reizes stundas laikā.
Kas attiecas uz apvidus auto- paskaties krievu youtube. Cilvēki slavē amerikāņus un auto lieliski tiek galā ar mērķi, kam tas paredzēts- izbraukt tur, kur pilsētas auto neizbrauks. Salona materiāls ir pietiekami labs priekš dubļainiem zābakiem un netīrām vai slapjām drēbēm.pat rokas var būt netīras un nekas- plastmasa pacietīs visu.
Un vispār- daļai cilvēku mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, viņi nepavada laiku glāstot mērinstrumentu paneļus un izbaudot pieskārienus kloķīšiem. Es personīgi šo jautājumu risina pērkot tikai un vienīgi ar ādas saloniem. Gan kopjās viegli, gan kalpo ilgi.
Redzi "taaneko" - Tu jau pats atbildēji ja ir plats taisns ceļš tad mustangs līdz galam tiks. Kā sāksie slīkumi tā pirmais koks, atteiks bremzēs utt, saproti pa taisnu līniju nav māksla braukt, saīsinot Tu pats mustangu nosauci par musaru
Par tiem ādas saloniem - nesapratu(kaut kādu sviestu tur iestarpināji).
Pr cenu? Cik tos musarus eiropā nopirka? Un arī tikai skata dēļ, jo vienkaŗši nezināja cik tas auto ir slikts.
Kas attiecas uz cenām- lētie un nekvalitatīvais pirmo izlaidumu mustangi tirgojās tādās pat cenās kā Eiropas SL k!astes auto. Interesanti kāpēc musors tiek pirkts pa mersedesa cenu?