Lexus parāda jaunā ES sedana attēlus 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.aprīlis 2018 12:23

Toyota luksusa zīmols publicējis Mercedes-Benz E-Class, BMW 5-Series un Audi A6 konkurenta – sedana ES jaunās paaudzes modeļa attēlus.

Jaunais ES, kas izgatavots uz TNGA priekšpiedziņas platformas, Lexus modeļu piedāvājumā nomainīs iepriekšējās paaudzes modeli un aizmugurējo riteņu piedziņas sedanu GS.

Jaunajiem RX un LX vizuāli līdzīgais ES ir lielāks un vieglāks par iepriekšējās paaudzes modeli, tiks aprīkots ar 3,5 litru V6 motoru, kas attīsta 270 Zs jaudu, savukārt elektronisko palīgi klāstā būs joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklās zonas uzraugs, automātiskās bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju u.c.  Piedāvājumā iekļauti arī četru cilindru motori, bet vēlāk motoru klāstam pievienosies hibrīdversija.

Plašākai publikai Lexus jaunums tiks parādīts 25.aprīlī, Pekinas autoizstādē, savukārt tirgū to var gaidīt tuvāk gada beigām.

Latvijā Lexus ES netiek piedāvāts, bet, piemēram, Krievijā to var nopirkt trīs versijās par cenu, sākot no 2 miljoni 235 000 rubļu (29 330 eiro). ASV Lexus ES cena sākas no atzīmes 38 950 dolāri (31 440 eiro).

 
Visi komentāri
 
viencexperc 19.aprīlis 2018 13:42
0 0 Atbildēt

Eiropā tādu nevajag. Tādā nesanāks grābstīties gar blakussēdētāja padusēm. Un Eiropā lexus tas ir sieviešu auto brends.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti